XXL Nutrition

advies anti aromatase

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als jij nou eens eerst zelf begint met "begrijpend lezen", dan had je uit mijn post kunnen opmaken dat ik al gelezen had dat je een keer een kuur geprobeerd had maar toen troep gekregen had.

Voor jou geldt: eerst jezelf eens goed inlezen + leren om begrijpend te lezen:o, voordat je gaat beginnen.
Jij hoeft niet meer op mn posts te reageren.
Op zo een niveau communiceren heb ik geen zin in.
Ik wil test e 500 mg MAX! ONLY cycle beginnen....MISCHIEN gestacked met proviron OF een lichte ai.
Wat is daar verkeerds aan, voor een eerste kuur?
Je doet zo alsof ik een enorme blunder maak, alsof ik test e met trenbolone en deca wil stacken.
OF je reageert NORMAAL op mn post of je lreageert gewoon niet.
Ik heb geen zin om een discussie aan te gaan omtrent goed inlezen terwijl ik een STANDAARD kuurtje wil doen
 
Als jij nou eens eerst zelf begint met "begrijpend lezen", dan had je uit mijn post kunnen opmaken dat ik al gelezen had dat je een keer een kuur geprobeerd had maar toen troep gekregen had.

Voor jou geldt: eerst jezelf eens goed inlezen + leren om begrijpend te lezen:o, voordat je gaat beginnen.
Jij hoeft niet meer op mn posts te reageren.
Op zo een niveau communiceren heb ik geen zin in.
Ik wil test e 500 mg MAX! ONLY cycle beginnen....MISCHIEN gestacked met proviron OF een lichte ai.
Wat is daar verkeerds aan, voor een "eerste"kuur?
Je doet zo alsof ik een enorme blunder maak, alsof ik test e met trenbolone en deca wil stacken.
OF je reageert NORMAAL op mn post of je reageert gewoon niet.
Ik heb geen zin om een discussie aan te gaan omtrent een standaard test kuur.
 
Laatst bewerkt:
Maar ik heb een video van een dr. Op youtube gevonden, die beweerd dat als je proviron of winstrol samen met test gebruikt, sat de waarschijnlijkheid op gyno vele malen groter is als het gebruik van test alleen?
Hier link.
Om je tijd te besparen..kijk vanaf 6.45.
Hij beweert met andere woorden dat testosteron niet zal binden aan de AR en op die manier meer zal aromatiseren.

I doubt that maar mss als Galen je post leest dat hij wat meer onderbouwing kan geven
 
Waarom wordt proviron on cycle eigenlijk zo weinig gebruikt? In theorie zou het zich toch moeten binden aan SHBG waardoor je meer vrij testosteron overhoudt.

Is dit effect (als het er al is) in de praktijk dusdanig verwaarloosbaar dat het niet de moeite waar is? Of zijn er andere redenen voor?

Het is iig niet 17aa dus wat dat betreft zou het gedurende heel de kuur gebruikt kunnen worden...
 
Hij beweert met andere woorden dat testosteron niet zal binden aan de AR en op die manier meer zal aromatiseren.

I doubt that maar mss als Galen je post leest dat hij wat meer onderbouwing kan geven
klopt eigenlijk niet als je tenminste niet overdrijft met een test e en een androgeen middel .denk ik?
want als je beide middelen binnen de perken houdt,dan zouden beiden middelen toch aan de AR moeten binden?
als je nou gaat overdrijven met beiden middelen,dan is het onmogelijk dat AL je testosteron en al je androgene middelen aan je AR binden toch?
dan blijft er heel veel over ( omdat je teveel gebrukikt) wat dan KAN gaan aromatiseren ?
met 400mg-500mg test e en ED 50 mg proviron kan er dus eigenlijk niet veel misgaan neem ik aan?
 
Waarom wordt proviron on cycle eigenlijk zo weinig gebruikt? In theorie zou het zich toch moeten binden aan SHBG waardoor je meer vrij testosteron overhoudt.

