supervos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 14%
Nog laatste vraagje:
om de hoeveel dagen injecteren?
en moet ik met de winstrol (40mg) opbouwen en afbouwen)??
MVG
Meister, we kunnen je wel alles voorkouwen, maar dan ga je nog niets lezen...........Heb je de link naar de eerste kuur sticky gegeven, daar staat alles in wat jij wilt wete
winny niet op/afbouwen. 40, 50 of 60 mg per dag bij voorkeur verdeeld innemen (ochtend/middag/avond)
EN NU LEZEN

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 13:06 ----------
Oh ja, we gaan eens de eikel uithangen. OP beweert geen sides te hebben van de Tren. Dus moet hij 200mg Tren E injecteren?
Een Tren A dosis van 75mg EOD levert de eerste week al (ma,woe,vrij,zon) 300mg Tren op. Gelet op de esters is de beschikbaarheid groter dan met enanthaat.
Het is zo dat 20mg nolva idd al het test niveau met 150% doet toenemen. Aan de andere kant, herstel ik beter met een 40/40/20/20 dan met een 20/20/10/10. Gelet op de heel lage prijs van generische nolva, zie ik geen issue. Tenzij je gierig bent.
Ik vind de antwoorden op dit forum zo zielig. Alsof je pas vanaf je 3de keer recht hebt op Tren. Goedzo nu een koekje.
Kort lontje chef? Ik vind je advies gewoon ruk en ik ben zeker niet de enige. Heb je zekf wel eens tren gebruikt....ik vraag het me af. Verder zet TS dat hij om de 5 dagen injecteerde dus dan zal hij tren e hebben gebruikt, waarom je een leuke uitleg over tren A komt geven geen idee....
wat betreft de nolva, is zei 4 weken 20 mg ....
De meerderheid hier doet echt 4 weken op 20mg en in een tren kuur arofixen aangezien het de meerderheid is zal dat wel een reden hebben........