XXL Nutrition

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zet mensen als Corleoné op je ignore list, makkelijkste manier om geestesgestoorden geen aandacht te gunnen. Kans is groot dat ze achter een PC zitten in een of andere instelling.

Zulke uitspraken bewijzen gewoon dat je een grote r*tard bent, volledig geïdentificeerd bent me je bekrompen visie op de wereld, gebeurtenissen. Je bent zelf de geestgestoorde, bekijk je aanvallen maar..

Oke aub nu niet meer ingaan op Corleone, het voegt niks toe om te discussiëren met iemand die compleet in een andere realiteit leeft...

Je hebt gelijk, leef voornamelijk in het absolute, of nirwana. De realiteit waar de meeste mensen in leven vind ik drukte om niks.

Al die linkse mensen nu betogen voor de persvrijheid en meningsuiting, hypocrisie.

Ze kunnen beter de vinger op de zere plek leggen en demonstreren tegen uitwassen islam maar dat gaat ze pijn doen want dan komen ze op de lijn Wilders. En linkse mensen zijn altijd tegen iemand die zogenaamd 'buitenlandershaat' predikt of 'populist' is of 'racist'. (Janmaat, Fortuyn, Wilders).

Geert Wilders moet al 15 jaar met talloos veiligheidspersoneel over straat omdat hij het niet eens is met de opvatting dat de islam een verrijking is kan zijn kont niet keren zonder een kale tsjap van 2 meter om hem heen.

Ik heb geen enkel politicus horen zeggen dat 'minder Marokkanen' ongewenst is maar past in een democratie en nu zijn de anti mohammed cartoons allemaal ongewenst maar passen wel in een democratie ?

Het vrije woord is nu in ene voor iedereen belangrijk omdat Charlie Hebdo een links blad is en dan gaatn linksen zoals het hen uitkomt niet betogen tegen de daders maar voor hun vrijheid. Beestje niet noemen want kan pijnlijk zijn...

Gaat lekker in frankrijk:

In 'Soumission' beschrijft Houellebecq Frankrijk onder een islamitisch regime, in het jaar 2022. De linkse intellectuelen krijgen in het boek het verwijt dat ze te lang het gevaar van de fundamentalistische islam hebben onderschat. Dat hun 'onderwerping' een gevolg is van een teloorgang van de Franse identiteit en alles waar Frankrijk ooit voor stond.

Sommige critici verwijten de Franse schrijver dat hij met zijn boek islamofobie in de hand werkt en stemmen ronselt voor het extreemrechtse Front National.

Een interview met Houellebecq over de schandaalroman was het hoofdartikel van de laatste editie van Charlie Hebdo. 'Soumission' werd gelanceerd op de dag van de aanslag op de redactie van het satirisch weekblad.

Zn fantasie zal gn feit worden geloof ik, maar elke aanpassing van autochtonen jegens allochtonen zal gezien worden als submission.

Monde.fr meldt een carjacking in l'Oise door 2 mannen die aan de beschrijving voldoen. Zijn richting Seine-et-Marne vertrokken.

Helikopters en geweerschoten in Dammartin-en-Goêle, nog niet duidelijk hoe of wat.

Une fusillade en cours à Dammartin-en-Goêle en Ile-de-France. Une fusillade a lieu en ce moment dans cette commune de Seine-et-Marne à 45 km au nord-est de Paris.

Geruchten over een gijzeling.

---------- Toegevoegd om 09:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Gijzeling nu bevestigd door bronnen van Le Monde bij de politie. Aantal gijzelaars niet bekend, zouden zich verschanst hebben in een gebouw in Dammartin-en-Goële.

Laatst bewerkt:
2e1i242.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Charlie-Hebdo3.jpg
@Blackcobra; jou argument klopt niet. Carlie Hebdo bespot iedereen altijd. Beide religies hebben wat alle religies zo ongeveer gemeen hebben. Lange tenen en geen gevoel voor zelfrelativering en spot en beide homofoob. Zijn ook net Joden die Moslims en vice versa. Altijd heel opvallend in hoeveel opzichten aartsvijanden op elkaar lijken.

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

voor de mensen die live willen volgen engels talig

Whami, ik denk dat je mijn reactie verkeerd interpreteert.
Ik ben voor vrijheid van meningsuiting. Maar je kan wel rekening houden voor jezelf dat niet iedereen die mening pikt, en er consequenties aan kunnen zitten.
En de een geeft je dan een klap, de ander een kogel.
Zo simpel is het.

En whami,

Verder ben je zelf de grootste r*tard, mij zie je nergens zeggen dat je iemand mag vermoorden als hij jou kwetst. Jou uitspraken zijn wel van kansloos niveau.

+1

Freedom of speech is een codewoord geworden voor islamofobie
Ja want ongegronde angst (fobie) is hetzelfde als lef (alles durven zeggen/publiceren) :duh:

Islamofobie is ook zo'n verzonnen idee om kritiek op achterlijkheid af te schuiven als 'bang zijn voor anderen en hun geloof'. En dat bepaalde mensen bang zijn voor terrorisme vanuit een religie is natuurlijk geen fobie maar realiteitszin.

Zet God op de pot, stop de profeet maar in je reet en dans voor het vrije woord. 
En als je dan wordt doodgeschoten heb je van dit lied genoten. 
De een die wordt verdreven, de ander wordt vermoord; 
hiep hiep hoera het vrije woord!

Christenhonden, geitenn**kers, iedereen doet mee. 
Jezus en Mohammed op een openbare plee. 
Nee ik mag niet kwetsen, mijn excuses en ik zal, 
voor straf laat ik me laten pijpen door de Meiden van Halal.

Het vrije woord gaat nooit verloren, al vliegen de kogels om je oren. 
Maar als zo'n baard me dood wil schieten, hoop ik dat-ie mist. 
Want ik ben een bon-vivant, ik ben geen zelfmoordterrorist.
Je bent moeilijker te raken als je bereid bent af te slanken, 
in die zin had van Gogh het allemaal aan zichzelf te danken.

Hans teeuwen moet heus niet vrezen voor een aanslag :roflol:

Jesuisahmed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven