AndroidHealthClinic

AAS en slapen.

Bezoekers in dit topic

Waarom niet? Ik heb tijdens deze blast ook problemen met in slaap komen en doorslapen. Melatonine helpt in beide gevallen uitstekend. Echt een lifesaver voor mij.

High test is ook kut voor je slaap heb ik gemerkt. Kan overigens ook aan een te hoog oestrogeengehalte liggen.

Estrogen has been shown to stimulate the nervous system. Therefore, when there is too much estrogen in the body, you can experience insomnia. Estrogen can also interfere with the body's ability to produce melatonin. Melatonin is the naturally occurring chemical that causes you to become sleepy when it becomes dark.
Precies dit . Een soort hypes gevoel , na 2-3 weken test om werk ik als monster , train erna ff n wil alweer trainen later op de avond. Soms fietste ik 18km heen en weer en deed een fijne sessie. Zou het iets met adhd kunnen wezen?
 
Ik doseer wss niet op jouw level, maar op test ben ik echt lethargic bijna eerste paar weken. Bij mn eerste keer sliep ik echt gewoon van 23-11/12 uur ofzo elke nacht ookal zette ik een wekker. Was niet eens de bedoeling dat ik om 23 ging slapen, viel gewoon in slaap

en waarom niet? Omdat je meestal je slaap door andere dingen kan verbeteren en je soort van afhankelijk kan worden van melatonine. Daarom kan je beter 5hpt nemen ofzo, dat stimuleert de aanmaak alleen en dan kan je ook zonder slapen eventueel

Als jij je wekenlang lethargisch voelt op een paar honderd mg testosteron zou ik eens bloed laten prikken on cycle. Van een hoog oestrogeen had ik dat ook; altijd moe, nergens zin in, slechte sex drive. Sinds ik blast met anastrazole erbij heb ik daar geen last meer van.
 
Als jij je wekenlang lethargisch voelt op een paar honderd mg testosteron zou ik eens bloed laten prikken on cycle. Van een hoog oestrogeen had ik dat ook; altijd moe, nergens zin in, slechte sex drive. Sinds ik blast met anastrazole erbij heb ik daar geen last meer van.
Was 2-3 weekjes, daarna niet echt last van gehad. Bij de tweede kuur was het 1 week maar nu voel ik me prima
 
1000 om de 3/4 dagen is een pretje , je beste maat is je voorraad om goed te slapen!

alleen raar , dat de kortere Est anders werken op een of andere manier. De eerste 3 weken dan. Pak hem nog steeds door op 0.5 ml op WOE en ZA en gaat nu rustig oké. 4e “rustigere kuur” als voorheen en ik moet zeggen zoals ik vaker zeg.. Minimaal is maximaal. Jong en beginnend en oplettend , als ik soms om me heen kijk. Op de leeftijd generatie die “ontploft” doe ik het liever mak aan!

Appostel

Wat lul je nou toch allemaal?

Kameel
 
Back
Naar boven