Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Klopt, je kunt ook wel cutten op Test, Deca en Oxy. Alleen zie ik dat als onzin, er zijn geschiktere middelen voor. Ik kan vast ook wel op m'n handen lopen maar waarom zou ik, ik heb benen
Zoals ik eerder had gevraagd in mijn eigen topic...Waarom wordt je sterker?
Iemand zei dat een grotere spier een sterkere spier is.
Maar waarom wordt je sterker bij een aas soort dan een ander soort?
Kan iemand mij helpen?
Dbol en Winny is niet handig, slecht voor je lever maar da's nog wel te overzien als die sterk is, 't is een bullshit combi. Zelfde vind ik overigens van dbol en Tren. Je pakt toch Tren omdat je een droge harde look wilt, daar past Dbol niet bij.
Je stackt middelen om synergistische werking te krijgen. Tren + dbol is een veel gebruikte combo en dat tren gebruikt zou moeten worden voor een droge harde look is onzin aangezien dit middel in menig powerlifter's arsenaal te vinden is.
Je stackt middelen om synergistische werking te krijgen. Tren + dbol is een veel gebruikte combo en dat tren gebruikt zou moeten worden voor een droge harde look is onzin aangezien dit middel in menig powerlifter's arsenaal te vinden is.
Als je er sterker op wordt is Tren een prima product ja. Ik werd dat niet Ik beredeneer dan ook vanuit BB oogpunt dus daar ligt misschien wel een verschil. Wat voor mij niet wegneemt dat ik Dbol + Tren k*t vond. Ik heb het geprobeerd en ik merkte echt he-le-maal niks van de Dbol, toch op 50 mg ED gehad toen. Kan wel slecht spul zijn geweest toen natuurlijk.
Zoals ik eerder had gevraagd in mijn eigen topic...Waarom wordt je sterker?
Iemand zei dat een grotere spier een sterkere spier is.
Maar waarom wordt je sterker bij een aas soort dan een ander soort?
Kan iemand mij helpen?
Dbol en Winny is niet handig, slecht voor je lever maar da's nog wel te overzien als die sterk is, 't is een bullshit combi. Zelfde vind ik overigens van dbol en Tren. Je pakt toch Tren omdat je een droge harde look wilt, daar past Dbol niet bij.