XXL Nutrition

Ader geraakt

rtodeep

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
ben ik net mn weekelijkse goedje aan het zetten

linker been ging de test in totaal geen last , ging lekker soepel

kom ik bij mn rechter been aan en daar mag de tren in , dus ik zet de spuit in mn been trek iets terug en begin het goedje naar binnen te loodsen, en een pijn dat het doet , tanden op elkaar en gewoon door zetten, toen ik er zeker 3/4 in had zitten hield k t niet meer en haalden de naald eruit , klein beetje bloed druit en een heeel klein beetje vloeistof.

zet het laatste beetje ongeveer 1cm naast mn vorige spot, weer die pijn en weer gewoon door zetten

haal ik die naald druit en echt het bloed spuit zeker 20 cm me poot uit , heel me klauwen onder het bloed :p

k hoop dat me spul dr nog in zit :o

nou dat was mijn inject dagje wel , denk dat k volgende week maar ff in mn bil ga zetten :D

trauma`s heb k er aan over gehouden :roflol:

rtodeep zei:
ben ik net mn weekelijkse goedje aan het zetten

linker been ging de test in totaal geen last , ging lekker soepel

kom ik bij mn rechter been aan en daar mag de tren in , dus ik zet de spuit in mn been trek iets terug en begin het goedje naar binnen te loodsen, en een pijn dat het doet , tanden op elkaar en gewoon door zetten, toen ik er zeker 3/4 in had zitten hield k t niet meer en haalden de naald eruit , klein beetje bloed druit en een heeel klein beetje vloeistof.

zet het laatste beetje ongeveer 1cm naast mn vorige spot, weer die pijn en weer gewoon door zetten

haal ik die naald druit en echt het bloed spuit zeker 20 cm me poot uit , heel me klauwen onder het bloed :p

k hoop dat me spul dr nog in zit :o

nou dat was mijn inject dagje wel , denk dat k volgende week maar ff in mn bil ga zetten :D

trauma`s heb k er aan over gehouden :roflol:

Dus je plafonnetje kan weer gewit worden?:D

Als tren in je bloed komt dan krijg je toch last van de tren-hoest? Geen last van gehad dan?

soms zit het tegen he...

ja doe gewoon lekker in je kont

krijg je geen bijwerkingen als je de spuit in je ader peert ? krijg je dan geen dik been of weet ik veel ???

• Topic Starter Topic Starter
BodyGainer zei:
krijg je geen bijwerkingen als je de spuit in je ader peert ? krijg je dan geen dik been of weet ik veel ???

nou ik voel m wel als k dr op ligt ofzo , maar ik zal morgen wel posten hoe mn been dr morgen uitziet :D

rtodeep zei:
nou ik voel m wel als k dr op ligt ofzo , maar ik zal morgen wel posten hoe mn been dr morgen uitziet :D

haha ok bro ;) let maar op dat je niet wakker word met een neushoorn poot ofzo haha ! dan word het nog een rage voor de bodybuilders om de naalden in de aders te peren :D

nou ik werd dus wakker en ik schrok te een hoedje , me poten :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: j/k

totaal geen last van me been :D gelukkig maar

volgende keer weet je iig waar je NIET moet injecteren:D

jah ik ken dat **** the leg gewoon in the ass biceps is ook geen aanrader 6 dagen spierpijn ne niet kunnet trainen k*t zooi:mad:

Ik weet niet wat je geraakt hebt, maar je hebt zeker geen tren in je ader gezet. Ook al zet je de naald naast een ader ben je al de lul. op het moment dat tren in aanraking komt met je bloed krijg je de zogenaamde "trenhoest" en krijg je het idee dat je dood gaat, je krijgt geen lucht meer.
De tren, ook al is het maar 1 drup, geeft een reactie op je longen die zich vervolgens vullen met slijm.
Ik heb ooit een keer een haarvaatje geraakt toen ik tren zette en ben daar drie dagen ziek van geweest. kortademig, zweten, niet kunnen slapen!

sportslive zei:
Ik weet niet wat je geraakt hebt, maar je hebt zeker geen trenbolone in je ader gezet. Ook al zet je de naald naast een ader ben je al de lul. op het moment dat trenbolone in aanraking komt met je bloed krijg je de zogenaamde "trenhoest" en krijg je het idee dat je dood gaat, je krijgt geen lucht meer.
De trenbolone, ook al is het maar 1 drup, geeft een reactie op je longen die zich vervolgens vullen met slijm.
Ik heb ooit een keer een haarvaatje geraakt toen ik trenbolone zette en ben daar drie dagen ziek van geweest. kortademig, zweten, niet kunnen slapen!

nou ik leef nog steeds hoor :D

nog 2weken test en dan is tie weer over :(

Je bent waarschijnlijk gewoon door een ader doorgegaan tijdens het injecteren, in het begin merk je daar niets van, je aspireert en krijgt geen bloed omdat je naald voorbij de ader zit, maar bij het uittrekken komt er van het gat in de ader bloed mee. En als het er echt uit spoot was het waarschijnlijk een slagader (arterie).

Niets om je zorgen over te maken, het enige wat je er kan aan overhouden in het slechtste geval is een onderhuidse bloedschijf, die blijft er wel een aantal maanden zitten :)

Je bent een rund als je met naalden stunt.

Terug
Naar boven