AndroidHealthClinic

AAS en Studeren?

• Topic Starter Topic Starter
Tja zo'n opleiding of een verwante opleiding is toch echt nodig om aan de gang te kunnen als instructeur, dan maakt hoe groot en breed je bent niks uit.

ik deed me bachelor scriptie met 600mg tren en 250mg test in me reet (srs).
geen problems

Totaal niet

Tja zo'n opleiding of een verwante opleiding is toch echt nodig om aan de gang te kunnen als instructeur, dan maakt hoe groot en breed je bent niks uit.

Was niet om te bashen, misschien ga ik een opleiding in die trant zelf ook volgen, mocht het een beetje niveau bevatten.

Fitvak stelt niks voor, heb zelf A ,B en personal trainer. Echt niet iets waar je dagen voor hoeft te studeren in mijn ogen

Op alleen Test-e studeerde ik heerlijk. Je voelt je constant goed en dan is studeren ook niet zo erg. Had alleen in de eerste 3 weken van de nakuur dat ik om niets depressief werd en nergens zin in had maar ook daar kan je jezelf overheen zetten.

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Met het werk verdien je alleen geen ruk.

Als je uberhaupt werk kan vinden. Beste begin je gewoon een eigen bedrijf (eenmanszaak) en zet je wat advertenties neer via marktplaats/social media of werk je freelance bij een sportschool (Voor een bepaald bedrag verwijzen ze clienten naar jou en mag je gebruik maar van de faciliteiten)

Zou ook niet ambiëren voor een functie als fitness instructeur, je verdient geen ruk zoals eerder gezegd, en afhankelijk van de sportschool mag je ook schoonmaken.

Gewoon voor fysiotherapeut gaan !

Ik zit zelf bij een fit4free en het enige wat ze doen is gewichten opruimen en idd de WCs schoonmaken verder zitten ze alleen achter de balie op de computer waarschijnlijk gewoon op facebook. Ze zien er ook nooit uit of ze zelf trainen.

Verder hebben de meeste sportscholen stagiaires in dienst die al het werk onbetaald doen.

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Gewoon voor fysiotherapeut gaan !

Je kan een FitVak opleiding moeilijk vergelijken met Fysiotherapie, is een van de moeilijkste HBO-opleidingen die er is. Je hebt wel snel werk en een hoog startsalaris maar het nadeel is alleen dat je salaris niet veel hoger zal worden gedurende je carrière en je zal vooral veel oude mensen moeten behandelen.

Terug
Naar boven