Fitness Seller

advies kuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bregt14

Novice
Waardering
0
Hallo massabeesten!:help: Ik heb een vraagje omdat ik van uit mijn omgeving zoveel tegenstrijdigheden hoor. Na een kuur van 6 weken na elkaar 1sustanon en 1deca injectie per week kan je dan nog beginnen met bvb. 1cc ganabol (of andere hoeveelheid) en 1deca per week voor ongeveer nog 4 weken?
En hoe zit het met de lever? Wat kan ik hiervoor nemen?

:oHet kan misschien dom klinken deze vragen, maar ik vraag het liever aan mensen die er de brains voor hebben dan de zoveelste klojo die zijn ongegronde mening wil geven.
Op deze zes weken ben ik van 52kg naar 69kg gegaan dus dit kan ik wel al als een goede start beschouwen. :thumbs:BEDANKT:thumbs:

Deca nooit in combinatie met gana doen.1 maal in de 2 weken sust heeft weinig zin,en de deca is ook te laag gedoseert.Kijk anders nog even rond hier

1cc Ganabol zegt niet veel he, Ganabol van 50mg/ml, 100mg/ml? Bovendien is Ganabol na/met Deca niet verstandig.

Ten tweede klinkt het alsof je een beetje aan het doen bent in plaats van dat je van tevoren een gedegen kuur hebt opgezet.

Ga de volgende keer er eens voor zitten, na een hoop op dit forum gelezen te hebben, type een kuur uit en laat die op het forum bekritiseren.

Wat betreft je huidige kuur; 6 weken @250mg Sust en 200mg Deca heb je achter de rug; wat je kunt doen is er nog 2-3 weken aanplakken met dezelfde hoeveelheid.
Maar brei er dan een eind aan. Da's mooi geweest voor de eerste keer en denk ook even aan je nakuur ivm de Deca.

Ik heb het gevoel alsof er geen Deca/Sust meer voorhanden is en je van plan bent om dan maar door te kuren met andere beschikbare middeltjes.
Mocht dat zo zijn dan adviseer ik je het bij deze 6 weken te houden en niet verder te gaan met 'substitutes'.

precies iets anders gaan gebruiken heeft geen nut meer en kun je beter bewaren voor de volgende kuuren gewoon nog eff mee door gaan en die laatste paar kg's er nog proberen uit te persen!

Ik zou nu gewoon doen wat dbc01 al zei, en zeker de nakuur niet vergeten :rolleyes:
Iets van 3weken nolva(40-20-20) of evt clomid.

En niet lullig bedoelt maar als jij op 52kg begint met kuren, denk ik persoonlijk dat je te vroeg bent begonnen.. Zeker als je er zoveel kg mee kan winnen...

• Topic Starter Topic Starter
Dank je jongens. 1) ik was al met mijn kuur begonnen voor ik deze site kende. Het is inderdaad zo dat ik misschien verschillende beginnersfouten heb gemaakt.
2) De Deca / susta is zeker nog voorhanden maar ik dacht dat Ganabol betere resultaten zou opleveren. Mag ik deze (Deca) dan wisselen met winstrol? Of is dit ook een totaal verkeerd verkregen advies?
3) voor ik kuurde kwam er geen gram bij en at ik nochthans even veel; Ik ben echt iemand die ZEER moeilijk aankomt, zelfs met hulp van diëtist.

Oh ja, is het waar dat Pregnil ook voldoet als nakuur? Of niet?

Bedankt voor al jullie tijd die je er inhebt gestoken om mijn vragen te beantwoorden en keep up the good work.
THANKX

bregt14 zei:
Op deze zes weken ben ik van 52kg naar 69kg gegaan dus dit kan ik wel al als een goede start beschouwen.

WTF???????

Hoe kun je nou beginnen met kuren als je 52??? kilo bent. Hoe lang train jij al? Hoe lang ben je, 1.50? Train eerst eens natuurlijk.

bregt14 zei:
3) voor ik kuurde kwam er geen gram bij en at ik nochthans even veel; Ik ben echt iemand die ZEER moeilijk aankomt, zelfs met hulp van diëtist.
Sorry, maar dat geloof ik niet.

Als je aan 52 kg begint te kuren (wtf ben je graadmager) dan zit er wat grondig fout.
Ga eerst maar eens hard trainen en wat flinker eten!

Maar ik ga vier keer per week 90 minuten trainen ongeveer en ik probeer vier a vijf keer per dag te eten. In de familie hebben ze echter last van een zeer actieve schildlier waardoor het zeer moeilijk is om massa te winnen; (Fijn voor een meisje, slecht voor een jongen)

misschien train je verkeerd?
eet je te weinig?
weet je nog te weinig van AS?

of loop je hier een geintje te maken?

Ik denk dat we nu es wakker geschud worden en ons realiseren hoeveel van dit soort 'atleten' er rondlopen in de sportscholen met dit soort gedachten.

en dus blijkbaar ook hier...
Eigenlijk zouden mensen tot 100 posts. alleen toegang moeten krijgen tot het forum Voeding/training/supplementen e.d.

maar dan wordt dat misschien weer een drempel om de juiste kennis te kunnen vergaren over het kuren...en gebeurt het weer dat iemand een spuit in zijn kont zet...voordat ie weer waar hij uberhaupt mee bezig is...

jammer dat er altijd mensen zijn die zich nooit in iets willen verdiepen... (Raar want dat zou je toch wel doen als je toegewijd met je eigen lichaam bezig bent)

.."jammer dat er altijd mensen zijn die zich nooit in iets willen verdiepen... (Raar want dat zou je toch wel doen als je toegewijd met je eigen lichaam bezig bent).."

Ten eerste: Mensen hebben geen geduld meer, voor niks meer, omdat we in een tijd leven waarin alles snel gaat en snel moet. En anders zijn ze de aandacht kwijt.

Ten tweede: Toegewijd zijn ze helemaal niet. Ze willen net Zo'n lichaam hebben als de Schwarzeneggers en nieuwe lichting Hollywood-acteurs want daar willen ze volgende zomer mee patsen, ten koste van alles.

Ik sluit me aan bij admin,van 52 naar 69 kg ??? dat geloof ik niet
Zeker niet op die dosis en die deca is die 25,50,100,200mg?
En 4a5 keer per dag eten is te weinig,je moet zeker 6 keer eten.
En 90min.trainen is te lang,je traint 4 dagen is dit na elkaar?Heb je voldoende rust?Hoe ziet je voeding eruit?

het kan wel dat ie 17 kilo erbij heeft gekregen in 6 weken,
maar over een paar maanden is ie dat kwijt en weegt ie mischien nog minder dan 52 kilo
90 minuten is nog net te doen, en 4 dagen per week trainen is ook chill

goed eten en blijven trainen is de enigste manier om die kilo's vast te houden,
ik neem aan dat je geen zin hebt om elk jaar 3 keer te moeten kuren
om op gewicht te blijven ofzo :P hehe

post eens je voedings schema, kijken of je wel genoeg kcal binnenkrijgt ! :)

Jongens, ik heb ook niet gevraagd om afgebroken te worden!!!:(
Ik zal het jullie eens kort uitleggen. Ik heb eerst twee jaar met gewoon losse gewichten drie keer per week thuis getraind. Hiermee kwam ik wel zeer scherp maar er veranderde voor de rest niets (reden: verkeerde voedingsgewoonten).
Daarna ben ik vier keer per week naar de gym vertrokken en zo goed mogelijk op mijn eten beginnen letten. Dit doe ik nu voor een goed jaar ongeveer; Ik begon beterschap te zien maar zoals je weet is je vooruitgang nooit genoeg.
Toen ben ik beginnen lezen op het internet wat de voor- en nadelen waren van AS. Aangezien ik enkele vrienden heb die As gebruiken had ik aan hun gevraagd wat je kon combineren en wat niet omdat ik hiervan totaal geen verstand had. Ze hadden me een kuur samen gesteld van Deca, Susta, Winstrol, Ganabol.???
Omdat ik dit toch echt wel veel vond voor mijn eerste kuur besloot ik de Winstrol te laten vallen en de Ganabol uit te stellen. Dit was tenslotte een product dat ik niet kende.
De Kuur die ik dus deed was op dat moment 1deca200 op dinsdag en 1Sustanon op vrijdag. Dit heb ik zo 7weken na elkaar gedaan. Toen heb ik besloten om nog vier weken 2cc Ganabol 100 per week te gebruiken. Als nakuur ga ik Pregnil gebruiken.
Ik weet dat sommige mij hier al veroordeelden, maar de fouten die ik begaan heb komen door die "vrienden" die me vertelden hoe het echt wel moest. Nu weet ik wel beter: THEY DON'T KNOW SHIT ABOUT IT!!:mad:
Vanaf ik dit forum heb leren kennen, heb ik al ongeloofelijk veel bijgeleerd en daarvoor wil ik jullie bedanken. Het is echt niet zo dat ik een mooi lichaam wil hebben zonder er moeite voor te willen doen, maar ze hadden me gewoon totaal verkeerd ingelicht. Sorry hoor. in ieder geval iedereen bedankt die me wel Goed wil helpen om ervoor te zorgen dat ik zo gezond mogelijk vooruit ga. THANKX!!!;)

Ja het komt inderdaad vaak voor dat jongens zich zulke dingen aan laten praten.

Je had zelf ook kunnen bedenken dat als je nog 52kg bent niet echt het moment is om te beginnen met kuren.

En we zijn hier niet om jou de grond in te boren, eerder om wat wijze raad om je oren te slaan.

OMG.

Dit is een geintje toch? Toch?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven