MuscleMeat

Aarde opwarming gewoon dikke onzin

i know

Oud nieuws.

Allemaal links tuig dat ons gek probeerd te maken. Wat overigens neit betekend dat we voorzichtig om moeten gaan met enzo natuur.

Tuurlijk het is allemaal onzin.:rolleyes:

Tuurlijk het is allemaal onzin.:rolleyes:

Tuurlijk en jij gelooft sinds wanneer valt er normaal gesproken in Spanje sneeuw?
En waar zagen ze een tijdje geleden ook voor het eerst sneeuw?
Als er echt globale opwarming zou zijn en ze willen alles veranderen waarom komen er nu pas "hybride" auto's?
De technologie is er al meer dan een decennia lang alleen wordt er van alles tegengehouden zodat er accijnsen binnen blijven stromen.
De opwarming is 1 groot lulverhaal ik geloof enkel in klimaatverandering ( en niet door opwarming door gaten in de ozonlaag door CO2 uitstoot ), maar door een verschuiving van klimaten wereldwijd.

Heb je het wel tot het einde uitgelezen? Daar staat dat de error niet zoveel impact heeft...

Wat de gevolgen van global warming precies zullen zijn en wanneer die plaatsvinden weet niemand maar er is toch wel wat aan de hand ...al vind ik dat men soms wel wat overdrijft ja.

Heb je het wel tot het einde uitgelezen? Daar staat dat de error niet zoveel impact heeft...

Wat de gevolgen van global warming precies zullen zijn en wanneer die plaatsvinden weet niemand maar er is toch wel wat aan de hand ...al vind ik dat men soms wel wat overdrijft ja.

het zal best allemaal waar zijn maar de een zegt over 50 jaar en de ander over 1000 jaar.

Er moet ergens ook overdreven worden juist als tegenhanger van bepaalde autoriteiten en concerns die helemaal geen baat hebben bij milieu maatregelen en uit eigen belang de situatie bagateliseren. Net als die radicaal linkse activisten. Waarschijnlijk zinloos en vaak op individueel niveau niet eens uit maatschappelijk betrokken overwegingen maar op de lange termijn een belangrijke maatschappelijke functie om een bewustzijn te creeeren.

al tienduizenden jaren verschuift het klimaat van ijstijd naar een opwarming en weer terug.
niet iets om wakker van te liggen.

Tuurlijk en jij gelooft sinds wanneer valt er normaal gesproken in Spanje sneeuw?
En waar zagen ze een tijdje geleden ook voor het eerst sneeuw?
Als er echt globale opwarming zou zijn en ze willen alles veranderen waarom komen er nu pas "hybride" auto's?
De technologie is er al meer dan een decennia lang alleen wordt er van alles tegengehouden zodat er accijnsen binnen blijven stromen.
De opwarming is 1 groot lulverhaal ik geloof enkel in klimaatverandering ( en niet door opwarming door gaten in de ozonlaag door CO2 uitstoot ), maar door een verschuiving van klimaten wereldwijd.
als de opwarming onzin zou zijn dan zou de waarde juist afkoelen (global dimming)

Weet je wat ik raar vind; er wordt heel veel gesproken over de oorzaak van de problemen en dat moeten we aan gaan pakken! Dikke belastingen in het leven roepen en als je je gas iets te ver indrukt, staan er zowat al 100 milieu-activisten rond je auto te huppelen, die je het liefst zouden lynchen.

Ik heb echter nog geen enkele regeringsleider gehoord, die zegt, dat we de dijken bijvoorbeeld moeten verhogen, omdat het water zo enorm hard aan het stijgen is. Of wachten ze misschien, totdat het water zo hoog gestegen is, dat ze niet mer verhoogd kunnen worden.

Klopt, niet de natuur maar Hij zal terugkeren op deze planeet en gaat het vuur stichten van de hel waarin de gezondigde mens zal branden.

jij denkt dus nog steeds dat een hybride auto goed is voor het milieu:o

Gast...de stoommachine is ook niet in 1 dag uitgevonden.
Je kan niet zomaar iets vernieuwends maken dat perfect werkt, je moet je technologie steeds proberen te verbeteren.

Met huidige technologie zijn hybride/biodiesel auto's idd niet veel beter dan de gewone auto's die conventionele brandstoffen gebruiken.
Maar je moet imo doorgaan met investeren in hybride auto's of andere milieuvriendelijke zaken, want anders bereik je niks.

Terug
Naar boven