MuscleMeat

Advies Jaarplan

Soms is het moeilijk om iets uit te leggen op een Forum en komt dit snel verkeerd over... We kunnen allemaal zeer gemakkelijk aan de verschillende AS geraken en de keuze's zijn enorm. Dus je kan met enkel AS ook een zeer indrukwekkende fysiek opbouwen waar je ook een NK mee zou kunnen winnen... echt waar het is niet zo dat de meeste direct met hgh en slin starten dat dit de enige manier is...

Mijn punt is dat als je al de hele mikmak en meer nodig hebt hier in nederland 1ste te worden in je klasse ben je verkeerd bezig in mijn ogen. Dat bedoelde ik met men reply (op trankil) waar er een paar negatief op reageerde en vertelde dat ik niet weet waar ik over praat....

De trend nu is ; je wint je klasse in nederland/belgie en je bent nationaal kampioen en ze worden ineens begeleider voor andere atleten terwijl deze nieuwe begeleiders zelf een begeleider nodig hebben om hunzelf klaar te stomen......

Een NK winnen in nederland of belgie zou een tussenstap moeten zijn en niet het eindstation....

Ik denk dat er echt heel, heel weinig mensen rondlopen met een fysiek als Michael Muzo die dit op alleen wat AAS bereikt hebben.

Ik denk dat er alleen met AAS heel wat te behalen valt. Zeker de amateurwedstrijden in NL kun je meedraaien op alleen AAS.
Er word soms wat te snel naar HGH gegrepen in mijn optiek.
Zijn zat jongens die het geld hebben om het hele scala te gebruiken maar er niet de fysiek naar hebben. Dat vind ik zonde..blijft ieders eigen keuze.
Maar met het juiste gebruik van AAS kun je ver komen.

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen in ieder geval enorm bedankt voor de reacties.

Zoals ik zei, momenteel zit ik aan de 500mg sustaton en 200mg deca de week, opzich bevalt me dit prima.

En Tren 12 weken voor je wedstrijd klinkt wel interessant.

Ik zat zelf te denken aan Test E (600mg) met Bold (200-400mg) + HCG

Ik hoor graag jullie mening!

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Soms is het moeilijk om iets uit te leggen op een Forum en komt dit snel verkeerd over... We kunnen allemaal zeer gemakkelijk aan de verschillende AS geraken en de keuze's zijn enorm. Dus je kan met enkel AS ook een zeer indrukwekkende fysiek opbouwen waar je ook een NK mee zou kunnen winnen... echt waar het is niet zo dat de meeste direct met hgh en slin starten dat dit de enige manier is...

Mijn punt is dat als je al de hele mikmak en meer nodig hebt hier in nederland 1ste te worden in je klasse ben je verkeerd bezig in mijn ogen. Dat bedoelde ik met men reply (op trankil) waar er een paar negatief op reageerde en vertelde dat ik niet weet waar ik over praat....

De trend nu is ; je wint je klasse in nederland/belgie en je bent nationaal kampioen en ze worden ineens begeleider voor andere atleten terwijl deze nieuwe begeleiders zelf een begeleider nodig hebben om hunzelf klaar te stomen......

Een NK winnen in nederland of belgie zou een tussenstap moeten zijn en niet het eindstation....

Ik ben het helemaal met je eens, hopelijk IS een NK ook een tussenstap, lijkt me namelijk erg wreed om eens een internationale competitie mee te draaien. HGH staat voorlopig ook nog niet op m'n verlanglijstje, het enige waar ik me momenteel mee bezig houd is om zoveel mogelijk uit dit aankomende jaar te halen.

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Ik zal hier nog even mijn voeding schema plaatsen:

07.30
Havermout 55g
Whey Isolaat 57g
Banaan x4
Appel x1
olijfolie 16ml
Multivitame (tested nutrition)
10.00
Rozijnen 164g
Ei-Eiwit x9
Ei x1

12.30
Kipfilet 187g
Aardappels 560g
Ananas schijfjes x2

15.00
Aardappels 560g
Ei-Eiwit x10
Ei x1

17.30 (Pre Workout)
Whey Isolaat 25g

19.00 (post-workout)
Maltodextrine 120g
Whey Isolaat 40g
Vitamine E (body&fitshop)
Vitamine C (1000mg body&fitshop)

19.30
Aardappels 600g
Biefstuk 197g
Groente (brocolli, sperziebonen, bloemkool, spinazie) 200-300g

22.00
Whey Caseine 57g
Olijfolie 30ml
ZN-MG-B6 (zink, magnesium en vit B6, Tested Nutrition)

Verder bak & braad ik alles in kokosvet of olijfolie.

