AndroidHealthClinic

AAS werkt niet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZC97

Novice
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
72kg
Vetpercentage
5%
Hallo , ik ben nieuw op dit forum ,
Ik ben een kuur aan het doen (persoonlijk voedingsschema en trainingschema) dus dat zit allemaal goed.

Kuur bestaat uit
1-5 Dianabol 40mg per dag
1-12 test e 250 per week
1-12 500 boldenone per week

Nakuur met nolva en hcg

Zit nu eind week 4 en ben nog niets aangekomen!!

Ook niet geiler of agressief ofzo alleen goede pump tijdens trainen

Weet iemand raad ?? Help!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je post aangepast omdat merken en ervaringen met verschillende merken hier niet besproken mogen worden. Ik raad je aan om even de regels in de 'sticky' topics na te lezen .

Hoeveel kcal eet je?

Meer vreten

Hallo , ik ben nieuw op dit forum ,
Ik ben een kuur aan het doen <B>(persoonlijk voedingsschema en trainingschema) dus dat zit allemaal goed.

Kuur bestaat uit
1-5 Dianabol 40mg per dag
1-12 test e 250 per week
1-12 500 boldenone per week

Nakuur met nolva en hcg

Zit nu eind week 4 en ben nog niets aangekomen!!

Ook niet geiler of agressief ofzo alleen goede pump tijdens trainen

Weet iemand raad ?? Help!

72kg bij 1.86m! Jezus man, jij moet echt een nieuw genetisch wonder zijn.

Persoonlijk voedingsschema en trainingsschema? Voor een jan lul van 80 jaar oud zeker.

Beter stop je met kuren, dit gaat nergens over.

Een vriendelijke versie van wat iedereen probeert te zeggen:
Je bent nog niet klaar voor aas, je hebt naturel nog een hoop te leren mbt voeding en training voordat je hieraan moet denken, ik weet 99.9%zeker dat je doel voor ogen al op korte termijn haalbaar is met de juiste voeding en training. Succes!

• Topic Starter Topic Starter
IMG_1258.JPG
Ik train al 4 jaar ik eet 3600 cal + het probleem is dat ik vroeger 45 kilo was en op evenveel vet% (5% daardoor laag gewicht!) en nu kom ik het laatste jaar niets meer aan , hier mijn voedingsschema

IMG_1258.JPG
Ik train al 4 jaar ik eet 3600 cal + het probleem is dat ik vroeger 45 kilo was en op evenveel vet% (5% daardoor laag gewicht!) en nu kom ik het laatste jaar niets meer aan , hier mijn voedingsschema
en kom je niet aan EET je te weinig.. met aas zul je ook niet aankomen als je te weinig eet.

Is toch gekent van roids zeker zoals test dat je geiler enzo bent ..? Hoe komt dan dat ik niks voel?

Ja klopt , maar me dealer gebruikt natuurlijk zelf aas en hij werd geiler maar zal dan bij iedereen anders zijn blijkbaar ..

je zegt dat je voedingsschema goed zit. Wat is je onderhoud qua kcals?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven