Fitness Seller

Advies Jaarplan

Frednison

Novice
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
11%
Beste dbbers,

Ik ben 22 Jaar en train al 3,5 jaar serieus, In die periode heb ik 13-15kg spiermassa gewonnen.
Ik zit nu in week 9 van mijn eerste kuur.

week 1 tm 12 = 500 sust
week 1 tm 10 = 200 deca

Ik eet 5334 kcal per dag

Eiwit: 371g
Carbs: 741g
Vet:98g

Ik ben van plan om met de flexcup mee te doen, eerst een jaar on aan te gaan.
Dit met behulp van een sportsarts en regelmatige bloedtesten.
Zou iemand mij advies kunnen geven wat te gebruiken in de kuur?

Hcg...

Wat is naast het participeren in de FlexCup je doel? Op hoeveel kg wil je dit doen? Heb je een budget?

(los van dat vindt ik het nogal een beslissing in week 9 van je eerste kuur om nu al te weten dat je een jaar on gaat)

Je zit al in de 9e week en je vraagt nu pas wat te gebruiken? Lekker op tijd denk.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is naast het participeren in de FlexCup je doel? Op hoeveel kg wil je dit doen? Heb je een budget?

(los van dat vindt ik het nogal een beslissing in week 9 van je eerste kuur om nu al te weten dat je een jaar on gaat)

Beste Liempje,

Bedankt voor het reageren, de FlexCup is een begin van wat hopelijk tot een hele hoop meer wedstrijden zal leiden. Ik ben van plan voor in ieder geval de aankomende vijf jaar wedstrijden mee te doen. Waarschijnlijk wel meer jaren maar dat is allemaal nog erg ver weg om over te beslissen.

Plan is om tussen de 100 en 105kg (wedstrijd gewicht) mee te doen. Voor m'n off-season heb ik zo'n 120kg in gedachten.

Wellicht is het een grote beslissing, maar deze eerste kuur bevalt zo goed -- geen nare zij effecten of iets dergelijks, eten is spot-on, trainen is spot-on.

Daarnaast heb ik het volgende geregeld:
Bloedtesten elke zes á acht weken
Een bezoek aan de sports arts elke zes á acht weken

Laten we zeggen dat mijn budget maandelijks rond de 250 - 600 ligt. Momenteel is het rond de 250-300, met ingang van volgend jaar heb ik weer een extra baantje erbij en kan ik het verhogen richting 500 - 600 eu de maand.

Mijn vraag is dan eerder, wat jullie aanraden voor een lange periode. Ik zat zelf te denken aan sustanon/ test E in combinatie met Boldonone.

Maar ik ben gewoon erg geïnteresseerd in advies van jullie, wat zouden jullie doen en waarom.

P.s.

HCG zit er sowieso bij.

Tren.

• Topic Starter Topic Starter
Je zit al in de 9e week en je vraagt nu pas wat te gebruiken? Lekker op tijd denk.

Haha, zo komt het misschien over, dan heb ik gewoon onduidelijk getypt. Deze kuur waar ik momenteel in zit is geplanned voor 12 weken, waarvan ik nu in week 10 zit (dus er zitten 9 weken op).

Mijn vraag echter is wat ik daarna voor een jaar zal gebruiken. Ik wil namelijk van de deca afstappen ivm water retentie. Voor de rest bevalt 'ie prima -- geen last van ernstige zij effecten.

Groet,

Moet je aan jesse2010 vragen :popcorn:

Uhh.. zoveel opties..
Maar je wil dus meteen veel kuren en voor wedstrijden gaan, maar alle water retentie dingen ontwijken?
Beetje dubbel als je het mij vraagt.
Je kan 1000mg test proberen, tren, bold, misschien mast proberen...
Wat ik vooral gewoon zou kiezen is wat het beste voor jou werkt.
Je kan wel telkens dingen blijven veranderen, maar als iets goed werkt, dan kan je beter gewoon in die richting blijven doorgaan.

Teveel mogelijkheden om op te noemen. Kom zelf eens met een leuk voorstel en dan kunnen we kijken wat er aan verbeterd kan worden :)

Als je eerst een jaar wil bulken dan moet je AS nemen dat dient om te bulken. Dus Test,deca, bold,dianabol, enz..

Tren, primo, masteron, anavar, winstrol en dergelijk zou ik houden voor de 12 weken voor je wedstrijd.

Als je eerst een jaar wil bulken dan moet je AS nemen dat dient om te bulken. Dus Test,deca, bold,dianabol, enz..

Tren, primo, masteron, anavar, winstrol en dergelijk zou ik houden voor de 12 weken voor je wedstrijd.

Agreed, als je echt wilt groeien, pak dan niet een beetje primo met nog wat minder bold en een ietsie pietsie Test omdat je bang bent voor vocht en stuff maar ga gewoon lekker voor Test met Deca, houd je voeding op orde en je zult prima gainen.

Agreed, als je echt wilt groeien, pak dan niet een beetje primo met nog wat minder bold en een ietsie pietsie Test omdat je bang bent voor vocht en stuff maar ga gewoon lekker voor Test met Deca, houd je voeding op orde en je zult prima gainen.

Precies. Voeding moet idd wel echt op orde zijn met Deca.

gram test icm echte massabouwers zoals deca,diana en tren.
zet wel altijd hcg als je zuinig op je ballen bent.
sth en insuline zullen op een gegeven moment ook wel in je kuur gaan komen als je
echt zo serieus aan wedstrijden mee wilt gaan doen.

Als je in belgie en nederland blijft is sth + insuline nergens voor nodig. Als je in nederland of belgie de overall wint begint het nog maar pas en dan kan je overwegen om met de andere middelen te starten om verder te bouwen....

Als je in belgie en nederland blijft is sth + insuline nergens voor nodig. Als je in nederland of belgie de overall wint begint het nog maar pas en dan kan je overwegen om met de andere middelen te starten om verder te bouwen....
Als je niks nuttigs te vertellen hebt vertel dan liever niks? Is bullshit wat je zegt namelijk

Ja man, want de winnaars van 't NK hier bijvoorbeeld gebruiken geen GH en slin. Zeg dan gewoon niks.

hihi. Een beetje zichzelf respecterende bodybuilder zet toch al gauw 20iu hgh. Anders ben je gewoon een miet!

Tja en dan winnen ze hun gewichtsklasse op het NK en dan horen we er niets meer van want ze zijn ofwel opgebrand ofwel zitten ze al met 25 ml/week aan AS in hun lichaam en op 10-15 iu HGH + een lading insuline.

Ik weet echt wel wat de meeste atleten in hun lichaam duwen hoor. Het gaat mij enkel om het principe dat als je dat al moet doen om ocharme de 80- 90 kilo klasse te winnen op een NK terwijl het dan eigenlijk nog maar pas zou moeten beginnen eigenlijk....

Ik kan gerust een aantal namen noemen van atleten die 5 jaar geleden top waren op het NK maar over het verbeteren om op een Ek of wk niveau mee doen kunnen ze niet meer wat ze zitten op hun LIMIET.

Meestal gaan ze 2-3 wedstrijdjaren mee en is het gedaan. Finito want helemaal opgebrand. En kom nu aub niet af met Roelly want dat is een geval apart ;)

Dat ze op hun limiet zitten zal best ja. Volgens jouw ideaalbeeld hadden ze dus geen GH/Slin gebruikt op het NK, hadden ze niks gewonnen maar door toevoeging van die GH/Slin nog wel ruimte gehad om te groeien maar waren ze daarna alsnog tegen dat limiet aan gelopen.

Of zie ik dat nou zo verkeerd? En daarbij, NIEMAND zijn limiet ligt op 80 kg als je unlimited doses GH/Slin/AAS kunt zetten of je moet 1.20 meter zijn. Financieel zal het limiet daarentegen wel gauw bereikt zijn op inderdaad die uitzondering na.

Terug
Naar boven