Qua voeding is het geloof ik allemaal dik in orde in ieder geval. Het enige wat ik nog moet regelen is een sportarts en een sport masseur, dus als iemand suggesties heeft hoor ik het graag!

Laatst bewerkt:

op iedere wedstrijd van welke bond dan ook staan jongens vanaf junioren tot aan welke klasse dan ook die tot hun oren vol zitten met aas en dat allemaal op C -D NIVEAU

moet je kijken hoe hard en droog MAP klasse ook zeg hoe oud zijn deze jongens ?? 20 23 jaar ???

en dan moeten ze eerst nog B ATLEET . worden en dan pas A ATLEET dus nog meer aas voordat ze nederlands kampioen zijn idd na 5 jaar opgebrand en aan hun limiet hoop geld in je lichaam voor 25 minuten op het podium voor elke wedstrijd

ik heb dit jaar alle wedstrijden gezien bij alle bonden het niveau is hoog het gebruik ook

roelie winklaar en william bonac zijn uitzonderingen

Jezus wat een offtopic geneuzel maken wij er toch altijd van haha :P

@Frednison
Voordat ik je advies kan geven vraag ik me wat af.
Is je plan om steeds een kuur te doen, na te kuren etc en dat te herhalen?
Of ga je een jaar ON tot en met de wedstrijd ?

Oh ja, why the f**k supplementeer je olijfolie? Je krijgt waarschijnlijk al genoeg omega 6 binnen.
Doe dan liever visolie capsules of lijnzaadolie om de balans met omega 3 te verbeteren

Het inderdaad een beetje off topic... mijn reactie was enkel bedoeld om te zeggen dat hij niet te snel heel het gamma erin moet duwen tegen volgend jaar voor zijn eerste wedstrijd , de Flex cup.

Zijn eerste kuur is ook al vrij netjes en nu moet hij gewoon de keuze maken of hij on/off gaat of gewoon door blijft cruisen.

• Topic Starter Topic Starter
Jezus wat een offtopic geneuzel maken wij er toch altijd van haha :P

@Frednison
Voordat ik je advies kan geven vraag ik me wat af.
Is je plan om steeds een kuur te doen, na te kuren etc en dat te herhalen?
Of ga je een jaar ON tot en met de wedstrijd ?

Oh ja, why the f**k supplementeer je olijfolie? Je krijgt waarschijnlijk al genoeg omega 6 binnen.
Doe dan liever visolie capsules of lijnzaadolie om de balans met omega 3 te verbeteren

M'n plan is om nu een jaar ON te gaan tot en met de wedstrijd, daarna wil ik effe een pauze nemen en een nakuurtje te nemen.

Ik zal eens kijken wat lijnzaadolie gaat doen, thx!

Een "nakuurtje" na een jaar ON ? hehe Zoek daar maar deftige begeleiding voor.

Als je nu on wilt blijven dat zou ik eens een kalender op de tafel leggen en de weken is gaan tellen zodat je een mooi schematje kan maken.

Ik denk dat er echt heel, heel weinig mensen rondlopen met een fysiek als Michael Muzo die dit op alleen wat AAS bereikt hebben.

Hahaha, en zelfs hij komt nog flink wat massa tekort om mee te doen met de bigboys. Als je hem en roelly naast elkaar zet is het een Hummer vergelijken met een jeep.

@ TS

Je wilt test op 600mg en bold op 400. Een aantal steekpunten:

Als je 1 jaar on gaat dan zal ik van compounds wisselen. Bold toch minstens op 800mg

Waarom doe je het niet zo (is maar een voorbeeld)

1-10 Test 500 Deca 600
11-14 test 250
15-30 test 500 bold 800
31-34 test 250
35-44 test 250 tren 600
45-52 test p 300 EW Mast P 800 EW Tren a 400 EW
49-52 Winstrol 40 ED

Dan bouw je gedurende het jaar flink was massa op met de tren/deca en wellicht ook bold. Cruise je tijdig om je waardes weer normaal te maken en kom je kneiterhard aan op je wedstrijd door de winstrol, mast, tren, prop combo :)

OOK HCG MEE LATEN LOPEN!!

Terug
Naar boven