AndroidHealthClinic

Aanvulling op mijn schema gevraagd

ArcosS

Novice
Waardering
0
Mijn geschiedenis: :p

- Toen ik nog naar school ging heb ik een 5 jaar competitie gezwommen(tot mijn 17 jaar ofzo).
- Wanneer ik afgestudeerd was heb ik direct in de bouw gaan werken. Daar heb ik toch ook wel redelijk wat spiermassa ontwikkeld veronderstel ik.

Een 6 maanden geleden ben ik weer begonnen 1x per week te gaan zwemmen om mijn fysiek te verbeteren.
Een maand terug heb ik moeten stoppen met de bouw wegens medische redenen, wat toch wel zijn gevolgen geeft aan mijn figuur :p.
Nu zou ik graag een ietwat meer getraind figuur hebben.

Een schema heb ik niet echt:
- 1x per week gaan zwemmen
- Starten met "start to run", want lopen kan ik echt niet.

Zijn er nog dingen die ik zou kunnen doen, zonder echt veel naar de fitness te moeten gaan (thuis heb ik halters ter beschikking)? Ik ga voor een getrainder lichaam, maar (nog) niet voor het "bodybuildersfiguur".

Hoeveel gewicht heb je ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik weeg 79-80kg en meet 1,78m.

De halters:
- 2x 750g
- 2x 1250g
- 2x 1750g
- het gewicht van de stang weet ik niet, ik denk een kleine 2 kg?

dat maakt 7,5kg zonder de stang

Laatst bewerkt:
gewichten schieten niet echt op, veel te licht om wat mee te doen. ga je nu de helft wel trainen en de helft niet krijg je een kromme lichaamsverhouding. Zoek een sportschool op en wees gerust, je krijgt echt niet zomaar een bodybuildingfiguur wanneer je daar niet heel veel werk voor gaat verichten.

Het is niet direct het bodybuilderfiguur waarnaar ik op zoek ben, gewoon wat getrainder, normaal heb ik van deze halter 2 stuks, maar ik zou eens in de kelder moeten kijken.

gewichten schieten niet echt op, veel te licht om wat mee te doen. ga je nu de helft wel trainen en de helft niet krijg je een kromme lichaamsverhouding. Zoek een sportschool op en wees gerust, je krijgt echt niet zomaar een bodybuildingfiguur wanneer je daar niet heel veel werk voor gaat verichten.

...

Te weinig gewicht, koop een barbell + schijven of ga naar een gym.

Zoek een sportschool op en wees gerust, je krijgt echt niet zomaar een bodybuildingfiguur wanneer je daar niet heel veel werk voor gaat verichten.

:stupid:

Ook als je daar wel veel werk voor gaat verrichten, gaat daar nog wel behoorlijk wat jaartjes overheen, er komt heel veel bij kijken!
Dus topicstarter, ik zou zeggen ZOEK EEN SPORTSCHOOL!

Mijn geschiedenis: :p
Nu zou ik graag een ietwat meer getraind figuur hebben.

Een schema heb ik niet echt:
- 1x per week gaan zwemmen
- Starten met "start to run", want lopen kan ik echt niet.

Zijn er nog dingen die ik zou kunnen doen, zonder echt veel naar de fitness te moeten gaan (thuis heb ik halters ter beschikking)? Ik ga voor een getrainder lichaam, maar (nog) niet voor het "bodybuildersfiguur".

Ik zou voordat je ook maar wat gaat doen:
  • eerst heelveel tijd stoppen in het lezen hier op het forum
  • daarna besluiten of je daadwerkelijk aan KT wilt gaan doen
  • een sportschool bezoeken of te investeren in je eigen uitrusting

en maak je geen zorgen dat je snel een "bodybuildersfiguur" zult gaan krijgen, was het maar waar! Dit vergt jaren van hard trainen, goed eten en voldoende rust.

@Obikoe, niet lachen he, deze hebben emotionele waarde :p
Die hebben jaaaaren gediend als hulp om tenten te maken in de tuin :D

@Iedereen: Nu ik toch tijd heb zal ik een slachtoffer zoeken om mee te gaan naar zo'n sportschool :)

Terug
Naar boven