winstonrojo
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 81kg
Beste leden,
Hierbij vraag ik jullie jullie advies.
Sinds 3 dagen gebruik ik de volgende supplementen:
- Bodylab L- Carnitine (tartraat) pro (735 mg = 500 mg L- Carnitine)
- Bodylab CLA pro (CLA pro bevat per gel capsule 1000mg geconjugeerd linolzuur)
- Bodylab Stack Pro (efedra vrij)
Er wordt aangeraden zowel de L- Carnitine als de CLA pro 3 x dag in te nemen tijdens maaltijd. De Stak pro 2 x dag.
Mijn probleem zit in het niet precies weten hoe ik deze kan innemen:
1) Bij elke maaltijd 1 L Carnitine en 1 CLA (ontbijt, lunch en warme maaltijd) + 2 Stak Pro voor sporten (meestal is dit ’s middags)
2) Sommige dagen sport ik ’s ochtends vroeg, dus dan zal de inname veranden: ’s ochtends zou ik 1 CLA, 1 L Carnitine en 2 Stak pro al moeten innemen!!!! …. En zou alleen de rest van de dag 2x L Carnitine en 2 CLA gebruiken.
Ergens hier in t forum heb ik gelezen dat L Carnitine het beste vlak voor t sporten kan ingenomen worden (ja, ik heb t ook gelezen dat dit niet helpt maar goed ik wil t zelf proberen
) moet dus dit zo zijn?
Moet ik elke tablet innemen in de zelfde tijdstip elke dag? Ik merk wel dat het gebruiken van L Carnitine en CLA tegelijk me wat …. Down maak … of suf ….. soms heb ik getintelde gevoel in mijn lippen en leed maten ….
Kan ik de inname van deze heleboel tabletten verdelen over 1 dag?
Alvast bedank voor jullie advies
Roberto
Hierbij vraag ik jullie jullie advies.
Sinds 3 dagen gebruik ik de volgende supplementen:
- Bodylab L- Carnitine (tartraat) pro (735 mg = 500 mg L- Carnitine)
- Bodylab CLA pro (CLA pro bevat per gel capsule 1000mg geconjugeerd linolzuur)
- Bodylab Stack Pro (efedra vrij)
Er wordt aangeraden zowel de L- Carnitine als de CLA pro 3 x dag in te nemen tijdens maaltijd. De Stak pro 2 x dag.
Mijn probleem zit in het niet precies weten hoe ik deze kan innemen:
1) Bij elke maaltijd 1 L Carnitine en 1 CLA (ontbijt, lunch en warme maaltijd) + 2 Stak Pro voor sporten (meestal is dit ’s middags)
2) Sommige dagen sport ik ’s ochtends vroeg, dus dan zal de inname veranden: ’s ochtends zou ik 1 CLA, 1 L Carnitine en 2 Stak pro al moeten innemen!!!! …. En zou alleen de rest van de dag 2x L Carnitine en 2 CLA gebruiken.
Ergens hier in t forum heb ik gelezen dat L Carnitine het beste vlak voor t sporten kan ingenomen worden (ja, ik heb t ook gelezen dat dit niet helpt maar goed ik wil t zelf proberen
) moet dus dit zo zijn?Moet ik elke tablet innemen in de zelfde tijdstip elke dag? Ik merk wel dat het gebruiken van L Carnitine en CLA tegelijk me wat …. Down maak … of suf ….. soms heb ik getintelde gevoel in mijn lippen en leed maten ….
Kan ik de inname van deze heleboel tabletten verdelen over 1 dag?
Alvast bedank voor jullie advies
Roberto