Fitness Seller

advies anti aromatase

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom preventief iets mee laten lopen wat waarschijnlijk niet nodig is?
Gewoon nolva en exemestaan achter de hand hebben is voldoende, kan je altijd je AI gaan nemen wanneer dit nodig blijkt.
dat dus
 
Het is waarschijnlijk ook niet nodig maar als het hem een fijn gevoel geeft om iets mee te laten lopen op low dose dan waarom niet?
 
Het is waarschijnlijk ook niet nodig maar als het hem een fijn gevoel geeft om iets mee te laten lopen op low dose dan waarom niet?

Aromatase inhibitors zijn best serieuze medicijnen, die ga je niet zomaar even voor het fijne gevoel nemen lijkt me toch... ???
 
Hahaha en kloten met je hormonen dan? Dat is pas heftig.

Ik heb het over een baby dose van .5mg per drie dagen.
 
Hahaha en kloten met je hormonen dan? Dat is pas heftig.

Ik heb het over een baby dose van .5mg per drie dagen.

Maat je snapt er werkelijk niks van. Stop met advies geven
 
Wat een nerd ben jij man, je kunt niet eens beargumenteren wat je bedoelt.

Daarnaast over productkennis gesproken, jij wist niet eens dat er injectable dboll was op de markt.

Wat een kennisbron ben jij zeg
 
hi,ik wil binnenkort mn eerste fatsoenlijke kuur starten,aangezien mn vorige gear zwaar ondergedoseerd bleek te zijn.
ik wil 500mg test e runnen samen met anti aromatase.
welke anti aromatase raden jullie mij aan?
anti aromatase heb ik niet liggen moet nog aanschaffen,kuur en nakuur is al geregeld,behalve dus anto aromatase
500 mg test e 12 weken .....

Ik heb enkel deze post gelezen, de andere reacties niet.

In het geval het nog niet zou gezegd zijn: je hoeft niet preventief een AI te nemen maar ik raad je wel aan om masteron mee te laten lopen. Test 500 en mast 200 is een perfect kuurtje waarbij je de potentieel oestrogene sides grotendeels wegneemt.

Laat je HCG meelopen?
 
Wat een nerd ben jij man, je kunt niet eens beargumenteren wat je bedoelt.

Daarnaast over productkennis gesproken, jij wist niet eens dat er injectable dboll was op de markt.

Wat een kennisbron ben jij zeg

Dus omdat ik niet wist dat dat bestond omdat het door niemand word gebruikt zo ver ik weet. Heb ik geen product kennis?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven