AndroidHealthClinic

AAS en slapen.

Bezoekers in dit topic

Ja heb het ook welleens gelezen maar voel me goed heb 7-8 uur nodig om me volledig uitgerust te voelen en volgens smart watch zit men REM altijd binnen de range.

Bekijk bijlage 534652
Maar hier staat wel dat je light sleep hoog is en je deep sleep continuity low en je deep sleep zit wel aan de lage kant. Zou eens kijken wat er gebeurd als je paar weken zonder doet en dan misschien een ander slaap supplement neemt
 
Slapen gaat al een stuk beter. Mischien toch extra spanning gehad? Begin van een nieuwe kuur.. Heb ook een drukke tijd, doorgegaan tijdens de vakantie met werken. Overige kleine stress dingetjes , vanaf nu probeer ik 22:00 me telefoon beneden aan de lader te leggen en even rustig te lezen na een warme douche en een keertje minder te trainen. Tijd voor een ritme en die hopelijk blijven aanhouden , we gaan er voor 😁

thnx evengoed voor alle reacties fitness junkies en guru’s 😜😁👍🏻
 
Te aangetast om zelf te googlen?
 
Wil je het zelf niet weten dan?
 
Jawel hoor, maar ben je secretaresse niet.
 
Wie A zegt moet ook B zeggen
 
Ik kwam zelf ook moeilijk in slaap met 750mg Test.
 
Dat is semantiek toch? Dat duiden we in de volksmond als “dom”
 
Als je met hulpmiddeltjes wilt slapen , seroquel (quatiapine) . Is alsof je zon narcose kapje op krijgt , welterusten.

Wel even een psychiater fixen die je dat wilt voorschrijven .

Maar de meer natuurlijke alternatieven zijn natuurlijk beter voor je .
 
Ik kwam zelf ook moeilijk in slaap met 750mg Test.
1000 om de 3/4 dagen is een pretje , je beste maat is je voorraad om goed te slapen!

alleen raar , dat de kortere Est anders werken op een of andere manier. De eerste 3 weken dan. Pak hem nog steeds door op 0.5 ml op WOE en ZA en gaat nu rustig oké. 4e “rustigere kuur” als voorheen en ik moet zeggen zoals ik vaker zeg.. Minimaal is maximaal. Jong en beginnend en oplettend , als ik soms om me heen kijk. Op de leeftijd generatie die “ontploft” doe ik het liever mak aan!

Appostel
 
Back
Naar boven