Fitness Seller

AAS en kanker

Bezoekers in dit topic

AAS veroorzaakt niets, het versnelt alleen maar (qua kanker ed. dan).
 
Nu is de vraag, hoe weet je zeker dat je kankerloos je kuur in gaat ??? ?
 
LangeMan zei:
Nu is de vraag, hoe weet je zeker dat je kankerloos je kuur in gaat ??? ?

PRECIES, dat wil ik ook nog steeds weten.

Jezelf laten testen en als het kan(weet niet of dat al mogelijk is) onderzoek of beide allelen in orde zijn(van je cellen)

Maajra iemand ervaring mee hoe je daar achter zou kunnen komen?
 
haazebr zei:
PRECIES, dat wil ik ook nog steeds weten.

Jezelf laten testen en als het kan(weet niet of dat al mogelijk is) onderzoek of beide allelen in orde zijn(van je cellen)

Maajra iemand ervaring mee hoe je daar achter zou kunnen komen?
Zijn volgens mij wel tests voor, alleen wel peperduur meen ik me te herinneren.
 
Een vriend van mij(50 jaar) heeft een broer die kanker heeft en zn pa is er aan overleden.
Nu is hij laatst in het ziekenhuis geweest en daar hebben ze op dezelfde plaatsen(darmen) poliepen gevonden waar de anderen in zijn famillie kanker hebben/hadden.
Of het goed of kwaadaardig was weet hij nog niet maar 1 ding is duidelijk die dingen horen daar niet..
Nu wil de man beginnen met een dianabolkuur betekend dit zijn einde of zal dit meevallen?

greetz
 
hangt ervan af of die gezwellen androgeen of oestrogeen receptoren hebben...
edit: maar in elk geval zou ik het erg achterlijk vinden moest je gaan kuren terwijl je WEET dat er dingen in je lichaam aan de gang zijn die niet aan de gang zouden mogen zijn... ;)
 
Zei ik dus ook al tegen hem..
 
haazebr zei:
thanx Big Cat!!

Klopt het dat ze al zo ver zijn dat ze kunnen achterhalen of je ene allel van elke cel kapot is?

Bij sommige genen van sommige kankers kan dat, maar zelfs dan zou ik het niet willen betalen tenzij ik een grondige reden had om te geloven dat ik zo'n erfelijke aandoening had.
 
impuls zei:
Een vriend van mij(50 jaar) heeft een broer die kanker heeft en zn pa is er aan overleden.
Nu is hij laatst in het ziekenhuis geweest en daar hebben ze op dezelfde plaatsen(darmen) poliepen gevonden waar de anderen in zijn famillie kanker hebben/hadden.
Of het goed of kwaadaardig was weet hij nog niet maar 1 ding is duidelijk die dingen horen daar niet..
Nu wil de man beginnen met een dianabolkuur betekend dit zijn einde of zal dit meevallen?

greetz

Darmkankers zijn zoiezo al erg moeilijk te behandelen omdat het snel delende weinig gedifferentieerde cellen zijn, ik zou zoiets nooit aanraden zonder overleg met zijn oncoloog.
 
denk dat wij LEKEN op dit gebied hier niks overmogen zeggen dit is enkel stof voor oncologen en dat zijn wij allen hier niet!!!
 
pipo zei:
denk dat wij LEKEN op dit gebied hier niks overmogen zeggen dit is enkel stof voor oncologen en dat zijn wij allen hier niet!!!

Maar dat doet nagenoeg iedereen hoor. Ook dokters schrijven vaak dingen voor die een kankers kunnen versnellen, zoals bijvoorbeeld AAS en zo, zonder die dingen te checken. Het risico is minimaal tot onbestaande als er geen voorgeschiedenis is. Is die er wel, dan moet je ook geen expert zijn om te weten dat je best een doorverwijzing aan je arts vraagt naar een genetische faculteit om een en ander uit te testen als het risico er is dat het erfelijk is.
 
Little Me zei:
Mensen dragen geen kanker met zich mee en het zijn ook geen slapende cellen , kanker is het beginnen woekeren van een cel doordat daar een fout in optreed .
Er is wel degelijk een genetische aanleg mogelijk,heb je geen aanleg , dan is de kans veel kleiner dat je het krijgt. Net zoals bij alle andere genetisch/erfelijke ziekten.

haazebr zei:
Meen ergens gelezen te hebben, waarbij iemand AAS afraden met o.a als reden dat een eventueel kankercel zich zou kunnen vermenigvuldigen bij AAS gebruik.

Het is bekend dat aanleg voor kanker altijd in iemand zit of niet en dat dat eens tot uiting kan komen.

Kan een kuurtje(welk AAS dan ook) echt deze aanleg aanwakkeren zal ik maar zeggen.
AAS doen kankercellen sneller groeien, maar niet (sneller) uit het niets ontstaan.

Glutamine en suikers bijvoorbeeld zijn de 2 perfecte voedingsbronnen voor kankers, dit wil nog niet zeggen dat je sneller kanker krijgt door ze te eten. Wil wel zeggen dat als je het al hebt, of sterke erfelijke aanleg hebt, deze zaken de kanker sneller doen evolueren.
 
Back
Naar boven