Fitness Seller

AAS & 4fmp

Bezoekers in dit topic

Pak na een feestje altijd wat benzo's om te slapen. Combinatie van temazepam en diazepam of oxazepam doet t altijd wel goed :p Anders wordt slapen een grote hel van om t kwartier wakker, zeiken, slapen, wakker, zeiken. Vage dromen en super onrustig. Ellende!

Je zou bijna vergeten waarom je ook alweer die 4fa tot je hebt genomen :roflol:
 
Heb een tijd twee keer per maand gebruikt op feestjes terwijl ik on was. Spierverlies treed niet op maar merkte wel dat het de voorruitgang niet bepaald vervorderd.
Nu gebruik ik een keer in de twee maanden en eet dan de hele week 500-700kcal per dag extra om te compenseren.
 
Je zou bijna vergeten waarom je ook alweer die 4fa tot je hebt genomen :roflol:
Jaah dat vraag ik me over het algemeen regelmatig af de week erop :D Maandag en dinsdag zijn altijd t ergst maar daarna gaat t wel weer. Goed eten en slapen is echt de key merk ik.
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Jaah dat vraag ik me over het algemeen regelmatig af de week erop :D Maandag en dinsdag zijn altijd t ergst maar daarna gaat t wel weer. Goed eten en slapen is echt de key merk ik.

Eten en slapen is essentieel inderdaad!
 
Had jij ook zo een sticker met "natural" gekregen van zo gast :D

Ik heb zelf ook 4fmp gepakt op DLDK samen met nog XTC en Wiet maar ik heb wel van te voren goed gegeten + caseine shake gepakt en meteen bij aankomst hotel na feest 2 bananen, shake en een snicker en ik had alleen een dip op de zondag en maandag kon ik gewoon lekker trainen. Ook bijna geen gewichtsverlies net 300gram lichter maar dat zal wel vocht zijn.. Wat nu weer erbij zit en overigens zit ik op geen kuurtje

Gewoon goed voorbereiden en zodra feestje voorbij is proberen iets af te krijgen.
 
Had jij ook zo een sticker met "natural" gekregen van zo gast :D

Ik heb zelf ook 4fmp gepakt op DLDK samen met nog XTC en Wiet maar ik heb wel van te voren goed gegeten + caseine shake gepakt en meteen bij aankomst hotel na feest 2 bananen, shake en een snicker en ik had alleen een dip op de zondag en maandag kon ik gewoon lekker trainen. Ook bijna geen gewichtsverlies net 300gram lichter maar dat zal wel vocht zijn.. Wat nu weer erbij zit en overigens zit ik op geen kuurtje

Gewoon goed voorbereiden en zodra feestje voorbij is proberen iets af te krijgen.
Kijk, dit is inderdaad hoe je het moet aanpakken als je perse iets wilt gebruiken. Wat ik begrijp.

Toen ik nog mijn uhh... "weekendjes" had zorgde ik ervoor dat ik elke paar uur toch nog iets binnenkreeg. Hetzij een shake, hetzij drinkontbijt...whatever. Het zal je verbazen hoeveel beter je je voelt, en hoe minder chemisch je je eigen ook voelt. Toen trainde ik overigens nog niet eens.

Sterker nog, toen ik het een beetje te vaak deed kon ik makkelijk speed nemen en gewoon tussendoor een pizza bestellen. Dat was wel een eye opener trouwens en een teken dat ik het veel te vaak deed :P

Good times.
 
Kijk, dit is inderdaad hoe je het moet aanpakken als je perse iets wilt gebruiken. Wat ik begrijp.

Toen ik nog mijn uhh... "weekendjes" had zorgde ik ervoor dat ik elke paar uur toch nog iets binnenkreeg. Hetzij een shake, hetzij drinkontbijt...whatever. Het zal je verbazen hoeveel beter je je voelt, en hoe minder chemisch je je eigen ook voelt. Toen trainde ik overigens nog niet eens.

Sterker nog, toen ik het een beetje te vaak deed kon ik makkelijk speed nemen en gewoon tussendoor een pizza bestellen. Dat was wel een eye opener trouwens en een teken dat ik het veel te vaak deed :P

Good times.

