XXL Nutrition

Ader geraakt

had vanmorgen een stuipie en me been.. ook nietecht een pretje.. nu nergens last van gelukkig.. maar ja, het is nog geen morgen..

het kan in je bil ook gewoon gebeuren, ik had het laatste zelf ook.

test en bold gezet zonder problemen, geen pijn of wat dan ook. wil ik de naald eruit trekken blijft het begin een beetje kleven aan mijn huid. Dus ik draai de naald 180 gr rond en hij kwam makkelijk los.

trek ik hem eruit spuit echt het bloed de kamer door. duurde gelukkig maar heel even maar de straal was best hard.

opzich niet echt heel spannend maar wel k*t als je het ergens doet met witte spullen haha.

younggod zei:
het kan in je bil ook gewoon gebeuren, ik had het laatste zelf ook.

test en bold gezet zonder problemen, geen pijn of wat dan ook. wil ik de naald eruit trekken blijft het begin een beetje kleven aan mijn huid. Dus ik draai de naald 180 gr rond en hij kwam makkelijk los.

trek ik hem eruit spuit echt het bloed de kamer door. duurde gelukkig maar heel even maar de straal was best hard.

opzich niet echt heel spannend maar wel k*t als je het ergens doet met witte spullen haha.

Heb hetzelde gehad als jij, tijdens mijn vorrige kuur!
Naald ging er niet echt gemakkelijk uit, ik dus lekker lomp doortrekken en daar ging het hoor...
Straal bloed van 20/25 cm...
Gelukkig stond ik in de badkamer en kon ik alles gewoon wegpoetsen, maar was wel ff schrikken!

Bij het aspireren ook niets te zien, dacht zelf dat het mischien aan de injectie spot lag???
Had toen een kuurtje van 6 weken winny, het gebeurde ook in week 6...
Mischien te weinig van spot gewisseld toen?

Terug
Naar boven