AndroidHealthClinic

Aankomen?

Timothy18

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik heb een vraagje ik ben 18 jaar oud, +- 175 Cm groot en ik weeg +- 56 Kilo

Ik vind dit dus te weinig als ik wil gaan fitnessen want ik heb dus in princiepe niks om in spieren om te zetten ik wil dus snel aankomen en flinke kilo's dus rond de 62 vind ik een mooi gewicht om dan voluit te gaan trainen en te blijven eten.

Maar de vraag is hoe ik snel aan kan komen ik heb dus een snel verteringsstelsel waardoor ik dus niet snel aankom ik weet dus niet hoe ik snel aan kan komen.

M.v.g,

Timothy

Welkom!

Voedingssectie al helemaal doorgespit?

Hallo,

Ik vind dit dus te weinig als ik wil gaan fitnessen want ik heb dus in princiepe niks om in spieren om te zetten ik wil dus snel aankomen en flinke kilo's dus rond de 62 vind ik een mooi gewicht om dan voluit te gaan trainen en te blijven eten.

Maar de vraag is hoe ik snel aan kan komen ik heb dus een snel verteringsstelsel waardoor ik dus niet snel aankom ik weet dus niet hoe ik snel aan kan komen.

M.v.g,

Timothy

Misschien kun je ergens wat wiki's lezen over spieropbouw en anatomie ;)
Ik neem aan dat je doelt op vet omzetten in spier, maar dat is niet hoe het werkt.

Hallo,

M.v.g,

Timothy

eet meer
en train steeds zwaarder.

Voor mij is regelmaat veruit het allerbelangerijkste , ik moet zeggen dat het mij al jaren niet lukt om aan te komen, met wisselende inzet.

Ik kon weken, naar mijn mening ,super goed eten en bulken en zoals boven al vermeld zwaar trainen ( weinig herhalingen veel gewicht, korte training , eten tijdens je training). en dan een dag uitgaan en ontbijt overslaan oid en ik ben bij wijze van spreken weer terug bij af.

Dus ja imo is het regelmaat , niet zo zeer proppen tot dat het je keel uit komt en je er mee stopt omdat het teveel van je vergt maar eerder zo vaak mogelijk eten , kleine porties, gevarieerd ( om het vol te houden) en zwaar trainen ( als je geen vechtsport oid doet).

O ja en doe niet wat ik deed en dat is heel fanatiek 10x per week gaan fitnessen om zo "snel te groeien" , ik denk max 3 keer per week super zwaar trainen heeft voor mij altijd de beste resultaten opgeleverd. Weinig sportschool ,veel eten maar wel helemaal kapot gaan in de sportschool en denk even na over cardio , je warming up en je algemene gezondheid want alleen 3 x fitness is misschien wel de snelste oplossing , maar zeker niet gezond en zeer blessure gevoelig.

Succes , osu!

Laatst bewerkt:
Antwoord spreekt voor zich: eten, eten, eten; Maar echt met massa's.. Loop het voedingsforum ng eens goed door ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dankje

Hey Dank jullie wel allemaal ik had ook aan een paar verschillende mensen bij de sportschool waar ik fitness na gevraagd en een man daar heeft mij verteld dat het misschien slim is om een par kilo aan weightgainers te kopen waar ook creatine in is verwerkt en dit 3x per dag te drinken 's ochtend als je opstaat smiddags na school en 's avonds als je naar bed toe gaat en gewoon je dagelijks eetpatroon aanhouden. En wat ik eerst deed was 3-4 setjes van ieder 10 reps maar hij zei dat dit ook verkeerd was omdat je dan alles weer verbrand wat je eet in princiepe zo heeft hij het mij verteld en dat ik dan dus beter Max. 1 uur moet gaan trainen en dan een 4 daagse split moet aan gaan houden waarin ik dus bijv.

Dag 1. Borst-biceps
Dag 2. Benen-schouders hier zou ik eventueel ook nog wel Abs bij kunnen trainen
Dag 3. Rug-Triceps
Dag 4. Borst-Biceps

En dan 2 á 3 oefeningen per spier doen en dan 3 á 4 setjes van 6 reps doen en dan zo zwaar mogelijk proberen hij zei dat je dan meer kracht opbouwt en zo toch elke keer weer je spieren blijft scheuren en spierpijn blijft houden en dat spierpijn blijven houden een goed teken is van trainen en massa gainen is.?

Ik weet niet of jullie het hier mee eens zijn de mensen die er een beetje verstand van hebben?

M.v.g

Timothy

ik heb ook een snelle verbranding, maar dat hoeft geen probleem te zijn om aan te komen.
veel en gezond eten, slapen is ook belangrijk
en met een snelle verbranding mag je wel een gainer gebruiken, op deze manier heb ik 12 kilo lichaamsgewicht gewonnen

sterkte

neeeee niet weer zo'n topic :huilen:

drink eens 4 liter volle melk op een dag en ga om de 2 uur vreten.
Volgens mij maakt het bij jou niet echt uit wat aangezien je 56kg bent op 175cm

Als je dat doet kom je wel aan;)

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

oja en niet meteen met die weightgainers beginnen. en crea is zeker overbodig als je nog niet eens traint

Terug
Naar boven