XXL Nutrition

AAS na je 45ste

hier 133 kg en 192cm ,alles functioneert gewoon hoor , alleen 10 km hardlopen en koorddansen gaat wat lastiger ,een korte sprint ,zwemmen,

voetballen en neuken gaan nog altijd ouderwets goed ,zijn gewoon hardnekkige fabeltjes
Speel je in de eredivisie en hoeveel dames (of mannen) bellen jou voor een Bootycall?

Tot welke leeftijd zouden jullie dan aas gebruiken ???
Ik ben 36 en net begonnen...

Daarnaast lopen er bij mij op de sportschool genoeg mannen rond van boven de 50 en zelfs 60 die nog regelmatig kuren... :rolleyes:

Natuurlijk kan dat. Leeftijd zegt niks.
Ik zou op een bepaalde leeftijd wel meer oppassen ermee qua middelen en doseringen en verstandig er mee omgaan.

Het verschil zit hem in de dosering he. Trt is 100-125 mg per week en eigenlijk zouden veel 50 plussers dat kunnen gebruiken.

Blasten op die leeftijd ben ik wat twijfelachtiger over, vooral omdat een lichaam dan minder kan hebben (impact op gezondheid). Daarom ben ik benieuwd wat de motivatie is om het dan toch te doen.

Een krom vergelijk: op je 18de is het nogal normaal om wat joints te roken. Op je 55ste ben je over het algemeen uit die fase en zet je andere zaken voorop denk ik dan :P

Geldt toch niet voor iedereen.
In zijn algemeenheid misschien wel.

Overigens ben ik aan uitzoeken wat ik wil gaan nemen:
Dit lijkt me een milde opstelling.

1w - 8w test/e 500mg (2x inject p.w)
3w - hgh meelaten lopen (tot na de nakuur?)
1w - 8w mast/e 200mg
8w - 10w nolva

Lees graag wat jullie hierover denken of voorstellen.

Ziet er goed uit.
Meer zou ik niet pakken kerel.
HCG ipv HGH

Ik zie niet in waarom je op je 25ste wel zou kuren maar niet op je 50ste. Er goed uit zien willen we allemaal, leeftijd zal dit nooit tegen houden. Kijk eens naar gasten als The Rock 47, Vin Diesel 52 of een heel ander type als Arie Boomsma 46, denk je dat die het niet meer belangrijk vinden er goed uit te zien met een nette fysiek die bij hun past? 50 is geen opa die aan het wachten is op de dood en het niet meer erg vind als er geen vrouwen meer naar hem kijken omdat zijn tijd nu eenmaal voorbij is.

Ongezond is het ook op jonge leeftijd, waarbij je misschien nog een kinderwens hebt. Als je 50 bent heb je dit niet meer. Je hart kan je eenvoudig laten controleren, natuurlijk niet aan beginnen als je al hoge bloeddruk etc. hebt. De rest is controleerbaar. Verder heb je in je jongere jaren meestal geen aas nodig, je groeit en kan er goed uit zien met een beetje redelijk genen. Dat houdt natuurlijk een keer op, juist als je 40+ bent zie ik eerder de voordelen van aas gebruik omdat het natural allemaal wat lastiger gaat worden een goede fysiek te krijgen. Je kan dan nog lang genieten van de sport en er goed uit blijven zien.

+1

Er is een groot verschil tussen TRT dosis en kuren. Als je TRT onder begeleiding van een dokter doet met regelmatige bloedproeven wordt je testosteron geoptimaliseerd naar een gezonde waarde. Als je AS neemt (kuren) is het de bedoeling om teveel testosteron te hebben om spiergroei te stimuleren. Het één heeft niets met het ander te maken.

Ik denk wel dat wanneer je op een bepaalde leeftijd zit, je meer risico factoren hebt.
Mannen op wat hogere leeftijd krijgen bijvoorbeeld sneller last van hun prostaat, hart problemen enzo.
Misschien moeten ze extra voorzichtig zijn met AAS. Daarbij is het herstel gewoon moeilijker als men geen TRT zou gebruiken. Je kan wel netjes nakuren maar 3 maanden na de nakuur kun je alsnog een terugslag krijgen wellicht.

Ik denk wel dat wanneer je op een bepaalde leeftijd zit, je meer risico factoren hebt.
Mannen op wat hogere leeftijd krijgen bijvoorbeeld sneller last van hun prostaat, hart problemen enzo.
Misschien moeten ze extra voorzichtig zijn met AAS. Daarbij is het herstel gewoon moeilijker als men geen TRT zou gebruiken. Je kan wel netjes nakuren maar 3 maanden na de nakuur kun je alsnog een terugslag krijgen wellicht.

Jongeren die ondersteunen, en tijdens onderhoud, 125kg en meer proberen te laten werken met een hart voor 85kilo, dat gaat vroeg of laat ook fout.
En dan vraag ik me af wie de meeste risico's neemt ?
Iemand van 25 moet nog maar eens zien of hij de 50 haalt. En de mannen van 50 weten over het algemeen wel dat het vanaf nu niet veel mooier meer wordt.
De lekkerste vrouwen hebben we wel gehad, en carrière maken gaat nu vanzelf. Blijft niet veel meer over. Dus een risico nemen kan best.
Neemt niet weg dat ik denk, dat je je eigen herstel vermogen helemaal om zeep helpt en door de vergrote organen je taille ook.

Jongeren die ondersteunen, en tijdens onderhoud, 125kg en meer proberen te laten werken met een hart voor 85kilo, dat gaat vroeg of laat ook fout.
En dan vraag ik me af wie de meeste risico's neemt ?
Iemand van 25 moet nog maar eens zien of hij de 50 haalt. En de mannen van 50 weten over het algemeen wel dat het vanaf nu niet veel mooier meer wordt.
De lekkerste vrouwen hebben we wel gehad, en carrière maken gaat nu vanzelf. Blijft niet veel meer over. Dus een risico nemen kan best.
Neemt niet weg dat ik denk, dat je je eigen herstel vermogen helemaal om zeep helpt en door de vergrote organen je taille ook.

Ik ben het met je eens als het maar verantwoord is.
Dus geen blasts en cruises. Beetje test met wat primo of masteron erbij zoiets.
Maar goed dat is mijn mening

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
En daar komt nog 200 primo bij. Wat maakt ne man gemiddeld zelf aan? 7mg per dag zo iets. 49mg de week. 250 test 200 primo is 9 keer meer.

Dus zoals ik het lees, maakt iedereen 49mg test aan per week, (zal per persoon verschillen) als ik dat als uitgangspunt neem dan:

875mg per week uit (test-e/250mg)
1750mg per week uit (test-e/500mg)
49mg per week (test eigen aanmaak, wat tijdens je kuur zal minimaliseren of nihil)

Primo zal dan voor 5,5 keer meer zorgen? Of boost deze omhoog aan test?
Hoe verhoudt mast 100 zich in deze?

Terug
Naar boven