MuscleMeat

AAS gevaarlijk?

Gevaarlijk is een groot woord...

Als hart- en vaatziekten heersen in de familie kun je beter van de AAS afblijven.

Omdat het prestatieverhogend is en voor competitievervalsing zorgt

Uiteraard.
En het feit dat je (zou) moet(en) nemen om mee te kunnen - is dat competitievervalsing? Want daar ging het over...

Reageer ik op jouw post dan?

=> Ja

Eerder werd de vergelijking met de wielersport genoemd, en dit is wel terecht denk ik. Wat mij echter opvalt is dat je waarschijnlijk vele malen meer AAS gebruikers zult aantreffen onder de amateur BBers dan onder wielerfanaten. Ik doe het toevallig allebei (wel een mooiweer rijder overigens ;)) en zou nooit openlijk over AAS praten tegen wielervrienden. Dat is daar gewoon een stuk minder geaccepteerd dan dat het lijkt te zijn op topniveau.

Overigens zijn topwielrenners natuurlijk wel over het algemeen uitstekend begeleid bij het nemen van AAS, iets wat onder de amateur BBers niet echt zo veel voorkomt.

Houdt het wel ontopic aub, andere discussies graag via pm..

Ik ben het hier in zekere mate wel mee eens. Er wordt hier veel te hoog ingezet voor de kuurtjes, alsof mensen vergeten zijn dat een minimale verhoging van mg AAS per week er al voor kan zorgen dat je die extra kilo's pakt.

De 500mg test E/w beginnerskuur wordt regelmatig ingeruild voor 2 of 3 injectables icm wat orals. Mensen die in hun eerste kuur tren of deca gebruiken zijn in mijn ogen helemaal achterlijk. Die producten zijn totaal overbodig.

Eerste kuur kun je 500mg test E pakken, 2e kuur gooi je hier eventueel wat orals bij en een derde kuur doe je met 2 injectables bijvoorbeeld. Maar alsnog niet hoog gedoseerd. Ik ga nu zelf 500mg test E/w icm met 200mg tren E/w proberen waarschijnlijk en ik durf te wedden dat ik daar teringhard op zal gaan.

Je ziet hier de meest achterlijke doseringen voorbij komen, genomen door mensen met de meest trieste stats (zowel uiterlijk als kracht).

Stukje over mensen die achterlijk zouden zijn als ze deca in hen eerste kuur gebruiken ben ik het niet mee eens. Ik zie hier vaak dat de Test E 500mg kuur hier hoog aangeschreven wordt als beginnerskuur en het is ook een goede beginnerskuur, maar een deca 200 erbij nemen vind ik niet helemaal achterlijk en/of overbodig. Door de Test E 500 wordt je gigantisch sterker en zal je dus ook zwaarder gaan trainen en je herstel is dan van zeer groot belang en geen blessures krijgen ook. Deca is een goed middel voor herstel en werkt ook goed voor het voorkomen van blessures.

Dan kan je zeggen dat je voorzichtig moet zijn en lichter moet trainen, maar als je het maximale eruit wilt halen en gewoon goed traint en belast is Deca een goede aanvulling van Test in een eerste kuur als je het mij vraagt en dus niet overbodig.

Stukje over mensen die achterlijk zouden zijn als ze deca in hen eerste kuur gebruiken ben ik het niet mee eens. Ik zie hier vaak dat de Test E 500mg kuur hier hoog aangeschreven wordt als beginnerskuur en het is ook een goede beginnerskuur, maar een deca 200 erbij nemen vind ik niet helemaal achterlijk en/of overbodig. Door de Test E 500 wordt je gigantisch sterker en zal je dus ook zwaarder gaan trainen en je herstel is dan van zeer groot belang en geen blessures krijgen ook. Deca is een goed middel voor herstel en werkt ook goed voor het voorkomen van blessures.

Dan kan je zeggen dat je voorzichtig moet zijn en lichter moet trainen, maar als je het maximale eruit wilt halen en gewoon goed traint en belast is Deca een goede aanvulling van Test in een eerste kuur als je het mij vraagt en dus niet overbodig.

Ik snap wel dat de producteigenschappen van deca het een goede toevoeging zouden kunnen maken, maar hetzelfde geldt voor vrijwel elke andere AAS.

Het is gewoon een feit dat mensen te hoog inzetten (in mg AAS per week) voor hun eerste kuur. Dit is overkill. Plus dat Deca een zwaar onderdrukkend middel is.

Terug
Naar boven