Fitness Seller

AAS in Thailand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bbboy

Dutch Bodybuilder
Waardering
32
Lengte
1m72
Massa
80kg
gezien de meeste topics uit 2012 komen en het net besproken is in een ander topic hier de vraag. Ik hoop graag dat andere met ervaring reageren of andere opbouwend advies geven over deze kwestie.

Allereest ik kuur vrijwel met test tren a mast p bold en hgh (toekomstig) nu moet ik twee weekjes voor work naar Thailand toe en wil daar misschien (groot) inkopen. Gezien prijzen en vaak legit. Dus wat is nu de volgende stap? Welke apotheken etc?

Daarnaast beter verzenden of onder in de koffer of toilettas.

Nog maals, advies id welkom maar wees serieus.

je weegt 80Kg en bent aan de tren en test en wil ook hgh doen?

:roflol: lekker kansloos weer

je weegt 80Kg en bent aan de tren en test en wil ook hgh doen?

:roflol: lekker kansloos weer

Moraal ridders altijd weer. Iemand die wil gaan kuren kiest daar zelf voor. Dat berichtje van jou gaat hem echt niet tegenhouden.

OT: Zelf aantal weken in Thailand geweest. Is daar in vrijwel elke apotheek en gym wel te verkrijgen. Kans op fakes is klein (altijd aanwezig natuurlijk). Zou er persoonlijk voor kiezen om naar NL te versturen. Aantal mensen gehoord die dit wel eens zo doen. Kans dat je pakketje onderschept wordt is aanwezig natuurlijk. Maar lijkt me dat als je alles in koffer stopt deze sowieso gecontroleerd gaat worden als je NL weer binnen komt.

Moraal ridders altijd weer. Iemand die wil gaan kuren kiest daar zelf voor. Dat berichtje van jou gaat hem echt niet tegenhouden.

OT: Zelf aantal weken in Thailand geweest. Is daar in vrijwel elke apotheek en gym wel te verkrijgen. Kans op fakes is klein (altijd aanwezig natuurlijk). Zou er persoonlijk voor kiezen om naar NL te versturen. Aantal mensen gehoord die dit wel eens zo doen. Kans dat je pakketje onderschept wordt is aanwezig natuurlijk. Maar lijkt me dat als je alles in koffer stopt deze sowieso gecontroleerd gaat worden als je NL weer binnen komt.

zou ik echt niet proberen van buiten de EU.. Ze controleren dat pakketje hoogstwaarschijnlijk en dan krijg je nog de eventuele douanekosten. Zijn maar een paar tientjes als het legale spullen zouden zijn maar dat zijn het niet en wordt het vernietigd. Zou het gewoon in t koffer gooien :p

zou ik echt niet proberen van buiten de EU.. Ze controleren dat pakketje hoogstwaarschijnlijk en dan krijg je nog de eventuele douanekosten. Zijn maar een paar tientjes als het legale spullen zouden zijn maar dat zijn het niet en wordt het vernietigd. Zou het gewoon in t koffer gooien :p

Feit is dat beide een gok blijft. Koffertje vol vials zie ik ook weer niet 1,2,3 door de controle hier in NL komen. Maar voor het zelfde geld loop je zo door. Dubbel inkopen dan maar. Pakketje opsturen en rest in je koffer. 2 keer zoveel kans. :D

Feit is dat beide een gok blijft. Koffertje vol vials zie ik ook weer niet 1,2,3 door de controle hier in NL komen. Maar voor het zelfde geld loop je zo door. Dubbel inkopen dan maar. Pakketje opsturen en rest in je koffer. 2 keer zoveel kans. :D

Dat is een goede :p maar vraag me af wat TS met groot inkopen bedoeld. Bij groot denk ik aan minimaal 1000 vials ??? Krijgt die nooit op in z'n eentje haha

Zou er ook inderdaad rekening mee houden dat je nog wel weg komt met is voor eigen gebruik, mocht het raar lopen.

Uit ervaring weet ik dat het er indd makkelijk te krijgen is en dat ook pakketjes vol pillen vanuit thailand gewoon hier bezorgd worden(het duurt alleen even) de kans dat je gepakt word is er indd maar denk dat je liever hebt dat je pakketje word onderschept dan dat je gepakt word met je anus.. Ik bedoel koffer vol.

Ik zou wel zo'n opblaasbare donut meenemen, dan heb je wat om op te zitten in het 'Bangkok Hilton'.

Stop de vials Anders in jê anus.. Zullen er zeker wel een paar passen.. Of 1grote van 50ml :cool:..

Maat van me woont in thaland met Zé Thaíse vriendin, denk ook dat de kans 50-50 is of het wel daadwerkelijk aankomt.. Gewoon proberen zou ik zeggen met enkele kleinere bedragen

Wat een belachelijke antwoorden weer. Als je bijdehand wil doen doe dat dan in de "overige" sectie maar niet hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven