XXL Nutrition

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net zoals de gemiddelde moslim, dit ook niet goed keurt. :)

Zucht.

Nee, maar je ziet wel errug veel (halve) steunbetuigingen. Ze snappen het wel. Hier in het topic zit er al 1...

Hou toch eens op met waar je mee bezig bent virusje. Je bent niet dom, maar je probeert verlicht te doen en dat doe je zo misplaatst dat het een beetje zielig is.

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

accountsuspendedmaarwehebbenmnog.png

Zet God op de pot, stop de profeet maar in je reet en dans voor het vrije woord. 
En als je dan wordt doodgeschoten heb je van dit lied genoten. 
De een die wordt verdreven, de ander wordt vermoord; 
hiep hiep hoera het vrije woord!

Christenhonden, geitenn**kers, iedereen doet mee. 
Jezus en Mohammed op een openbare plee. 
Nee ik mag niet kwetsen, mijn excuses en ik zal, 
voor straf laat ik me laten pijpen door de Meiden van Halal.

Het vrije woord gaat nooit verloren, al vliegen de kogels om je oren. 
Maar als zo'n baard me dood wil schieten, hoop ik dat-ie mist. :
Want ik ben een bon-vivant, ik ben geen zelfmoordterrorist.
Je bent moeilijker te raken als je bereid bent af te slanken, 

beetje laat kerstgedicht whaaaaaaaa wel goed :roflol::roflol::roflol:

Zucht.

Nee, maar je ziet wel errug veel (halve) steunbetuigingen. Ze snappen het wel. Hier in het topic zit er al 1...

Hou toch eens op met waar je mee bezig bent virusje. Je bent niet dom, maar je probeert verlicht te doen en dat doe je zo misplaatst dat het een beetje zielig is.

Dat is toch ook het enige wat je kan doen met dat soort mensen: medelijden hebben en het zielig vinden.

Zucht.

Als de mening van verscheidene members zoals die van jou, een weerspiegeling zijn van de gemiddelde autochtoon in onze samenleving.
Dan is dit een aanslag regelrecht op moslims en allochtonen met een Arabische afkomst.

Als de mening van verscheidene members zoals die van jou, een weerspiegeling zijn van de gemiddelde autochtoon in onze samenleving.
Dan is dit een aanslag regelrecht op moslims en allochtonen met een Arabische afkomst.

Dit is wat ik noem de van ojik-reflex.

Net zoals de gemiddelde moslim, dit ook niet goed keurt. :)
Ik geloof best dat de meeste Moslims dit afkeuren, maar jij weet net zo goed als ik dat er veel Moslims zijn die deze aanslag niet erg vinden. In tegenstelling tot die hele kleine groep die Breivik's daad goedkeurt. De omvang is totaal niet te vergelijken.

............in mijn wereld krijgen de meeste mensen ook verdiend erge, zelfs dodelijke ziektes en zo. Als je niet in contact bent met het lijden in de wereld, niet ascetisch leeft maar opgewekt door het leven gaat vlucht je imo weg voor de harde realiteit, lijden, en als je dan erg ziek wordt is het ergens rechtvaardig, krijg je jouw verdiende loon. Nja, heb gewoon een vreemde gedachtegang.........

Even offtopic, kan het niet laten, vind het zo schandalig!

Je weet neem ik aan van iemand die een log schreef op deze site en overleden is aan kanker. Dat was een sterk persoon die zo positief mogelijk in het leven probeerde te staan.
Je weet wie hier leukomie heeft....volgens mij ook een sterk en opgewekt persoon.
Je kan weten dat er veel meer zieken zijn op deze site die meer verborgen zijn.

Jij rechtvaardigt leed van zieke mensen en dit gvd om opgewektheid :eek: Ja je hebt een vreemde gedachtengang!!! Ziek noem ik dit! Denk ook eens aan hoe een kind is voordat hij doctrines over schuld de harde realiteit kent. Het opgewekte spelende kind.....is ziekte dan je verdiende loon omdat je wezenlijk kind bent?

Ik geloof best dat de meeste Moslims dit afkeuren, maar jij weet net zo goed als ik dat er veel Moslims zijn die deze aanslag niet erg vinden. In tegenstelling tot die hele kleine groep die Breivik's daad goedkeurt. De omvang is totaal niet te vergelijken.

