XXL Nutrition

Accu laptop kopen ?

TheUnknownKnown

Freaky Bodybuilder
Waardering
266
Heb nu ongeveer 2 jaar een HP laptop, werkte goed tot een maand of 2 terug....

Sinds een maand of 2 geeft hij constant aan dat de accu niet meer degelijk werkt en vervangen moet worden. Heb het een poos kunnen rekken door gewoon met net stroom te werken maar hij valt nu steeds vaker ook uit onder spelen van bijvoorbeeld Battlefield2 en als ik eens mobiel wil zijn met de laptop lukt dat nu niet.

Nu moet ik dus een nieuwe accu kopen en twijfel ik tussen een alternatieve accu voor 50 euri of een "echte".

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.replacedirect.nl/apparaat/4071479/d000131548-hp-g61-410ed.html

Iemand suggesties of een andere accu verkoop site ?

Link is dood, zoek naar nieuwe

Laatst bewerkt:
Heb laatst toevallig een chinese namaak accu voor mijn HP gekocht hier.
http://stores.ebay.com/laptop-power...8831018&_sid=1026107498&_trksid=p4634.c0.m322

Heb hem nog maar 2 keer gebruikt, maar lijkt goed te presteren. Duidelijk veel langere batterijduur dan het versleten ding wat erin zat.
Ik kan met een 7200 mAh accu 3 uur xvid materiaal op volle helderheid kijken naar waar het nu op lijkt. Moet alleen even zien hoe lang hij dat vol blijft houden natuurlijk.

Wel even letten op de kleur als je daar waarde aan hecht.

Er zit een jaar garantie op de merkloze accu. Je zou het dus kunnen proberen, want het scheelt ruim de helft van de prijs.

Tip: haal de accu eruit als je voor langere tijd via de netstroom werkt. Accu's houden namelijk niet van warmte en gaan daardoor minder lang mee.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt allen voor info en tips.

Ik ga gewoon voor een 'alternatieve" accu.

Alles hangt af van de MAh die er op vermeld staat, hoe hoger, des te langer zal ze meegaan (en ook dienen opgeladen te worden).
Batterijen kunnen door allerlei omstandigheden falen en dan is garantie wel handig!
Hangt er mss van af hoe lang je met die HP nog wil doen??

Terug
Naar boven