ga je zelf spuiten of laat je het doen?voeding en trainingschema al klaar?ga je nog andere suplemten erbij gebruiken?
Ik ga zelf spuiten.
Trainingsschema zit in m'n koppie. Ga een 4 daagse spit doen. Extra nadruk op de onderarmen, kuiten, achterkant schouders en rotator cuffs. Daarbij ook wat extra letten op m'n gehele linkerzijde (ben rechts sterker en gespierder).
Ik begin meteen zodra ik terug kom van vakantie. Tijdens mijn vakantie zal ik niet veel met gewichten trainen, dus ik begin rustig met een niet te zwaar gewicht en wat meer herhalingen (+/- 12). Na een week of 4 ga ik denk ik wat zwaardere gewichten pakken en minder herhalingen (+/- 6). Daarna kijk ik gewoon even hoe het gaat en pas ik mijn plannen daarop aan.
Naast de KT wil ik ook m'n algehele conditie verbeteren. Dat betekend hardlopen, fietsen en misschien zwemmen. Ook blijf ik mijn vechtsporttrainingen volgen.
De basis voor m'n voedingsschema staat op papier, maar er komen mogelijk nog wat kleine aanpassingen. Ook ben ik nog wel bezig met vervang-maaltijden. Ook hierbij begin ik rustig met cleanbulken op iets minder dan 3200 kcals. E/k/v verhoudingen hanteer ik op ongeveer 35/45/20. Ook hier ga ik gewoon kijken hoe het gaat en zo nodig ga ik dingen aanpassen.
Qua supps ga ik voor multi vitaminen en visolie. Ik maak ook gebruik van eiwitten, havermeel en soms wat waxy maize. Tijdens de trainingen purple wraath (amino's).
Verder niets. Als ik ergens last van krijg zal ik misschien iets toevoegen (denk bijvoorbeeld aan glucosamine bij gewrichtspijn).
Ohja en ik heb nog twee potten cycle assist staan. Als ik de winny ga gebruiken, zal ik de cycle assist daanaast laten lopen (heb het toch liggen).
In de nakuur zal ik voor crea icm met een pre-workout booster gaan. Wellicht dan ook cycle assist of andere supps. Daar moet ik nog even over nadenken.