Is dit effect (als het er al is) in de praktijk dusdanig verwaarloosbaar dat het niet de moeite waar is? Of zijn er andere redenen voor?

Het is iig niet 17aa dus wat dat betreft zou het gedurende heel de kuur gebruikt kunnen worden...
Omdat elke dag pillen slikken kut is.
 
Waarom wordt proviron on cycle eigenlijk zo weinig gebruikt? In theorie zou het zich toch moeten binden aan SHBG waardoor je meer vrij testosteron overhoudt.

Is dit effect (als het er al is) in de praktijk dusdanig verwaarloosbaar dat het niet de moeite waar is? Of zijn er andere redenen voor?

Het is iig niet 17aa dus wat dat betreft zou het gedurende heel de kuur gebruikt kunnen worden...
omdat er middelen zijn die sterker als proviron werken en waar je meer uit haalt,met dezelfde voordelen alleen wel versterkt.
maar sommige mensen (zoals ik) willen gewoon zo safe mogelijk kuren en hoeven niet een ripped-profi bodybuilder te worden met 3 % lichaamsvet.
.
ik hoef geen winstrol of masteron. in ieder geval nu niet.
nu wil ik test e only hooguit gestacked met proviron of anavar hebben.
puur om niet teveel te bloaten (ik weet dat het OOK aan je voeding ligt) en de voordelen van vrije testosteron te hebben.
 
Waarom wordt proviron on cycle eigenlijk zo weinig gebruikt? In theorie zou het zich toch moeten binden aan SHBG waardoor je meer vrij testosteron overhoudt.

Is dit effect (als het er al is) in de praktijk dusdanig verwaarloosbaar dat het niet de moeite waar is? Of zijn er andere redenen voor?

Het is iig niet 17aa dus wat dat betreft zou het gedurende heel de kuur gebruikt kunnen worden...
Check peterbond op insta, heeft daar een mooi stukje over geschreven (is trouwens onze eigen Galen mocht je het niet weten)
 
klopt eigenlijk niet als je tenminste niet overdrijft met een test e en een androgeen middel .denk ik?
want als je beide middelen binnen de perken houdt,dan zouden beiden middelen toch aan de AR moeten binden?
als je nou gaat overdrijven met beiden middelen,dan is het onmogelijk dat AL je testosteron en al je androgene middelen aan je AR binden toch?
dan blijft er heel veel over ( omdat je teveel gebrukikt) wat dan KAN gaan aromatiseren ?
met 400mg-500mg test e en ED 50 mg proviron kan er dus eigenlijk niet veel misgaan neem ik aan?
tja waar trek je de lijn vanaf welke dosis het niet meer bindt? Ik geloof er eerlijk gezegd niet te veel in en denk dat je al flink moet gaan overdrijven eer je in zo'n situatie komt te zitten
 
@Potentie
Jij hoeft niet meer op mn posts te reageren.
Op zo een niveau communiceren heb ik geen zin in.
Ik wil test e 500 mg MAX! ONLY cycle beginnen....MISCHIEN gestacked met proviron OF een lichte ai.
Wat is daar verkeerds aan, voor een "eerste"kuur?
Je doet zo alsof ik een enorme blunder maak, alsof ik test e met trenbolone en deca wil stacken.
OF je reageert NORMAAL op mn post of je reageert gewoon niet.
Ik heb geen zin om een discussie aan te gaan omtrent een standaard test kuur.
 
verdikke heb het druk maar wel ff in :D..
 
Jij hoeft niet meer op mn posts te reageren.
Op zo een niveau communiceren heb ik geen zin in.
Ik wil test e 500 mg MAX! ONLY cycle beginnen....MISCHIEN gestacked met proviron OF een lichte ai.
Wat is daar verkeerds aan, voor een eerste kuur?
Je doet zo alsof ik een enorme blunder maak, alsof ik test e met trenbolone en deca wil stacken.
OF je reageert NORMAAL op mn post of je reageert gewoon niet.
Ik heb geen zin om een discussie aan te gaan omtrent goed inlezen terwijl ik een STANDAARD kuurtje wil doen

Ow sorry wist niet dat dit een te hoog niveau voor je was. Misschien werkt het BETER als ik ook met willekeurige HOOFDLETTERS mijn berichten typ?
 
