Fitness Seller

Advies inname CLA en L- Carnitine

winstonrojo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
81kg
Beste leden,

Hierbij vraag ik jullie jullie advies.
Sinds 3 dagen gebruik ik de volgende supplementen:

- Bodylab L- Carnitine (tartraat) pro (735 mg = 500 mg L- Carnitine)

- Bodylab CLA pro (CLA pro bevat per gel capsule 1000mg geconjugeerd linolzuur)

- Bodylab Stack Pro (efedra vrij)

Er wordt aangeraden zowel de L- Carnitine als de CLA pro 3 x dag in te nemen tijdens maaltijd. De Stak pro 2 x dag.

Mijn probleem zit in het niet precies weten hoe ik deze kan innemen:

1) Bij elke maaltijd 1 L Carnitine en 1 CLA (ontbijt, lunch en warme maaltijd) + 2 Stak Pro voor sporten (meestal is dit ’s middags)
2) Sommige dagen sport ik ’s ochtends vroeg, dus dan zal de inname veranden: ’s ochtends zou ik 1 CLA, 1 L Carnitine en 2 Stak pro al moeten innemen!!!! …. En zou alleen de rest van de dag 2x L Carnitine en 2 CLA gebruiken.

Ergens hier in t forum heb ik gelezen dat L Carnitine het beste vlak voor t sporten kan ingenomen worden (ja, ik heb t ook gelezen dat dit niet helpt maar goed ik wil t zelf proberen :P ) moet dus dit zo zijn?
Moet ik elke tablet innemen in de zelfde tijdstip elke dag? Ik merk wel dat het gebruiken van L Carnitine en CLA tegelijk me wat …. Down maak … of suf ….. soms heb ik getintelde gevoel in mijn lippen en leed maten ….
Kan ik de inname van deze heleboel tabletten verdelen over 1 dag?
Alvast bedank voor jullie advies

Roberto

Beste leden,

Hierbij vraag ik jullie jullie advies.
Sinds 3 dagen gebruik ik de volgende supplementen:

- Bodylab L- Carnitine (tartraat) pro (735 mg = 500 mg L- Carnitine)

- Bodylab CLA pro (CLA pro bevat per gel capsule 1000mg geconjugeerd linolzuur)

- Bodylab Stack Pro (efedra vrij)

Er wordt aangeraden zowel de L- Carnitine als de CLA pro 3 x dag in te nemen tijdens maaltijd. De Stak pro 2 x dag.

Mijn probleem zit in het niet precies weten hoe ik deze kan innemen:

1) Bij elke maaltijd 1 L Carnitine en 1 CLA (ontbijt, lunch en warme maaltijd) + 2 Stak Pro voor sporten (meestal is dit ’s middags)
2) Sommige dagen sport ik ’s ochtends vroeg, dus dan zal de inname veranden: ’s ochtends zou ik 1 CLA, 1 L Carnitine en 2 Stak pro al moeten innemen!!!! …. En zou alleen de rest van de dag 2x L Carnitine en 2 CLA gebruiken.

Ergens hier in t forum heb ik gelezen dat L Carnitine het beste vlak voor t sporten kan ingenomen worden (ja, ik heb t ook gelezen dat dit niet helpt maar goed ik wil t zelf proberen :P ) moet dus dit zo zijn?
Moet ik elke tablet innemen in de zelfde tijdstip elke dag? Ik merk wel dat het gebruiken van L Carnitine en CLA tegelijk me wat …. Down maak … of suf ….. soms heb ik getintelde gevoel in mijn lippen en leed maten ….
Kan ik de inname van deze heleboel tabletten verdelen over 1 dag?
Alvast bedank voor jullie advies

Roberto

Hoi Roberto,

Het is niet noodzakelijk om de producten elke dag precies op hetzelfde tijdstip in te nemen. Als je de CLA en Carnitine appart neemt en je hierbij beter voelt is dit geen probleem. Je kunt ook overwegen de producten na elkaar te gebruiken als je hierbij beter voelt. Ik raad je dan aan om de Stack pro en de L-carnitine tegelijk te nemen en de CLA achteraf appart.

Terug
Naar boven