Je moet het idd wel wat vaker doen om te kijken wat je WEL af krijgt haha.. Ik kan dan onmogelijk een pizza afkrijgen, meestal eet ik gewoon brinta na een feest dat krijgt iedereen wel af want dat is vloeibaar maar in een hotel is dat wat teveel gedoe
 
Toen ik er weinig ervaring mee had kreeg ik niks weg. Alles wat ook maar iets dikker was dan water ging er niet in. Bah.

Paar maandjes later wekelijks gebruiken en die pizza ging op. Large :P Met knoflooksaus, alles.
Gelijk erna alvast een nieuw lijntje klaarleggen. Ja toen kreeg ik wel door dat het te gek werd :P
 
Ik had van te voren eiwitpannenkoeken gemaakt, grote fles met melk, brinta, chocolade whey en pindakaas enzo. En ontbijtje bij de mac.. kreeg alles zo weg omdat ik al lang niet gecheat had haha. Was 3 kilo aangekomen zelfs.. allemaal vocht gok ik.
 
Whaha grappig om te lezen, zo herkenbaar! Neem altijd een survivalpack mee naar een feest. Allemaal shakebekers met mix van oats en whey. En snickers en sportdrankjes bevallen ook goed! Tijdens feest laast een pizza met een fles water weggekregen. Moet echt eten anders hou k t niet vol! Helemaal ideaal als ze eiwitshakes verkopen op festivals! Maar uiteindelijk is t binnenkrijgen van kcal t belangrijkste en de macro's interesseren me dan maar weinig, als k t maar weg krijg :p
 
Even een update. Weeg inmiddels 127kg, dus +1 kg van wat ik vorige weekend was.:p
Kracht is weer helemaal terug!
Om even erop terug te komen wat ik hier boven las over voeding, mijn voeding was gewoon helemaal in orde buitenom mijn kwark die ik niet naar binnen wou.
En verder is mijn conclusie/ervaring van 4fmp dat het wat langer hersteltijd nodig heeft, dan een xtc pil.
Dat zal dus wel betekenen dat het een 'heftigere'aanslag doet op je lichaam.(wel een betere space)
Precies 1 week geduurd voor een volledig herstel in mijn geval, 400 mg 4fmp voor je nieuwsgierigen.
Verder te horen gekregen dat DLDK nu ook een festival organiseert 30 juli, Ik ben iig aanwezig zonder 4fmp:eek:
 
Zonder 4fmp tot je er staat en dan moet er wat in. Allemaal meegemaakt feesten zonder drugs zijn geen kloten aan. :p
 
Zonder 4fmp tot je er staat en dan moet er wat in. Allemaal meegemaakt feesten zonder drugs zijn geen kloten aan. :p
ik ga dan ook bewust niet meer naar feestjes ;-)
 
Zonder 4fmp tot je er staat en dan moet er wat in. Allemaal meegemaakt feesten zonder drugs zijn geen kloten aan. :p
Yup! Wat dat betreft zijn we verpest! Maar ach, t is gewoon veel leuker met dus ben blij dat k dr ooit aan ben begonnen anders had k al die gekkigheid moeten missen :p Al die kansloze gesprekken met mensen die je nog nooit eerder gezien hebt maar waarvan je het idee hebt dat jullie beste vrienden zullen worden later! Alleen de katers lijken wel elke keer weer zwaarder te worden en langer te duren maar misschien is dat omdat we gewoon ouder worden :p
 
Raar dat jij juist een ergere dip ervaart na 4fmp dan na X. Bij vrijwel iedereen die ik ken is dit andersom. Ik denk zelf dat je slaap tekort hier de grootste rol in speelt. Ik denk dat als je slaapmiddelen na het feest had genomen en dus je ritme minder om had gegooid je dip veel minder erg was dan dat hij nu was. Misschien iets om te proberen de volgende keer ;)
 
ik ga dan ook bewust niet meer naar feestjes ;-)
Jep en ik ben er na die tijd wel klaar mee. Maar 1 of 2 keer in het jaar mag ik weer even buitenspelen haha. Dan gaat het ook goed los :p
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Jep en ik ben er na die tijd wel klaar mee. Maar 1 of 2 keer in het jaar mag ik weer even buitenspelen haha. Dan gaat het ook goed los :p
op een feestje wil ik pep en pillen :o
 
Back
Naar boven