AndroidHealthClinic

advies gevraagt

driver

Novice
Waardering
0
wat is nou geschikte keuze voor massa. zonder al te veel vocht op te slaan? of is het gewoon altijd nodig om veel vocht op te slaan als je gaat voor massa? want als je van een deca-test kuurtje 10 kilo aankomt,en circa de helft is vocht en vet. dan heb je dus maar 5 kilo spier gewonnen!kan je dan niet net zo goed gewoon een andere kuur doen. waar je ook die 5 kilo spier wint. maar dan zonder al te veel vocht en vet? of zijn er dus geen gelijke resultaten te behalen met middelen die niet zo erg of niet omzetten naar oesrtogeen? of moet je er dan oestrogeen blokkers aan toevoegen zoals proviron? voor het gewenste resultaat. ik vraag dit omdat ik volgende keer voor dat ik een kuur doe wel weet waar ik aan begin! dus eerst nog maar wat info op doen! ik heb keer eerder gekuurd met oxie`s only maar ik hoorde achteraf dat ze nep waren. ik ben toen 5 kg aangekomen waarvan 3kg overgehouden ik weeg nu 86kg bij 176cm 8%vet en train nu cica 3 jaar 5xper week. greetz stefan

Vocht winnen is niet slecht hoor. Vaak beter voor je gewrichten.

Massa winnen gaat er nu eenmaal mee gepaard. Maar goede massabouwers zonder al teveel vocht zijn bijv. tren/prop & eq/prop of daar combi van.

Veel hangt ook af van je dieet.

• Topic Starter Topic Starter
okay bedankt. ik vroeg me gewoon af of het ook zonder al te veel vocht kon. ik eet 6 keer per dag. 07:30 80 gr brinta 35 gr rozijnen 0,5l melk 09:45 6 plakken br brood 3 met 20+ kaas 3met light jam +1banaan 12.15 100gr rijst met 200gram groenten evt nog wat kwark 14:45 weer br brood enz net als s`ochtens 17:30 weer rijs of pasta`s met kwark of biefstuk 19:00trainen en na het trainen een weightgainer shake 22:30voor het slapen een whey shake voor de vetten aan te vullen lijnzaad olie per maaltijd 110gr koolhydraten 30gr eiwitten 15 gr vet

p.s de meesten mensen raden tren toch af als je nietzo vaak gekuurd heb?

Hier gaan we weer!

driver zei:
ik eet 6 keer per dag. 07:30 80 gr brinta 35 gr rozijnen 0,5l melk

0.5 melk zit hoogstends 20 gram eiwit in. Maak hier 1 liter magere melk van, dat zit je op 40 gram. En/of eventueel wat whey eiwitten zonder eigeel.

driver zei:
09:45 6 plakken br brood 3 met 20+ kaas 3met light jam +1banaan

Als je dan toch een bannaan erbij pakt, neem die dan slecht enkel bij 't ontbijt, en drie sneetjes brood met kaas lijkt me wat weinig. Indien het plakjes zijn dan.

driver zei:
12.15 100gr rijst met 200gram groenten evt nog wat kwark

Wat kwark? In dat geval toch wel zo'n 500 gram, dan zit je aan ong. 35 gram voor die maaltijd.

driver zei:
14:45 weer br brood enz net als s`ochtens

Alleen brood, geen eiwitbron? Pak hier gewoon 130 gram tonijn, zeker een must!

driver zei:
17:30 weer rijs of pasta`s met kwark of biefstuk

Pre-workout-meal, mijn advies: 200 gram bruine rijst en 200 gram kipfilet!

driver zei:
19:00trainen en na het trainen een weightgainer shake

Weet zo even niet wat die weightgainer bevat.... maar gewoon 50 a 60 gram dextrose en 40 gr whey.

driver zei:
22:30voor het slapen een whey shake voor de vetten aan te vullen lijnzaad olie per maaltijd 110gr koolhydraten 30gr eiwitten 15 gr vet

Whey shake wordt snel opgenomen en je kunt hier beter voor casei gaan zoals Magere kwark alleen. Gewoon een hele kwark voor 't slapen en wat lijnzaad.

Je weegt 86 kg, dan zou ik toch wel tegen de 300 gram eiwitten consumeren tijdens je kuur. Dus als je dat nou verdeeld over 7 maaltijden, elke 2.5 uur 40 gram eiwitten, dan kom je daar wel aan. :thumb:

driver zei:

het enigste nadeel is dat je er elke dag van moet injecteren (dus goed letten op hygiene), maar het spul is echt top. Veel krachtwinst en behoorlijk wat massa zonder vocht/vet. uiteraard moet je er wat test bij zetten. Test prop is het beste, aangezien je toch iedere dag moet injecteren

marcos zei:
het enigste nadeel is dat je er elke dag van moet injecteren (dus goed letten op hygiene), maar het spul is echt top. Veel krachtwinst en behoorlijk wat massa zonder vocht/vet. uiteraard moet je er wat test bij zetten. Test prop is het beste, aangezien je toch iedere dag moet injecteren

EOD lees ik vaak...waarom iedere dag??

driver zei:
Het was een reply op je vraag wat geschikt is voor massa zonder vocht.

En ja met tren kan je wel beginnen, maar het is niet nodig, test is beter geschikt omdat het universeel en meestal gemakkelijker te gebruiken is.

okay marky bedankt ik zal ff wat aanpassen. maar in 80gr brinta +o.5l melk zitten 27gr eiwitten.20+ kaas is 30gr eiwitten per 100gr. dus50gr en de rest haal je uit je br brood. kwark van ah zit 9.8 gr eiwitten per 100gr dus 1bak 500gr lijkt me wel erg veel 49gr +100gr rijst =58gr eiwitten!? s`middags weer brood met kaas dus wel met eiwitten. in die weightgainer whey en dextrose,dus moest goed zijn leek me.ik weeg alles wat ik eet af ,om er zeker van te zijn dat ik genoeg binnen krijg. en de voedins waarden haal ik van de verpakking of van finalflex. ik eet niet altijd hetzelfde dus het kan wel eens kwa hoeveelheden verschillen. maar ik reken wel altijd de voedings waarden uit. zodat ik per maaltijd 110 gr koolhydraten, 30 gr eiwitten, 15 gr vet binnen krijg. en aangezien ik nu niet kuur moet 200 gr eiwitten genoeg zijn leek me toch? nou in iedergeval bedankt voor je reactie en ik zal ff kijken wat ik moet veranderen.

Ja, 200 gram is dan genoeg. Hou er wel rekening mee dat het eiwit uit brood bijna niets voorstelt, biologische waarde is heel laag.

Omdat je de voedingswaarde er niet bij schreef wist ik de exacte verhoudingen niet, maar ik zie nu meer cijfers en in dat geval ziet het er wel goed uit. :thumb:

Probeer ook, zeker tijdens je kuur, wat ruimer boven je onderhoudsniveau te gaan zitten.

Terug
Naar boven