Hallo massabeesten!
Ik heb een vraagje omdat ik van uit mijn omgeving zoveel tegenstrijdigheden hoor. Na een kuur van 6 weken na elkaar 1sustanon en 1deca injectie per week kan je dan nog beginnen met bvb. 1cc ganabol (of andere hoeveelheid) en 1deca per week voor ongeveer nog 4 weken?
En hoe zit het met de lever? Wat kan ik hiervoor nemen?
Het kan misschien dom klinken deze vragen, maar ik vraag het liever aan mensen die er de brains voor hebben dan de zoveelste klojo die zijn ongegronde mening wil geven.
Op deze zes weken ben ik van 52kg naar 69kg gegaan dus dit kan ik wel al als een goede start beschouwen.
BEDANKT
Ik heb een vraagje omdat ik van uit mijn omgeving zoveel tegenstrijdigheden hoor. Na een kuur van 6 weken na elkaar 1sustanon en 1deca injectie per week kan je dan nog beginnen met bvb. 1cc ganabol (of andere hoeveelheid) en 1deca per week voor ongeveer nog 4 weken?En hoe zit het met de lever? Wat kan ik hiervoor nemen?
Het kan misschien dom klinken deze vragen, maar ik vraag het liever aan mensen die er de brains voor hebben dan de zoveelste klojo die zijn ongegronde mening wil geven.Op deze zes weken ben ik van 52kg naar 69kg gegaan dus dit kan ik wel al als een goede start beschouwen.

hehe