Ow sorry wist niet dat dit een te hoog niveau voor je was. Misschien werkt het BETER als ik ook met willekeurige HOOFDLETTERS mijn berichten typ?
ja hoe wil je dat ik op je ga reageren als je met zulke zinnen komt >
.
""Heb je nu wel een goed merk? Of heb je weer troep in huis gehaald. Je post volgensmij ook al bijna 2 jaar over kuren maar wat heb je in de tussentijd gedaan? Het lijkt er in ieder geval niet op dat je ook maar een beetje moeite gedaan hebt om jezelf in te lezen, te zien aan je onwetende reacties"".

je eerste uitspraak weerspreekt je tweede uitspraak...........""Heb je nu wel een goed merk? Of heb je weer troep in huis gehaald"".......................""je post volgensmij ook al bijna 2 jaar over kuren maar wat heb je in de tussentijd gedaan?""
wat ik in de tussentijd gedaan heb??.............een kuur gevolgd,maar dat wist je al gezien je EERSTE uitspraak.......dat noemen we VRAGEN NAAR DE BEKENDE WEG.
en op zo een niveau communiceren heb ik dus geen zin in.
en ook.....ik zou me beter moeten inlezen?
waarom? heb ik iets gezegd wat niet van deze wereld is?.....bijvoorbeeld dat ik een test e 500mg only kuurtje wil doen ,mischien gestacked met proviron 50mg ED en anders een ai? wat is hier zo schokkends aan?
.
vandaar dat ik zeg,jij hoeft niet meer op mn posts te reageren.!
ps........ben offline.....ben effe pompeh!
 
Puh...dat moest er effe uit haha.
Ik verwelkom advies en raad, maar ik wil geen reacties hebben van mensen die niks beters te doen hebben als vraagtekens zetten bij normale kuurtjes van 500mg test e p/w.
Zulke mensen weten meestal zelf niet waar ze het over hebben en geven prullenbak-advies aan leken.
 
Laat ons maar gewoon allemaal lief zijn voor elkaar en elkaar in de waarde laten.
 
Een AI zal ervoor zorgen dat er minder test wordt omgezet in oestrogeen dus blijft er meer test over, enige nadeel is dat het je oestrogeen zodanig kan verminderen dat dat nadelig is.

Ik zou toch kiezen voor een AI.
Op dit forum praten ze elkaar graag na zonder zelf na te denken.
 
Nou dan volg jij lekker het advies op van die mafkees :roflol:

Wat kom je hier nu doen? Wil je nu advies van veelal ervaringsdeskundigen of van een dokter die zelf nog nooit gekuurd heeft en maar wat roept op YT.

Hij heeft ook gekuurd.
 
Een AI zal ervoor zorgen dat er minder test wordt omgezet in oestrogeen dus blijft er meer test over, enige nadeel is dat het je oestrogeen zodanig kan verminderen dat dat nadelig is.

Ik zou toch kiezen voor een AI.
Op dit forum praten ze elkaar graag na zonder zelf na te denken.

Waarom zou die een ai preventief mee moeten laten lopen? Wat is jouw ervaring dat je dit adviseert?

Bij elke post van jouw vraag ik me af of je er op uit bent om tegenstrijdig te zijn.
 
:popcorn: Hercules is het nooit ergens mee eens en altijd tegendraads zonder argumenten.
 
Waarom preventief iets mee laten lopen wat waarschijnlijk niet nodig is?
Gewoon nolva en exemestaan achter de hand hebben is voldoende, kan je altijd je AI gaan nemen wanneer dit nodig blijkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven