Fitness Seller

AAS na je 45ste (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is goed te doen ,tenzij het korte kuren en milde middelen zijn zoals cools kuurtje.
Mijn leeftijd is 55 en doe 2x per jaar deze kuurtjes ,bloedwaarde zijn goed en bloeddruk ook en geen bijwerkingen.
Het zijn geen massabouwers deze kuurtjes, de a-e ratio is goed.
Wel een tip voor je gaat beginnen bloedwaarde onderzoek te doen ,dan weet je de waarde voor en na je kuur.

Mijn bloedwaardes zijn goed, bedankt trouwens
Welke twee kuurtjes neem jij?
 
Mijn bloedwaardes zijn goed, bedankt trouwens
Welke twee kuurtjes neem jij?

w1-6 e7d 250 mg test-e
w1-6 e7d 200 mg primo

(Cools' kuurtje dus)
 
Je bent de 45 gepasseerd dus stel jezelf 1 vraag. Wil je voor de rest van je leven on of wil je nog natuurlijk herstellen.

Als je nog off wil dan moet je je beperken tot "milde" producten: test, mast/primo. Blijf weg van orals (om je bloedwaarden niet nodeloos harder te beïnvloeden). Houd je kuren kort: 6-8 weken, gebruik hcg (goede bron zoeken zodat je legit hcg hebt) en goed nakuren. Voldoendr tijd laten tussen kuurtjes is ook belangrijk.

Stel dat je altijd on wil blijven dan beperk je je blasts qua dosering, niet te gek doen (ik zou zware middelen zoals tren afraden en blijf weg van orals) en cruise op max 125mg per week. Laat je cruise ook lang genoeg duren vooraleer je weer gaat blasten. Check je bloedwaarden elke 6 maand ofzo.

Dat is mijn kijk er op ;)
 
Ik vind het niet zo verstandig i.v.m. onze algemene gezondheid. We moeten al zo opletten wanneer we "jong" zijn, laat staat wanneer je 45+ bent. Moet je dan nog je bloeddruk opblazen, het hart extra belasten en dingen nemen die toxisch zijn? :thinking:

'k Zie mezelf geen cycles meer doen na m'n 40ste.

Maar jij snapt ook niet dat een man van 45 op gymschoenen loopt. Als je jezelf een beetje onderhoud, natty ! Kun je na je 50ste nog wel op gymschoenen gezien worden. Als je gaat ondersteunen kun je dat je dat natuurlijk wel vergeten. :thumb:
 
Je bent de 45 gepasseerd dus stel jezelf 1 vraag. Wil je voor de rest van je leven on of wil je nog natuurlijk herstellen.

Als je nog off wil dan moet je je beperken tot "milde" producten: test, mast/primo. Blijf weg van orals (om je bloedwaarden niet nodeloos harder te beïnvloeden). Houd je kuren kort: 6-8 weken, gebruik hcg (goede bron zoeken zodat je legit hcg hebt) en goed nakuren. Voldoendr tijd laten tussen kuurtjes is ook belangrijk.

Stel dat je altijd on wil blijven dan beperk je je blasts qua dosering, niet te gek doen (ik zou zware middelen zoals tren afraden en blijf weg van orals) en cruise op max 125mg per week. Laat je cruise ook lang genoeg duren vooraleer je weer gaat blasten. Check je bloedwaarden elke 6 maand ofzo.

Dat is mijn kijk er op ;)

Kijk dit is info waar ik en andere boven de 40jaar wat aan hebben. Thanks man.
Zijn er op dit forum niet meer mensen boven de 40?


Van orals wil ik niets weten, niet goed voor de lever. In mijn eerdere kuren wilde ik alleen maar injecteren ivp elke dag die pillen.
Als ik ON wil blijven, wat zou jou voorstel zijn (jaarlijks gezien) twee keer per een blast?

Op welke middelden kan je goed cruisen en blasten? Verlies ik dan niet te veel?

