XXL Nutrition

Advies over Test E

Onbekend27

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
100kg
Vetpercentage
16%
Hallo ik ben 25 1,80 93 kilo met 20% lichaams vet (zit in bulk) en wil een kuur doen, maar ik heb advies nodig.

De bedoeling is 250mg test E 10-12 weken en 20-50mg 4-6weken kickstart D-bol (ligt er aan hoe ik er op reageer). Adviezen hier over zijn welkom ik sta open.

Mijn hoofd vraag was welk merk is beter Utinon of Long Yi Yao. Of hebben jullie betere merken met olie basis zonder sesamzaad vanwege een allergie

Bijlagen

• IMG_1720.jpeg
    IMG_1720.jpeg
    73,8 KB · Weergaven: 252
naar mijn weten is kuren op 20% niet echt verstandig wegens sides, zoals sneller aromatiseren en gyno. Ik zou zelf eerst eens gaan cutten tot 10% en dan gewoon een lean bulk inzetten met 250 test e, dbol zou ik lekker laten liggen.

Hallo ik ben 25 1,80 93 kilo met 20% lichaams vet (zit in bulk) en wil een kuur doen, maar ik heb advies nodig.

De bedoeling is 250mg test E 10-12 weken en 20-50mg 4-6weken kickstart D-bol (ligt er aan hoe ik er op reageer). Adviezen hier over zijn welkom ik sta open.

Mijn hoofd vraag was welk merk is beter Utinon of Long Yi Yao. Of hebben jullie betere merken met olie basis zonder sesamzaad vanwege een allergie
Jammer om te gaan afvallen/cutten met Dbol. Gainen zou ik niet doen op 20% vet !

Oa Unique Pharma heeft Test E op GSO (druivenpitolie). Driada gebruikt veel sesamolie, dacht Hilma ook

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Oke duidelijk eerst afvallen dus.

Vind altijd zo jammer dat ik me spieren verlies met cutten dat haalt de motivatie er uit voor mij

Of met een cut kuurtje. Adviezen?

Vind altijd zo jammer dat ik me spieren verlies met cutten dat haalt de motivatie er uit voor mij
Spieren verlies je niet als je eiwitten hoog aanhoud. Je denkt vaak meer spier te hebben, maar door goede cut zie je pas wat je hebt als je 80kg weegt nadien

Je verliest geen spieren, de waarheid word gewoon zichtbaar dat je geen spieren hebt.

20% bf is extreem hoog voor deze levensstijl en uitermate on efficiënt om zo door te gaan. Dat bf% zo hoog is opgelopen is een indicatie dat kennis mbt voeding laag is en zou hier meer kennis in doen voor je überhaupt denkt aan een kuur.

Maar waarom?
Wat ga je daarmee bereiken dan?
Als je nu naturel cut tot 10-12% en dan een kuur start om aan te komen ga je echt vooruit.
Als je nu gaat kuren om te cutten wat weinig meerwaarde heeft want je gaat met net zoveel spier eindigen als natty dan moet je daarna een paar maanden off gaan voor je weer opnieuw kan kuren om eindelijk aan te komen…. Dus dan sta je maanden stil en voel je je nog kleiner dan je je nu al voelt.

Je verliest geen spieren, de waarheid word gewoon zichtbaar dat je geen spieren hebt.

20% bf is extreem hoog voor deze levensstijl en uitermate on efficiënt om zo door te gaan. Dat bf% zo hoog is opgelopen is een indicatie dat kennis mbt voeding laag is en zou hier meer kennis in doen voor je überhaupt denkt aan een kuur.
De kennis met voeding is geen probleem, ik heb gewoon veel honger en vind het leuker om te bulken omdat ik me anders klein voel😂 het is niet dat ik er dik of vet uit zie, maar de kennis met presentatie bevorderende middelen is wel een probleem.

Maar waarom?
Wat ga je daarmee bereiken dan?
Als je nu naturel cut tot 10-12% en dan een kuur start om aan te komen ga je echt vooruit.
Als je nu gaat kuren om te cutten wat weinig meerwaarde heeft want je gaat met net zoveel spier eindigen als natty dan moet je daarna een paar maanden off gaan voor je weer opnieuw kan kuren om eindelijk aan te komen…. Dus dan sta je maanden stil en voel je je nog kleiner dan je je nu al voelt.
Ik vroeg ook om advies he. Wat je hier zegt is best logisch. Ik denk dat ik dan maar een coach opzoek om me cut zo goed mogelijk te laten verlopen en vanaf daar dan wel verder kijk.

Vet% omlaag. 10%
De kennis met voeding is geen probleem, ik heb gewoon veel honger en vind het leuker om te bulken omdat ik me anders klein voel😂 het is niet dat ik er dik of vet uit zie, maar de kennis met presentatie bevorderende middelen is wel een probleem.
Als je dat dik gespierd mooi vind vooral zo blijven doorgaan maar dan zou ik wel van de middelen wegblijven. En tot 20% bulken ben je als je het mij vraagt te ver gegaan, 14-15% is echt maximaal (einde bulk). Hoeveel kcals .zit je op je TD en NTD?

20% bf word je niet van teveel appels en rijst. Heb je constant honger in een bulk dan is je bulk te kort en heb je na je cut te snel kcal verhoogd en ben je na paar weken dik. Na langdurig een kcal tekort blijf je weliswaar langer onverzadigd, maar dit proces kan je makkelijk overbruggen met verzadiging technieken en/of hoog volume voeding. Probleem ligt echter wel bij voeding doordat je hoog in vet bent is je lichaam minder in staat om efficient de voeding te verwerken en spiermassa te bouwen, vandaar men aanraad bulk tot max 15% en dit is grofweg het punt dat buikspieren (nuchter) nauwelijks zichtbaar zijn.

Anabolen (gear) gaan niks brengen dan alleen gezondheidsellende als het lichaam er niet klaar voor is, tevens de spelregels veranderen niet dan dat je natuurlijk blijft. Vandaar als men zonder gear niet fatsoenlijk kan bulken/cutten en dus al een basis heeft kan je beter wegblijven van gear.

Doe er je voordeel mee, achteraf niet zeuren als je straks veel ellende hebt doordat je wel een kanshebber zult zijn.

Die discussie over vetpercentace 🤣
Je kunt goed starten vanaf 20%, alles ligt aan voeding en training. Niet aan veredelde TRT dosis

Terug
Naar boven