AndroidHealthClinic

Achterlijke nieuwe hotmail feature

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Als je op hotmail inlogt, krijgt je msn de naam van je emailadres, plus je msn gaat automatisch op online, hoe komen die debielen er steeds op om het steeds k*tter te maken in godsnaam.

Hoe zit je dit uit?

Microsoft vindt het altijd leuk om dingen te vernieuwen, al hoeft het helemaal niet :)

mega k*t inderdaad:S

Nieuwe msn trekt inderdaad nergens op!

Daarom Gmail , geen onzin toepassingen etc.

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Laatst bewerkt:

Gmail via thunderbird (soort outlook) gmail account toevoegen is 10 seconden werk. Ik heb 4 accounts eronder hangen die (via pop3) automatisch gelezen worden. Ideaal!

Hotmail is voor spam, ik zit nu op 12.000 ongelezen berichten ;) En msn is voor kinderen.

ergens links onderaan inbox, verzonden, prullenbak e.d zal je iets zien staan met messenger.
hier kan je op afmelden klikken dacht ik, daarna zal die je niet steeds aanmelden bij msn.

Microsoft vindt het altijd leuk om dingen te vernieuwen, al hoeft het helemaal niet :)
En zelden gaat het erop vooruit. Het is alsof ze lukraak proberen en dan afwachten of de verkoop erop vooruit gaat. I.p.v. eerst te onderzoeken wat de consument wil en dan...

Al moet ik wel toegeven dat de nieuwe Messenger en Office op Mac prima zijn. Maar die worden natuurlijk ook geschreven door Mac-programmeurs.

En zelden gaat het erop vooruit. Het is alsof ze lukraak proberen en dan afwachten of de verkoop erop vooruit gaat. I.p.v. eerst te onderzoeken wat de consument wil en dan...
Ja jammer genoeg begint dit toch wel steeds vaker voor te komen.. De ellende begon bij mij igg met de komst van Vista. (Heb nu W7, hele verbetering ten opzichten van Vista maar laat ook wel wat aan zijn wensen over)
Begin steeds meer te denken om iets van Apple aan te schaffen maar weet niet goed hoe en wat, heb er ook nog nooit echt mee gewerkt dus misschien even bij iemand koekeloeren die een Imac heeft.

Edit: De nieuwe Office is dan weer wel goed te doen inderdaad, mooie layout ook.

Laatst bewerkt:
Idd ****ing irritant :P. Volgens mij kun je het gewoon uitzetten onderaan (kleine blauwe lettertjes, onder al je contact personen die online zijn).

ergens links onderaan inbox, verzonden, prullenbak e.d zal je iets zien staan met messenger.
hier kan je op afmelden klikken dacht ik, daarna zal die je niet steeds aanmelden bij msn.
huh hoe doe jij dat dan? ik kreeg altijd van die irritante mappen en niet echt volledige controle vergeleken met de webinterface van gmail

Gmail via thunderbird (soort outlook) gmail account toevoegen is 10 seconden werk. Ik heb 4 accounts eronder hangen die (via pop3) automatisch gelezen worden. Ideaal!

Hotmail is voor spam, ik zit nu op 12.000 ongelezen berichten ;) En msn is voor kinderen.

Inderdaad, ik doe het ook op doe manier. Msn gebruik ik amper.

Ik vind het wel handig. Heb op kantoor geen installatierechten en kan dus geen msn op m'n computer zetten, nu kan ik toch even msn'en door naar hotmail te gaan.

Honds irritant inderdaad..
Ook het nieuwe msn is een totale fail. Ook erg vervelend als ik naar me hotmail ga dat me msn daar in het klein weergegeven word. ik krijg hiervan continu foutmeldingen als ik dit via firefox doe.

Links zie je: (In hotmail)
>Mappen
ongewenst
concept
verwijder
etc.
>Snelle weergave
>Messenger
Hier kan je af of aanmelden.

Het is idd wel kl*te dat ze het zo hebben ingevoerd.
Ga je even je mail checken, overrulled hij de status van je msn messenger :S
Meld ik mijn hotmail af, meld ie mijn messenger ook af.. , wtf krijgen we nu?

Laatst bewerkt:
kwam er 2 weken geleden achter idd.. kreeg ik opeens een vriendin in mn scherm die ik absoluut niet wou spreken. Heb me gewoon maar uitgelogd zonder iets te zeggen. Was ze niet blij mee haha

Terug
Naar boven