XXL Nutrition

advies kuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Jongens, je hebt hier een mede sporter die niet beter wist. In het land der blinden is eenoog koning en zeker wat betreft AS luister je dan al snel naar iemand. Immers niet iedereen weet van de fora af.

Het leed is ook geleden, hij is gestart, is lekker zwaarder geworden en wil nu advies. Als hij nu al zijn kennis moet gaan lopen vergaren is hij weer 6 weken verder. Dus of help hem, of hou erover op, hij weet nu wel dat het slimmer was geweest meer kennis te hebben.

Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar hoe oud is de TS? Toch niet zoals z'n username doet vermoeden 14?

Ik denk dat het enige nuttige advies aan hem nu is:
direct kappen en een goede nakuur eroverheen.

hij is 20 staat in zn profile. Kan me voorstellen dat je moeilijk aankomt, maar als dat naturel niet lukt gaat het je ook niet lukken om de kilos vast te houden. Doe wat MrJ zegt en stop er direct mee! voordat je jezelf verdoet. En pregnyl als alleen nakuur voldoet niet. (Dit laat ik ff aan de roid-Xperts over, kijk zelf leergierig mee). Wat jij moet doen is je flink in de voeding verdiepen, lees de sticky over tips en tricks van voeding door.
Als je steeds meer gaat eten dan je verbrand zul je groeien als kool en men zal dan juist denken dat je aan de as zit.

En Geloof me. Ik zit zelf ook met een overactieve schildklier maar door juist te eten (maar niet eens superstreng) heb ik afgelopen jaar 10kilo weten te winnen (waarvan minstens de helft voor dit board:thumbs: ) en als ik mensen een tijd niet gezien heb zijn ze verbaasd over dat ik zo gegroeid ben! dus post eens wat je eet, en laat ´ons´ daar aan knutselen. groeten en succes met je nakuur.
PS: als je vanaf nu wél strikt op je voeding let kun je je kg´s dus missch wel behouden!! :thumbs:

Stom, over die 20 jaar heengekeken...

Anyway; kappen en als nakuur in de richting denken aan:

3000/1500/1500IU HCG elke 5 dagen
Tussen de 2e en 3e injectie HCG in:
1 week 40mg nolvadex /d
2 weken 20mg nolvadex /d

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt jongens!!! Dit zijn pas dingen waarmee ik iets kan doen!

Waarom is het niet goed deca te combinere met ganabol? Ik heb mijn eerste kuur achter de rug, Deca, sustanon en ganabol. Toch 8 kilo bijgekomen.

Heeft te maken met verdikking van je bloed.

PS: Je kicked nu een topic van 1,5 jaar oud omhoog. Daarom een slotje.

Wil je alsnog meer info hierover kan je de serahc gebruiken of eventueel daarna een nieuw topic openen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven