Fitness Seller

Aarde opwarming gewoon dikke onzin

Muuuuhahahahahahaha :D

Hier spier, speciaal voor jouw.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Heb je het wel tot het einde uitgelezen? Daar staat dat de error niet zoveel impact heeft...

Wat de gevolgen van global warming precies zullen zijn en wanneer die plaatsvinden weet niemand maar er is toch wel wat aan de hand ...al vind ik dat men soms wel wat overdrijft ja.

Waar het mij om draait is alleen dat het in de vroegere jaren ook al zo heet is geweest. Toen reden er misschien 5 peugeotjes rond in amsterdam, meer niet.

Waar ik nog meer op wil hameren is dat er groeperingen zijn die mensen bang maken met hun verhalen. Laatst las ik een artikel van een professor van een of andere universiteit in USA dat meeroken helemaal niet bestaat. Volgens hem moest je een niet roker in een toilet zetten met 30 rokers, deuren dicht en alle 30 rokers moesten dan een half uur roken wilde de niet roker meeroken en eventueel schade eraan krijgen. Let op, de deur moest dan dicht en geen afzuiging.
Dat is gewoon inspelen op de angst van de mens, en ook daar mag wel eens wat aan gedaan worden.

• Topic Starter Topic Starter
Als er echt globale opwarming zou zijn en ze willen alles veranderen waarom komen er nu pas "hybride" auto's?

Lol, wist je dat de fabrieken waar deze auto's worden gemaakt veeeeeeeeeeeeeeeel meer uitstoten dan andere autofabrieken? dat komt door de accu's welke in deze auto's zitten die gefabriceerd moesten worden. Die zijn zo groot en zo vervuilend dat de omgeving van de fabriek totaal geel was uitgeslagen van hun troep.

Lol, wist je dat de fabrieken waar deze auto's worden gemaakt veeeeeeeeeeeeeeeel meer uitstoten dan andere autofabrieken? dat komt door de accu's welke in deze auto's zitten die gefabriceerd moesten worden. Die zijn zo groot en zo vervuilend dat de omgeving van de fabriek totaal geel was uitgeslagen van hun troep.

Dat bedoel ik.
Volgens mij is het hele opwarm gebeuren 1 groot doorgestoken kaartspel met als oogmerk winst voor bepaalde landen.
Dit vanwege grote aandelen in de bedrijven die bepaalde producten maken.
Er zijn technieken om ruimtevluchten te maken en de meest complexe technieken om bijv. te opereren, maar waarom komen er nu pas simpele dingen als roetfilters voor de auto, schonere vliegtuigen.
Het is bijna net zo cru als de honda in de F1 met hun wereldbol op de auto om aandacht te vragen, terwijl dat autootje genoeg co2 uitstoot, onnodig veel rubber slijt en allerlei onderdelen bevat die gefabriceerd worden in fabrieken met een dikke rokende schoorsteenpijp.
Het is hetzelfde verhaal als destijds in de jaren '90 dat we grote problemen zouden krijgen vanwege het millenium en wat gebeurde er?
Juist helemaal niks.

Terug
Naar boven