Fitness Seller

Aantal gram afwegen creatine

TimM

Novice
Waardering
0
Ik heb een vraag over het afwegen van de juiste hoeveelheid creatine. Ik heb vandaag mn mega grow binnen gekregen en heb verschillende dingen gehoord over afwegen van de 50 gram, de zogenaamde '4 eetlepels'.

Bij een ooit bestelde pot whey zat een schepje van 25ml, dit zou normaal 25gram betekenen, maar dit heeft als het goed is ook te maken met de samenstelling, dichtheid enzo. Kan iemand me meer vertellen hierover? Zou het namelijk wel relaxed vinden als ik 2 scheppen (=50gr) in mn shakebeker zou kunnen gooien zodat ik precies weet hoeveel ik binnen krijg. En anders ben ik wel benieuwd hoe jullie die poeder afmeten :rolleyes:

Gr

kan je niet gwn dat maatschepje op een weegschaal leggen en dan theelepels/eetlepels erin doen tot je 50gr hebt?

• Topic Starter Topic Starter
martie zei:
kan je niet gwn dat maatschepje op een weegschaal leggen en dan theelepels/eetlepels erin doen tot je 50gr hebt?

Laat mij nou thuis geen goede keukenweegschaal hebben ??? reageert niet op zo weinig gewicht, klote ding. Dus ik ben op zoek naar een alternatief, maar vind 4 eetlepels ook zo wazig klinken.

Als ik jou was, zou ik gewoon €15 neerleggen in de winkel voor een digitale weegschaal. Tis een eenmalige investering waar je veel profijt van hebt!
Vooral als je erg nauwkeurig bent met je voeding en/of supplentie een uitkomst!

Dus ik zeg: shoppen die weegschaal!

Alles op de gok.

ik heb dus hetzelfde probleem, ik heb de pot al bijna half leeg na 1 week hahaha.. ik heb de scoop van de whey gebruikt ( 33gram ) maarja dat geldt niet voor "mega grow" dus ik heb veelste veel gebruikt.

Ik was net bij blokker maar daar hadden ze ook geen grammetje's weegschaal..

• Topic Starter Topic Starter
Net mn eerste scheppen naar binnengewerkt. Gebruik gewoon 2 scheppen van 25ml, zal wel in de buurt zitten. Lekker spul trouwens dat mega grow :D

ik heb bij de ikea een hele mooie digitale weegschaal gehaald; perfect voor al je pillen en poeders en wiet;)
Afwijking: +- 1 g
18795_PE103960_S3.jpg - 96932
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?
[Link niet meer beschikbaar]

4 eetlepels is 60 gram rakker!

een eetlepel is gemiddeld 15 gram en een theelepel 5 gram!

Terug
Naar boven