Fitness Seller

Advies cut-kuur gevraagd?!

Klavervinnie

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Yo guy's,

Ik ben van plan dit keer zwaar in de cut te gaan, alleen heb ik graag wat advies
hoe ik dit het beste ken aanpakken.

Ik zit zelf te denken aan een low test-high tren kuur, en misschien hier nog wat producten bij.
Graag meningen hier over..

Ook ben ik nog van plan even langs een ervaren kontakt persoon te gaan ivm een goed
cutting voedingschema.

Advies en ervaringen zijn welkom!

wat versta jij onder low test high tren? 1 gram om 3 gram?
Graag doseringen vermelden ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik versta onder low test high tren een dosering van 1ml/2ml.
In ieder geval om te beginnen, ken de tren altijd verhogen indien nodig.

Doseringen moet je in mg aangeven gezien de actieve stof per ml per merk kan verschillen. ;)

Train je trouwens ook in Hellevoet?

Doseringen moet je in mg aangeven gezien de actieve stof per ml per merk kan verschillen. ;)

Train je trouwens ook in Hellevoet?

Dan zou het 250mg test en 400/600mg tren worden.
Hierbij misschien nog iets toevoegen.

Ik train ook in hellevoet ja.

Dan zou het 250mg test en 400/600mg tren worden.
Hierbij misschien nog iets toevoegen.

Ik train ook in hellevoet ja.

Eerste keer tren voor mij was 250mg test-e + 400mg tren-e, was een goede kennismaking. Je kan er eventueel kickstart aan toevoegen al ben ik zelf geen voorstander van orals (en heb geen kickstart nodig). :)

Graag meningen over het volgende:

Wk 1-12: 250mg test E
Wk 1-10: 400/600mg tren E

Clenbuterol?
T3?

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Eerste keer tren voor mij was 250mg test-e + 400mg tren-e, was een goede kennismaking. Je kan er eventueel kickstart aan toevoegen al ben ik zelf geen voorstander van orals (en heb geen kickstart nodig). :)

Ik heb vaker tren gebruikt en ga hier altijd goed op.
Alleen nog nooit met een low dose test ernaast gebruikt.

Graag meningen over het volgende:

Wk 1-12: 250mg test E
Wk 1-10: 400/600mg tren E

Clenbuterol?
T3?

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Ik heb vaker tren gebruikt en ga hier altijd goed op.
Alleen nog nooit met een low dose test ernaast gebruikt.

Ik deed low test / high tren gecombineerd met EC en 250kal onder onderhoud eten. Goed bevallen.

T3 75mcg er bij, zal goed bevallen.

T3 is lekker ja. En misch wat Ephi er bij voor de training of cardio.

7% is ook enkel te halen met 250/500 test-e.

Wat mij opviel aan low-test high-tren is dat de sides stukke dragelijker zijn en je daarom de tren prima op 600mg of meer kan doen. Ik had de test op slechts 150mg/week en de tren-e op 600mg met een kickstart van tren a :D ..plus nog wat groei, clen, t3, mast etc etc
beste fysiek ooit

Wat mij opviel aan low-test high-tren is dat de sides stukke dragelijker zijn en je daarom de tren prima op 600mg of meer kan doen. Ik had de test op slechts 150mg/week en de tren-e op 600mg met een kickstart van tren a :D ..plus nog wat groei, clen, t3, mast etc etc
beste fysiek ooit

En had je met deze lage dosering test en hoge dosering tren geen klachten van het libido?

ja enorm veel last van mn libido, kon me echt moeilijk richten op andere zaken dan sex sex sex sex... :ds:

Dat zit dus wel goed..

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

Ik zit nu alleen nog te twijfelen of ik er t3 en clen bij zal doen of alleen t3?!

Poe, clen, het werkt wel lekker, maar ik zou nu de sides echt niet meer willen.
Heel de dag trillen, hijgen, opgejaagd, spichtig gevoel.

En zodra je stopt met de clen verdwijnen de 'lijnen' ook net zo snel... Niet dat ik ooit lijnen kreeg van clen, zat toen (helaas) wel rond de 18-20% vp denk ik.

T3 werkt goed, ik ervaar er iig geen nare sides van.

Terug
Naar boven