MuscleMeat

AAS op een jonge leeftijd

Dus om te concluderen als je op je 19-20ste PH/AAS doet fock je je HTPA wat dus je Leydig cell Hypofyse en hypothalamus is als ik het correct snap.
Maar je zal wel weer na de kuur (Afhankelijk welke AAS of PH) er terug op komen. of zit ik daar mis ?

Eerste deel JA je verdoet je eigen systeem. Nee dat kan best zo zijn dat het niet optimaal terugkomt aangezien je je systeem verdoet dat nog in opbouw is op jou leeftijd. Dat maakt het extra kwetsbaar. En nee het maakt niet zoveel uit of je PH of AAS neemt. PH hebben de naam een soort AAS light te zijn. Ten onrechte en dat maakt ze zo slecht voor de 18-20 jarigen want in die groep zijn juist prohormonen zo populair. Stoffen als superdrol en epistane zijn 100% echte AAS.

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat er meer om dat men niet weet of het veilig is, en men het mogelijke risico niet klein genoeg acht om de gevolgen te verwaarlozen. In ieder geval hier op DBB. Daarom hebben de mods hier afgesproken om een leeftijd van 20 jaar te hanteren. Als iemand nog geïnteresseerd is in hoe die HPG as werkt, heb ik hier een plaatje uit mijn boek:

5x2yhh.png

Aait nice ja ga me er wel inverdiepen vindt het allemaal wel interessant

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 19:46 ----------

Eerste deel JA je verdoet je eigen systeem. Nee dat kan best zo zijn dat het niet optimaal terugkomt aangezien je je systeem verdoet dat nog in opbouw is op jou leeftijd. Dat maakt het extra kwetsbaar. En nee het maakt niet zoveel uit of je PH of AAS neemt. PH hebben de naam een soort AAS light te zijn. Ten onrechte en dat maakt ze zo slecht voor de 18-20 jarigen want in die groep zijn juist prohormonen zo populair. Stoffen als superdrol en epistane zijn 100% echte AAS.

Zeker te onrechten Ph = ASS maar niet als het nog niet door de lever is gegaan

Een sluitend antwoord ga je hoogstwaarschijnlijk niet vinden, althans, ik ken geen studies die het specifiek onderzocht hebben. Zul je dus vanuit de fysiologie moeten gaan redeneren, en dat is knap ingewikkeld.

Een sluitend antwoord ga je hoogstwaarschijnlijk niet vinden, althans, ik ken geen studies die het specifiek onderzocht hebben. Zul je dus vanuit de fysiologie moeten gaan redeneren, en dat is knap ingewikkeld.
Dat klopt maar desde meer info je hebt desde beter je een keuzen kan maken :)

Laatst bewerkt:
Dat klopt maar desde meer infor je hebt desde beter je een keuzen kan maken :)
Volgens mij wil je heeeel graag horen dat het tóch niet zo'n kwaad kan :D, maar dat antwoord ga je niet krijgen. Gewoon nog even wachten tot je endocrien systeem wat verder is, zo lang duurt het niet meer.

In ieder geval wat de Leydig cellen betreft lijkt het me vrij dodgy. Nu weet ik niet precies wanneer ze allemaal terminaal gedifferientieerd zijn naar volwassen Leydig cellen (iig. gedurende de puberteit absoluut niet), maar de differentiatie en proliferatie van de intermediaire Leydig cel staat onder sterke invloed van LH (en nog enkele andere factoren), als jij dit gaat onderdrukken terwijl ze nog niet allemaal terminaal gedifferentieerd zijn: ..? Kan prima (lijkt mij) dat als je dat doet dat je netto met minder Leydig cellen uitkomt, ondanks dat je secretie van de gonadotropen weet te herstellen.

Lijkt me overigens wel goed als iemand deze kwestie nu eens goed onderbouwt. De kwestie is wat mij betreft duidelijk, maar veel jongeren (en nu ben ik er zelf overigens nog eentje) negeren het toch bij gebrek aan een degelijke onderbouwing.

Laatst bewerkt:
Volgens mij wil je heeeel graag horen dat het tóch niet zo'n kwaad kan :D, maar dat antwoord ga je niet krijgen. Gewoon nog even wachten tot je endocrien systeem wat verder is, zo lang duurt het niet meer.

Tuurlijk zou ik dat graag willen horen. hoe mooi zou het zijn als je een paar kilo spiermassa pakt binnen no time. ik bedoel dat wil iedereen toch ? maar tegen de tijd dat ik alles er over weet en een stuk kan schijven dat mogelijk jongeren kan helpen van mij leeftijd of zelfs jonger ben ik al boven de 20 hoor :)

nu ben ik fackt up me eerst kuur op me 20ste hahah

Heb vertrouwen in de medische wetenschap, ik voorspel kunstballen en donorbal transplantaties.

Heb vertrouwen in de medische wetenschap, ik voorspel kunstballen en donorbal transplantaties.

hahahahahahahahhahaah geweldig
ik me het volgende af:
als bijvoorbeeld een blanke man een donor bal krijgt van een zwarte man, welke kleur kinderen komen er dan.

jij zegt zo lang duurt het niet meer. nou ik vind 6 jaar best lang hoor.

jij hebt zelf al lang besloten wat je nou eigenlijk wilt gaan doen, je kwam hier ter bevestiging die kreeg je uiteindelijk niet, maar je blijft bij je standpunt.

Nee dat is niet juist ik kwam hier ter informatie over de titel ik ken zelf mensen die mijn leeftijd hebben iets jonger die dit willen doen. Ik zou hun graag advies willen geven hier in. zelf denk ik dat ik het niet zou doen voor me 20ste

Het zal zo ongeveer rond de 20 liggen, maar er is nogal 'n grote intra-individuele variatie (sommigen beginnen al met puberen op hun 11e, en anderen krijgen pas de eerste tekenen van 'n baard rond hun 20ste). Is ook heel afhankelijk van etniciteit, Aziaten zijn hier doorgaans wat later mee dan wij ubermenschen.

Terug
Naar boven