- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, alleen zul je niet snel mensen tegenkomen die bewust grote doses vitamine c inspuiten. Bij AAS is dat een ander verhaal.

Waarom worden er niet bij elke competitie bloedtest's enzo gedaan dan
en elke bodybuilder op wedstrijdniveau moet toch wel gebruiken? anders loop je achter op de anderen
ja, want mensen die een overdosis test inspuiten zijn schering en inslag op de spoedafdeling![]()

Klopt, maar dat betekent niet dat het niet schadelijk is. Je nieren moeten er namelijk voor werken die overtollige vitamine c eruit te krijgen
Waar zeg ik dat?
Waar zeg ik dat?
En bij bodybuildingwedstrijden wordt nou eenmaal vaak AAS gebruikt, waardoor ik het 'competitievervalsing' niet snap.
Je suggereert het.
Bij bodybuildingwedstrijden denk jij alleen aan pro bb wedstrijden?
Daar is het idd spijtig genoeg (alhoewel we willen altijd freaks zien) "aanvaard".
Jij aanvaard het dus zonder problemen ook.. wacht maar als je mss eens wedstrijden gaat doen en besluit om naturel om het podium te staan (wat volgens de regels dus zou moeten, dus al hetgeen dat ervoor zorgt dat het niet naturel is is competitievervalsing).
Waarom leg ik dit ook uit aan een vrouw..
Nou nee, dat moet je zeker niet.Je moet het een beetje in dezelfde categorie zien als alcohol, roken en drugs. Matig gebruik zal je leven nauwelijks of niets verkorten, maar als je te gek gaat doen zal dat zowiezo gevolgen hebben voor je gezondheid.

Nou nee, dat moet je zeker niet.
Er sterven jaarlijks miljoenen mensen aan het gebruik van alcohol, roken en drugs in de wereld. AAS daarentegen is verantwoordelijk voor enkele doden in de laatste decennia.
Het aantal of zij die sterven door drugs zoals XTC, speed, cocaine zijn ook alleen zij die achterlijk hoge dosissen nemen of die zelf met een zwak lichaam zitten.En dan hebben we het over mensen die a) achterlijk hoge dosissen orals namen, of onvoorzichtig omgingen met diuretica (geen AAS) b) mensen met een zwak hart die bij heftig gebruik een groot risico lopen op ernstige complicaties (die gebruiken beter überhaupt geen AAS).