Niemand heeft absolute cijfers van de 2, we zullen het nooit weten.
Ik vind de aanslag ook niet erg, lig er niet wakker van.
Lig eerder wakker van de 3.000 kinderen die vandaag sterven van de honger, terwijl de andere kant van de wereld sterft door de gevolgen van obesitas.
Totaal niet vergelijkbaar met elkaar, maar ik wil aangeven dat er wel grotere ''problemen'' zijn op deze aardbol.

"But here’s the important point: Hundreds of millions of them support an attack like this. They applaud an attack like this. What they say is, ‘We don’t approve of violence, but you know what? When you make fun of the Prophet, all bets are off.”

""Who did this? It's muslim terrorists. This happens way too frequently. It's like Groundhog Day."

Vrijheid moet ook zeker blijven, deze tekeningen moeten ook kunnen. Maar dit kunnen gevolgen zijn.

"to be a liberal means you have to stand up for liberal ideas"

• Like
Waarderingen: mat
Als je nou gewoon alle moslims die willen sterven voor Allah dat gewoon even willen doen. Zijn we er lekker vanaf.
De rest wat overblijft, iedereen die godsdienst boven wet stelt, mag gedropt worden in het ebola gebied

"But here’s the important point: Hundreds of millions of them support an attack like this. They applaud an attack like this. What they say is, ‘We don’t approve of violence, but you know what? When you make fun of the Prophet, all bets are off.

""Who did this? It's muslim terrorists. This happens way too frequently. It's like Groundhog Day."

Dit is waar. Gelovigen kunnen erg touchie zijn als het om hun heilige toverfee gaat. De blik van afgrijzen van de gemiddelde kerkganger als je godsamme zegt genoeg over hoe diepgeworteld die gevoelens zijn.
En je kan er rustig van op aan dat een hele massa moslims zijn geloof vrij serieus neemt en de tekeningetjes in HEBDO veel te ver vind gaan. Moord keuren ze af, maar een paar tikken had minimaal kunnen zien aankomen, die trant.

Ha Sharky, goed om te lezen dat je vind dat vrijheid mag blijven. Wat bedoel je met 'dit kunnen gevolgen zijn'? Het gevolg omdat gestoorden onnavolgbare gewelddadige daden kunnen plegen, of het gevolg omdat dit de gevoelens van moslims ernstig kwetst?

We hebben het over de stripjes in HEBDO toch? Just checkin.

Pcvyper, "dit kunnen gevolgen zijn" daar bedoel ik mee dat niet iedereen het met je mening eens kan zijn, er ook gestuurde mensen tussen zitten die je of een klap of een aanslag op je plegen. Moslim, christen, of wie dan ook heeft er niks mee te maken.
Vrijheid noet blijven en beschermt worden.

Everyone seems to be wondering why Muslim
Terrorists are so quick to commit suicide.
Lets have a look at the evidence:
- No Christmas
- No television
- No nude women
- No football
- No pork chops
- No hot dogs
- No burgers
- No beer
- No bacon
- Rags for clothes
- Towels for hats
- Constant wailing from some idiot in a tower
- More than one wife
- More than one mother in law
- You can't shave
- Your wife can't shave
- You can't wash off the smell of donkey
- You cook over burning camel sh*t
- Your wife is picked by someone else for you
- And your wife smells worse than your donkey
Then they tell you that "when you die, it all gets better"??
Well no sh*t Sherlock!....
It's not like it could get much worse
THE MUSLIMS ARE NOT HAPPY!
They're not happy in Gaza ..
They're not happy in Egypt ..
They're not happy in Libya ..
They're not happy in Morocco ..
They're not happy in Iran ..
They're not happy in Iraq ..
They're not happy in Yemen ..
They're not happy in Afghanistan ..
They're not happy in Pakistan ..
They're not happy in Syria ..
They're not happy in Lebanon ..
SO, WHERE ARE THEY HAPPY?
They're happy in Australia .
They're happy in Canada ....
They're happy in England ...
They're happy in France .....
They're happy in Italy ..
They're happy in Germany .....
They're happy in Sweden ..
They're happy in the USA .....
They're happy in Norway ..
They're happy in Holland ....
They're happy in Denmark .
Basically, they're happy in every country that is not Muslim and unhappy in every country that is!
AND WHO DO THEY BLAME?
Not Islam.
Not their leadership.
Not themselves.
THEY BLAME THE COUNTRIES THEY ARE HAPPY IN!
AND THEN; They want to change those countries to be like....
THE COUNTRY THEY CAME FROM WHERE THEY WERE
UNHAPPY!

Lets convert them and make them happy like us!

:roflol::roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven