AndroidHealthClinic

Advies gevraagd

MS20

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Ik zit midden in een bulk, en ik wil een product hebben dat bijdraagt aan het vergroten van mijn spiermassa.
Mijn voeding is in orde en ik train ook volgens mijn schema.

Lengte 190 CM
gewicht 90 kilo
VP rond 14/15%

Welk product kan mij verder helpen?
Het liefst tabs, en anders gwn injects.

oja liever advies dan dat je me afkraakt;-)

Ik lees net dat Dbol only voor 6-8 weken 40 mg met daarna 4 weken nakuur met Nolvadex (eerste week 40mg en de andere week 20mg) een goede beginnerskuurtje is, aan te raden?

Laatst bewerkt:
Test-e 1gram per week

500mg is voldoende, al kan je op 1g ook lekker knallen.
En dbol only is af te raden, is leuk als een kickstart maar daar is ook alles mee gezegd.

• Topic Starter Topic Starter
500mg is voldoende, al kan je op 1g ook lekker knallen.
En dbol only is af te raden, is leuk als een kickstart maar daar is ook alles mee gezegd.

Wat is kickstart? en waarom raad je het af?

Je wint er toch spiermassa mee, hoeveel kg ongeveer eigenlijk?
hoe groot is de kans dat je b*ch tits krijgt?
Moet je direct na je kuur nakuren?

Ey anders lees je je eerst eens in, je kunt er wel van allrs in spuiten maar als je niet weet wat je allemaal doet lijkt me ook geen fijn gevoel om gewoon die meuk erin te gooien..

Ey anders lees je je eerst eens in, je kunt er wel van allrs in spuiten maar als je niet weet wat je allemaal doet lijkt me ook geen fijn gevoel om gewoon die meuk erin te gooien..

Ik lees me zeker in, alleen word ik gek van dat de één dit zegt en de ander weer iets anders.

Kickstart is als een soort boost als je bv 10 weken test e neemt.
Ervaar je iets eerder kracht gains.
Alleen dbol is voornamelijk vocht wat je pakt, houd je misschien 1 a 2 kilo aan over.
Voor dat geld kan je beter een vial test kopen, houd je veel meer aan over op het lange termijn.

b*ch tits is ook persoonlijk. Meestal grotere kans naarmate hoger bf% en hoeveel het aromatiseert. Kan alsnog getackled worden met nolva.

Kickstart is als een soort boost als je bv 10 weken test e neemt.
Ervaar je iets eerder kracht gains.
Alleen dbol is voornamelijk vocht wat je pakt, houd je misschien 1 a 2 kilo aan over.
Voor dat geld kan je beter een vial test kopen, houd je veel meer aan over op het lange termijn.

b*ch tits is ook persoonlijk. Meestal grotere kans naarmate hoger bf% en hoeveel het aromatiseert. Kan alsnog getackled worden met nolva.

kan je is uitleggen hoe zo'n schema er dan precies uitziet met een kickstart en test e? is dit voor een bulk? resultaten zijn blijvend?
En moet je dan steeds zo'n hele vial/ampul spuiten of hoe werkt dat?

Je hebt je blijkbaar dus niet inglezen..

.

Laatst bewerkt:
500 test-e /week.

1000 was n troll in t geval je dat niet door had.

zou me niet verbazen dat het geen trol was.. anyway 10-12 weken test-e 500mg (eerste)4 weken 40mg dianabol nakuur nolva is een leuke eerste kuur. resultaten zijn niet blijvend maar dat heb je bij geen een kuurtje. google ef op test dbol dan kom je vast vanalles tegen

Ga je inlezen, je maakt wel erg veel topics aan de laatste tijd. Ga het komende jaar goed lezen, sticky's, logjes, topics etc. Buitenlandse fora en dan kom je met een degelijk voorstel :)

begin pas met een kuur als je echt alles weet. en wat je moet doen als bepaalde dingen optreden...

en injects is altijd beter dan orals..

zou me niet verbazen dat het geen trol was.. anyway 10-12 weken test-e 500mg (eerste)4 weken 40mg dianabol nakuur nolva is een leuke eerste kuur. resultaten zijn niet blijvend maar dat heb je bij geen een kuurtje. google ef op test dbol dan kom je vast vanalles tegen

hoelang blijven resultaten dan wel bij injects? en orals only? om het half jaar dan kuren ofzo?

Terug
Naar boven