Fitness Seller

Acne in of na een kuur (hoe te voorkomen)

weet niet of het juist is maar als je hgh tijdens je kuren gebruikt zou je acne verdwijnen als sneeuw voor de zon :)

heb ik hier ergens eens gelezen

greetz

Grootste onzin die er is.

Enigste wat echt helpt is stoppen met AAS. Zolang er die exogene hormonen in je lichaam circuleren blijf je acne ontwikkelen, kan je zonnebanken en zalfjes gebruiken wat je wilt, het helpt toch niet.

idd

door velen zwaar ondershat wat voor een impact acné kan hebben op je geest.

degene die er nooit last van hebben, wimpelen het af alsof het een klein probleem is dat je er maar moet bijnemen.

maar als je er mee geconfronteerd wordt, dan kun je er echt depressief van worden!

en het is heus niet weg in enkele weken hoor

ben het met je eens, heb zelf acne gehad in gezicht tot 22j ongeveer en da's heus niet plezant !!

desondanks heb ik er jaren later tijdens kuren nog geen last van gehad, al een geluk. heb op mn 22j wel zware roa kuur gedaan om van acne af te geraken.

vermijd wel de zwaardere androgenen a la tren en masteron omdat daar het risico precies het hoogst is . je kan het gewoon niet voorspellen als je nog nooit gekuurd hebt en het zeker niet uitsluiten!

veel water drinken (10 liter) veel zonnebanken (3x per week tijdens de kuur) en vrijwel vetloos eten (relatief gezien)

helpt enorm tegen puisten

Helemaal mee eens. Doet bij mij wonderen. Zeker als ik een ketosedieet (& laag ik vet) volg, ben ik volledig puistvrij. Iets wat anders zonder kuur zelfs niet is.

10 liter drinken moet je echt wel kn volhouden, dan plas je toch constant?
heb dat al als ik 4l per dag moet drinken, vier keer opstaan snachts

10 liter water wtf.........je kan ook zoiets als een TEVEEL aan water krijgen,en nee dat heet geen verdrinking.

Die 10liter is er mss over. Maar bij mij is 't vooral dat vetvrij houden. Maar ik drink in 't algemeen wel redelijk goed. Zit rond de 4 à 5 liter.Tenzij op zeer warme dagen, dan is dat ronde de 6 à 7liter. Maar dat is iets wat ik al van jongsaf aan heb. 1 nadeel, als ik met alcohol start, ik kan geen volle pint precies hebben. Die is altijd maar leeg. :D

• Topic Starter Topic Starter
Water drinken en zonnenbanken heb ik allemaal toegepast in mijn kuur.

Het is begonnen als allemaal kleine bultjes tijdens het kuren. Echt pas na mijn nakuur zijn de bultjes tot een out-burst gekomen in de vorm van acne. had eerder kunnen beginnen met roa, maar derma moet je soms 2 maanden op een afspraak wachten. Dus ik had het eerder kunnen surpressen.

Helaas kan ik niet bepalen of de test, proviron of nolvadex de oorzaak is.

• Topic Starter Topic Starter
als je dit dan ook nog eens leest, is er bijna helemaal niet meer te bepalen wat de oorzaak is.

Acne fulminans
We hebben de medische literatuur voor je doorgelopen en daar vonden we enkele gevallen van plots optredende en ernstige acne bij bodybuilders die aan de bollen zaten. Deze zeldzame vorm van acne wordt acne fulminans genoemd. Acne fulminans is is een zeer heftige vorm van acne die heel plotseling begint. Je kunt je er behoorlijk ziek door voelen. Algehele malaise, gewichtsverlies, gewrichts- en spierpijnen kunnen voorkomen. De exacte oorzaak van acne fulminans is onbekend.
In een Duitse studie werd een mannelijke bodybuilder van 23 jaar beschreven met acne fulminans. Zijn borst, rug en een beetje z’n gezicht zaten onder de puisten. De man had testosteron gebruikt en klaagde over diverse ontstekingen en lichte koorts. Na het staken van kuur en zware anti-acne medicijnen verdwenen de klachten en de acne. Hij hield er wel littekens aan over. Bij een 21-jarige man die 4 weken aan een kuur zat raakte z´n puisten dusdanig geïnfecteerd dat hij een immunologische reactie onderging en ziekenhuisopname noodzakelijk was.
Opvallend is dat in een tweetal studies ernstige vormen van acne samen bleken te vallen met vitamine B12-suppletie. Bekend is wel dat vitamine B12 acne kan geven.

bron: Eigenkracht.nl

als je dit dan ook nog eens leest, is er bijna helemaal niet meer te bepalen wat de oorzaak is.

Acne fulminans
We hebben de medische literatuur voor je doorgelopen en daar vonden we enkele gevallen van plots optredende en ernstige acne bij bodybuilders die aan de bollen zaten.

over welke "bollen" spreken ze hier dan? ???

nee meer aan hormonale verschuivingen

ik heb een gevoel dat inderdaad water drinken en 3x in de week half uur sauna en 2x in de week korte zonnebank, ze bij mij +- weghoudt...

Wat je ook probeert aan pukkels tijdens en na de kuur is niets te doen,gevoelig of niet gevoelig dat is ng maar de vraag!
In jouw plaats zou ik het snel weten,laat gaan die aas

Roaccutane is het enigste wat echt helpt tegen puisten!! Maar dit zijn ook geen snoepjes dus pas op je lever.. De rest zonnebank veel water en dat soort dingen helpen geen reet als je echt last hebt van acne.. Roa wel

Inderdaad. Gewoon een heel lage dosis roa laten meelopen zal 95% van je puisten tegen houden. 10mg per dag of zelfs om de dag was voor mij al genoeg.

Monsterbump

kan je roa zou bij de appoteek halen ? of verwijs van de huisarts?

Terug
Naar boven