MuscleMeat

advies aankoop rack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In ons geval is de belastbaarheid van toepassing op echte situaties bij normaal gebruik.

J-hooks die tot 300 kg belastbaar zijn kunnen dat gewicht bij het terugleggen dus ook dragen. En noodsteunen die tot 300 kg belastbaar zijn kunnen dat gewicht dragen. Dat wil echter niet betekenen dat de noodsteunen niet zouden kunnen buigen als het gewicht van grote hoogte valt - zolang ze jou maar beschermen voor letsel.

Nice, dat zou op de site er ook wel bijgezet mogen worden, zeker een extra verkoop argument

De catchers verbuigen trouwens niet snel op jullie racks, heb het bij de barbarian alleen voor elkaar gegekregen door een flater waarbij ik er zelfs van op keek dat een licht buiging het enige was dat ontstond, zeer stevige catchers. Al ben ik geen fan van dat rack, de catcher doen hun werk zeker goed. Denk ook dat de rubbers de klap vertragen (soort kreukel zone).

Helaas wel waardeloze J-hooks, zit te veel ruimte tussen het punt waar de stang ligt en waar je kan benchpressen, erg slecht voor je schouders.
 
hey iedereen bedankt voor de hulp!
na veel vergelijken ben ik ondertussen tot besluit gekomen voor het megatec power rack te gaan.
was eerst prijsbewust van plan te kiezen voor het heavy duty hd 1 power rack.
maar omwille van de j hooks, spotterbar en benummering is de extra kost wel een meerwaarde.
als beginner zal ik daar wel jaren plezier aan hebben.
ik post nog een foto en mijn bevindingen zodra ik hem heb.
gr
 
Back
Naar boven