MuscleMeat

advies gevraagd

33kiker4

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
84kg
Vetpercentage
10%
Hallo. Zoals ik van plan was ben ik begonnen met dbol only 30mg per dag een week nu maar werd net wakker met vervelende pijn in rechter zijkant net onder ribbenkast drinl ong 4liter per dag dus drink genoeg en me ontlasting is gwn normaal wel wat lichter als normaal maar dat is veel voorkomend las ik dus wat is er nu aan de hand kan iemand mij helpen

Mvg.

Dat "is" de positie van je lever, maar ik zie dat je nét pas begonnen bent,.. imo is dat té snel om nu al een te zware belasting op je lever te hebben, zéker gezien je maar 30mg neemt. Ik vrees eerder voor een "tussen-de-oren" effect ipv daadwerkelijk last op je lever. eerste kuurtje (neem ik aan) ?
Maar hoe dan ook,.. vertrouw je het écht niet, dan kun je altijd stoppen en nakuren,.... Maar persoonlijk zou ik het even aankijken.
(ben en blijf natuurlijk geen arts he ;) )

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Jaa dankjewel eerste kuurtje zal wel tussen oren zitten inderdaad zal vandaag effe wat extra waterdrinken en dan effe aankijken wat er gebeurd

Kerel ik zou niet nog meer water gaan drinken, je drinkt imo al teveel. Water zuivert de nieren niet de lever. Als het echt de lever is waar je last van hebt kun je mariadistel/artisjok gebruiken. Wortelen schijnen ook goed voor je lever te zijn

Kerel ik zou niet nog meer water gaan drinken, je drinkt imo al teveel. Water zuivert de nieren niet de lever. Als het echt de lever is waar je last van hebt kun je mariadistel/artisjok gebruiken. Wortelen schijnen ook goed voor je lever te zijn

Dit idd,.. die 4L is idd al zat!! Maria distel (milk thistle) kun je er idd altijd bijpakken! Al is het alleen maar voor je gemoedstoestand ;)

• Topic Starter Topic Starter
Het is alweer voorbij gellukig naarmate de dag vorderde werd de pijn mindwr en voel nu niks meer

mooi om te horen

Terug
Naar boven