Fitness Seller

Advies 6e kuur; tren enan/deca + dianabol + susta

Builderke

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Hoi luitjes;

Even mijn volgende kuur voorstellen

wk 1-10: 800 mg deca EW (ofwel trenbolone enanthate; ben er nog niet uit)
wk 1-4/6: 40 mg dianabol ED (langzaam opbouwen, begin met 20 mgED en daarna opbouwen tot 40 mg ED)

wk 2-10: 750 mg sustanon EW (of alleszins een testo vorm met langzaam werkende ester)

wk 4: 2500 IU pregnyl en 5 dagen later nog eens 2500 IU Pregnyl (om verkleinen testes tegen te gaan)

wk 12-14: nolvadex ED (20 mg ED) en clomid (100 mg/ED)
week 12: Pregnyl 5000 IU en 5 dagen later nog eens 5000 IU Preg en 5 dagen later nog eens 5000 IU Preg (maw in totaal 15.000 IU op 15 dagen)

Heb ook voldoende nolvadex bij de hand voor ingeval dianabol probl zou geven tijdens kuur --> dan neem ik 20 mg Nolvadex ED om gyno ed tegen te gaan.

Wat denken jullie hiervan ?

Verkeerde sectie kerel...

Hoeveelste kuur is dit?? 800 deca lijkt me best wel veel btw;)

Novice

Geslacht: M
Karma Power: 0

Offline Advies 6e kuur; trenbolone enan/deca + dianabol + susta

Verkeerde sectie kerel...

Hoeveelste kuur is dit?? 800 deca lijkt me best wel veel btw;)

:roflol:

Gelukkig heb jij vast goed advies

Deca is volgens mij veel te hoog, ik weeg 110 kilo bij 1.78 en men bloed was dikker dan candijsiroop bij 500mg, met 600 zal je meer dan genoeg hebben, persoonlijk zou ik wel voor trenbolone gaan. Testo gelijk meestarten op week 1 en minstens een weekje langer laten lopen dan je 19-nor, ik persoonlijk doe mnstens 3 weken langer, niet om zoden aan de dijk te zetten maar toch een beetje die terugval te coveren.

Wanneer, hoe en hoeveel HCG moet ik gebruiken?

Het idee is om de laatste weken van de kuur hiermee te beginnen bij een lichte kuur, en additioneel vanaf week 4 in een zwaardere kuur. Bij methode 1 gaat het om 750-1000 IU HCG elke 2 dagen, en dit de 2 laatste weken van de kuur tot 1 week na de kuur, nog vóór nolvadex/clomid therapie wordt gestart. Een alternatief hierop is 500 IU /per dag voor dezelfde periode.

Bij methode 2 (zwaardere kuren) volgt men methode 1 plus additioneel tijdens de kuur om de 2 weken 500-1000 IU 3 x in de week te beginnen in week 4 van de AAS kuur. Voor injecties om de 2 weken injecteer je intramusculair en voor injecties ED of EOD injecteer je subcutaan.

Twee dingen om te onthouden:

HCG is onderdrukkend voor natuurlijke testosteron, dus zorg ervoor dat je Nolvadex en/of Clomid therapie minstens 2 weken langer duurt dan je HCG therapie.
HCG in hoge dosis of gedurende gebruik op lange termijn (langer dan 25 dagen of hoger dan 3000-5000 IU per shot) kan een omgekeerd effect hebben en kan je herstel verhinderen, dus houd je aan bovenstaande protocol.

HCG komt in twee flesjes, eens de flesjes gemengd zijn, moeten ze in de koelkast bewaard worden (maximaal 60 dagen).

Laatst bewerkt:
Hoi luitjes;

Even mijn volgende kuur voorstellen

wk 1-10: 800 mg deca EW (ofwel trenbolone enanthate; ben er nog niet uit)
wk 1-4/6: 40 mg dianabol ED (langzaam opbouwen, begin met 20 mgED en daarna opbouwen tot 40 mg ED)

wk 2-10: 750 mg sustanon EW (of alleszins een testo vorm met langzaam werkende ester)

wk 4: 2500 IU pregnyl en 5 dagen later nog eens 2500 IU Pregnyl (om verkleinen testes tegen te gaan)

wk 12-14: nolvadex ED (20 mg ED) en clomid (100 mg/ED)
week 12: Pregnyl 5000 IU en 5 dagen later nog eens 5000 IU Preg en 5 dagen later nog eens 5000 IU Preg (maw in totaal 15.000 IU op 15 dagen)

Heb ook voldoende nolvadex bij de hand voor ingeval dianabol probl zou geven tijdens kuur --> dan neem ik 20 mg Nolvadex ED om gyno ed tegen te gaan.

Wat denken jullie hiervan ?

Test altijd vanaf week 1 laten meelopen. 19-nor een week eerder dan de Test stoppen ivm herstel en de halfwaarde tijd van deca. Je bent er ook van op de hoogte dat je van Test/Deca (of trenbolone) gyno kunt krijgen omdat je alleen dianabol typt?

Welke gear heb jij je spullen?

6'de kuur, dan nog niet goed...

• Topic Starter Topic Starter
@ Ahmet: hoe bedoel je ?

Kerel je zet deca hoger als sust ik vind persoonlijk als je deca hoog wilt doseren doe dan niet hoger dan 600mg EW en vooral niet met dianabol.
Sust gelijk in week 1 beginnen, en HCH zou ik in week 9-11 zetten 2x500UI EW of iets hoger 2x750UI.
Dit wordt je 6'kuur dus je lichaam is al gewent aan aas niet opbouwen die dianabol begin gelijk met 30 of 40mg ED pas wel op voor klassieke bijwerkingen van dianabol vooral met zo hoog gedoseert deca.

Laatst bewerkt:
@ Ahmet:

Dus ipv 800 mg deca --> 600 mg deca EW
40 mg dianabol ED

Nog tips ?

Ik wil best aanpassen...

Ik heb ook nog tren-a liggen (15 ml) --> dat kan er eventueel ook nog ergens bij.

@ allemaal: Ik zou graag een kilo of vijf pakken, maar ondertussen ook een paar kilo vet kwijtspelen --> Welk kuurschema bevelen jullie dan aan ?

Mvg,

@ vorige poster

@ vorige poster;

Wat is dat voor BS ? Na 5 kuren zou ik beter moeten weten ?
Dan kunnen we het board maar helemaal opdoeken. Want blijkbaar ken je alles al na 5 kuren ?

Dus; graag wat advies mbt mijn kuur. Ik zal straks een voorstel doen; Ik denk nu even losjes na maar het zou een kuur van 8 weken moeten zijn en eventueel met de volgende producten (tren -e, clen, deca, winstrol, test -e)

Indien verdere info gewenst is --> just reply.

Thx.

Schone spiermassa: Test, tren, bold, mast, winny, anavar...

Ik bedoel, kies er 2 of 3 uit en plan ze in???

Als je dit niet kunt moet je niet gaan kuren, maar je zelf eerst informeren.
Zonder bepaalde kennis kun je namelijk niet anticiperen op problemen, en dit board is niet onsterfelijk;)

@ vorige poster;

Wat is dat voor BS ? Na 5 kuren zou ik beter moeten weten ?
Dan kunnen we het board maar helemaal opdoeken. Want blijkbaar ken je alles al na 5 kuren ?

Dus; graag wat advies mbt mijn kuur. Ik zal straks een voorstel doen; Ik denk nu even losjes na maar het zou een kuur van 8 weken moeten zijn en eventueel met de volgende producten (trenbolone -e, clenbuterol, deca, winstrol, test -e)

Indien verdere info gewenst is --> just reply.

Thx.
Ten eerste is het niet realistisch om te denken dat je na 5 kuren nog 5 kg vvm wint met een volgende kuur.

Ten tweede gaan vvm-winst en vetverlies niet samen.

@ Black Knight en Koen:

Bedankt voor de tips !

Ik ga me een deze dagen over een schema buigen en dan zal ik het nog eens voorstellen.

Alvast bedankt !

Greetz

Ten eerste is het niet realistisch om te denken dat je na 5 kuren nog 5 kg vvm wint met een volgende kuur.

Ten tweede gaan vvm-winst en vetverlies niet samen.

nou.,.....zit nu in kuur met oa winny, masteron, tren, test en igf en t4 (eigenlijk best veel nu ik het zo zie) en heb vantevoren igf newstyle gedaan voor redelijke tijd en sta plus 10kg met een lager vet%. en ik ben ook geen beginner qua kuren:rolleyes: hahahah

Ja, maar je vorige kuren waren dan ook poep.
BTW waar is je log? Niet alles voor jezelf houden egoist.

Terug
Naar boven