Fitness Seller

ACLO Groningen

Leader

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
20%
Komend jaar ga ik studeren in Groningen en ik zou graag wat informatie inwinnen over de ACLO in Groningen. Ik heb al gehoord dat het erg goedkoop is, dus dat is mooi.

Is er een squatrek, zijn er losse gewichten? Ik heb geen zin om te squatten en te benchpressen in een smithmachine. En wanneer is het erg druk?

Ik ga zelf natuurlijk ook kijken, maar ben pas over 3 weken in Groningen.

Niet geweest, wel wat van gehoord.
Het is inderdaad goedkoop maar wel heel erg druk

Komend jaar ga ik studeren in Groningen en ik zou graag wat informatie inwinnen over de ACLO in Groningen. Ik heb al gehoord dat het erg goedkoop is, dus dat is mooi.

Is er een squatrek, zijn er losse gewichten? Ik heb geen zin om te squatten en te benchpressen in een smithmachine. En wanneer is het erg druk?

Ik train hier nu 2 jaar. Het is idd erg goedkoop, ongeveer 50 euro voor een aclo abbo en dan nog 60 euro voor fitness. Dus 110 euro voor een jaar fitnessen.:D

Er is een squatrek, 2 zelfs. Er zijn losse gewichten. Er zijn 3 banken om te bankdrukken en nog een incline bank. Heel veel apparaten en ruimte om te deadliften.

Het grote nadeel is dat het verschrikkelijk druk kan zijn, en dan sta je in de rij voor een bankje, als je een beetje pech hebt. Het is het rustigst in de ochtend, vroeg in de middag (rond half 4/5 wordt het drukker) en laat in de avond.

Aclo is open van 9 - 11 geloof ik.

Deze info is wel beetje uit me hoofd. Dus er kunnen dingen niet helemaal kloppen;)

Doen! Je vindt er van alles, maak je maar niet druk :)

Het is wel heel druk in de avond, alleen ik train in de ochtend en dan heb je die heisa niet.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 19:56 ----------

Ik train hier nu 2 jaar. Het is idd erg goedkoop, ongeveer 50 euro voor een aclo abbo en dan nog 60 euro voor fitness. Dus 110 euro voor een jaar fitnessen.:D

Er is een squatrek, 2 zelfs. Er zijn losse gewichten. Er zijn 3 banken om te bankdrukken en nog een incline bank. Heel veel apparaten en ruimte om te deadliften.

Het grote nadeel is dat het verschrikkelijk druk kan zijn, en dan sta je in de rij voor een bankje, als je een beetje pech hebt. Het is het rustigst in de ochtend, vroeg in de middag (rond half 4/5 wordt het drukker) en laat in de avond.

Aclo is open van 9 - 11 geloof ik.

Deze info is wel beetje uit me hoofd. Dus er kunnen dingen niet helemaal kloppen;)

Klopt, hij is zelfs vanaf 8uur open.

losse DB's tot 34 kilo. (en verscheidene stangen en een stapeltje schijven)
Er hangt wel een schematje met wanneer het er druk is. Varieert een beetje uiteraard.

Oh ja en een gedeelte is afgesloten dinsdag en donderdag tussen 12:00 en 13:00 omdat die oude lullen dan zo nodig moeten fitnissen :D dus kun je dan tijdelijk niet in MIJN squatrek ;)

Openingstijden hier: [Link niet meer beschikbaar]
(in de vakantie zijn ze slechts open van 13:00 tot 20:00)

Whooo ik ben ook vanaf volgend schooljaar in Groningen te vinden :D kan ik Wazzup mooi lastig vallen met Intermittent Fasting-vragen!

Dumbbells tot 34kg? Basic Fit praktijken....

• Topic Starter Topic Starter
En voor sluitingstijd? Hoe zit 't dan met de drukte?

En voor sluitingstijd? Hoe zit 't dan met de drukte?

Beetje onduidelijk (sorry), maar dit geeft je een idee:

260u0dx.jpg

Kun je daar ook fitnessen als je geen student bent? Ik ga dit jaar namelijk op kamers in groningen maar ga er volgend jaar pas studeren.. Zag ook dat er vele verenigingen bij aangesloten waren zoals judi, jiu jitsu e.d. Kun je dat daar dan ook volgen? Zonder meerprijs?

Kun je daar ook fitnessen als je geen student bent? Ik ga dit jaar namelijk op kamers in groningen maar ga er volgend jaar pas studeren.. Zag ook dat er vele verenigingen bij aangesloten waren zoals judi, jiu jitsu e.d. Kun je dat daar dan ook volgen? Zonder meerprijs?

Dat zal niet lukken.

(maar je kunt het altijd vragen, maar ik ben bang dat het antwoord nee zal zijn)

Terug
Naar boven