Als ik in augustus dit jaar on ga, wil ik alles in huis hebben, om middels een goed kuurschema 10 tot 15 vvm te pakken, is dan 6 tot 8 weken niet kort?
 
Kijk dit is info waar ik en andere boven de 40jaar wat aan hebben. Thanks man.
Zijn er op dit forum niet meer mensen boven de 40?

Tuurlijk wel. Maar waarom een goed werkend lichaam over de top jagen als je nu nog gewoon gezond bent en normaal goed hersteld. Het gaat mij niet om de kilo's maar om de kwaliteit. Ik wil meer kunnen dan alleen groot zijn, het moet ook functioneel zijn, en blijven.
 
Kijk dit is info waar ik en andere boven de 40jaar wat aan hebben. Thanks man.
Zijn er op dit forum niet meer mensen boven de 40?


Van orals wil ik niets weten, niet goed voor de lever. In mijn eerdere kuren wilde ik alleen maar injecteren ivp elke dag die pillen.
Als ik ON wil blijven, wat zou jou voorstel zijn (jaarlijks gezien) twee keer per een blast?

Op welke middelden kan je goed cruisen en blasten? Verlies ik dan niet te veel?

Als ik in augustus dit jaar on ga, wil ik alles in huis hebben, om middels een goed kuurschema 10 tot 15 vvm te pakken, is dan 6 tot 8 weken niet kort?
15 killo vvm pakken in 8 weken ? :roflol: zet dat maar snel uit Je hoofd te onrealistisch.
 
Dat was mijn vraag ook. Ik vond 8 weken al kort.
Ook niet in 16 weken. Ik weet niet wat je verwacht maar 15 Killo vvm is echt veel he. Hoeveel vet en vocht verwacht je hier bij dan. 0 ?
 
Ook niet in 16 weken. Ik weet niet wat je verwacht maar 15 Killo vvm is echt veel he. Hoeveel vet en vocht verwacht je hier bij dan. 0 ?
Dat is idd heel veel, had niet gedacht aan het vet en vooral vocht percentage. Thanks! (Beetje te ambitieus van me) Wat voor een kuur zou jij voorstellen?
Realistisch is een kuur van 8 tot 12 weken. Dan kan ik rond de 5kg tot 10kg halen?
 
Tot welke leeftijd zouden jullie dan aas gebruiken ???
Ik ben 36 en net begonnen...

Daarnaast lopen er bij mij op de sportschool genoeg mannen rond van boven de 50 en zelfs 60 die nog regelmatig kuren... :rolleyes:
 
Tot welke leeftijd zouden jullie dan aas gebruiken ???
Ik ben 36 en net begonnen...

Daarnaast lopen er bij mij op de sportschool genoeg mannen rond van boven de 50 en zelfs 60 die nog regelmatig kuren... :rolleyes:
En trek jij uit je kuur, wat je verwacht?
Weet je wat 50ers voor kuur gebruiken? Ben ook op zoek naar een goede suppie....das niet zo makkelijk (gezien er nep spul in omloop is)
 
En trek jij uit je kuur, wat je verwacht?
Weet je wat die 50ers voor kuur gebruiken?

Ben nu ongeveer 4 weken bezig en ben een stuk sterker en ook al een paar kg aangekomen.
Ik ben er tot nu toe tevreden mee.

Ze gebruiken van alles, maar vaak niet te gek. Wat test met eventueel wat mast of bold bv.
 
Het is offtopic en ik speel even advocaat van de duivel maar WAAROM zou je op +50 eigenlijk nog kuren?
 
Omdat het je eigen lichaam is. En omdat het kan
 
Trt is dan de oplossing. Maar kuren (echt blasten) begrijp ik niet op die leeftijd. Is dat niet een leeftijd waarop je gezondheid op 1 zet?

Ik denk dat iedereen als eerste denkt aan zijn gezondheid. Consequenties zijn er altijd, deze neem je in overweging en deze verantwoordelijkheid is een keuze
 
Back
Naar boven