XXL Nutrition

AAS voor kracht

Hey Mannen.

Zoals ik eerder had gevraagd in mijn eigen topic...Waarom wordt je sterker?
Iemand zei dat een grotere spier een sterkere spier is.
Maar waarom wordt je sterker bij een aas soort dan een ander soort?
Kan iemand mij helpen?

Gr Dennel

Ik heb aardige krachtgains gemaakt op winny.
Compounds zijn aardig omhooggegaan, bench en OHP 10 kg en squat en deadlift 15/20 kilo.

Dbol en Winny is niet handig, slecht voor je lever maar da's nog wel te overzien als die sterk is, 't is een bullshit combi. Zelfde vind ik overigens van dbol en Tren. Je pakt toch Tren omdat je een droge harde look wilt, daar past Dbol niet bij.

Je stackt middelen om synergistische werking te krijgen. Tren + dbol is een veel gebruikte combo en dat tren gebruikt zou moeten worden voor een droge harde look is onzin aangezien dit middel in menig powerlifter's arsenaal te vinden is.

Je stackt middelen om synergistische werking te krijgen. Tren + dbol is een veel gebruikte combo en dat tren gebruikt zou moeten worden voor een droge harde look is onzin aangezien dit middel in menig powerlifter's arsenaal te vinden is.

Als je er sterker op wordt is Tren een prima product ja. Ik werd dat niet :P Ik beredeneer dan ook vanuit BB oogpunt dus daar ligt misschien wel een verschil. Wat voor mij niet wegneemt dat ik Dbol + Tren k*t vond. Ik heb het geprobeerd en ik merkte echt he-le-maal niks van de Dbol, toch op 50 mg ED gehad toen. Kan wel slecht spul zijn geweest toen natuurlijk.

Hey Mannen.

Zoals ik eerder had gevraagd in mijn eigen topic...Waarom wordt je sterker?
Iemand zei dat een grotere spier een sterkere spier is.
Maar waarom wordt je sterker bij een aas soort dan een ander soort?
Kan iemand mij helpen?

Gr Dennel

helleuw.

Niemand een idee?

Gr Dennel

Dbol en Winny is niet handig, slecht voor je lever maar da's nog wel te overzien als die sterk is, 't is een bullshit combi. Zelfde vind ik overigens van dbol en Tren. Je pakt toch Tren omdat je een droge harde look wilt, daar past Dbol niet bij.

Verdiep je eens over de androgene en non-androgene werking van AAS en je zal je realiseren dat die combi nog geeneens zo raar hoeft te zijn...

• Topic Starter Topic Starter
Bon,

Inplek van een nieuw topic aan te maken.

Steeds liggen twijfelen maar nu eindelijk wat contacten kunnen leggen en zou graag volgende kuur doen ;

1-4 50mg winny ED
1-12 500mg test e EW
1-12 400mg Tren e EW
14-16 Nolva

Doel is nog steeds kracht zonder teveel kg's te gainen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven