AndroidHealthClinic

advies over ziek tijdens kuur

roosje29

Novice
Waardering
2
Lengte
1m73
Hallo, wie kan mij advies geven over een eventuele nakuur, ik heb een xombi gedaan van primo en anavar, maar de laatste 2 weken ben ik ziek geworden. Niet kunnen trainen en ben ik in hele korte tijd echt vetter geworden. Nu bijna vier weken later en ik krijg het niet weggetraind. Een lichte acne heb ik ook daarbij gekregen toen ik ziek was. Ik weet dat dit tijdelijk is maar weet niet hoelang de werking van de primo/anavar in t lichaam blijft. Hoe kan ik mijn lichaam weer krijgen zoals het was voordat ik ziek werd, of moet ik doortrainen en wachten tot het uit mijn lichaam is of toch nog een nakuur doen? Alvast bedankt! Groetjes

Je bent een vrouw. GEEN nakuur doen. Nakuur dient er voor om je lichaams eigen testosteron weer op gang te krijgen. Dat hoeft dus niet bij jou.

Acne gaat vanzelf weg.

• Topic Starter Topic Starter
dankjewel voor je reactie, ik merk wel dat een zonnebankje wel helpt tegen de acne, maar wat ik nog erger vindt is dat ik echt in vet ben aangekomen, wat ik er niet meer af krijg

Cardio en dieet toch?

Dan komt et vanzelf weer goed. Zeker als je eerst dat vet niet had. Is dat zo weer weg.

Op 4 weken tijd kan je toch nooit moddervet worden ...

Idd, zoals hierboven, cardio + dieet. Desnoods gooi je er wat eca in om het wat sneller
te laten doen gaan.

[Link niet meer beschikbaar]

Sterker nog, ik was in de twee weken dat ik ziek was zo aangekomen. Ik zit nu aan vier weken sporten,cardio, en geen resultaat. Normaal maakt iemand een kuur af en sport verder. Misschien dat mijn lichaam hulp nodig had om zich weer te herstellen. Ik blijf sowieso cardio doen en op mijn eten letten.

Speciale medicatie moeten nemen misschien? Cortisone achtige dingen?

Heb je gebulkt of gecut met je kuur?

Mijn bedoeling was om juist droger te worden, minder vetpercentage. Nu is dit echt verkeerd uitgepakt.

Normaal als je ziek bent vliegen de kilo's er toch juist meestal af?
(al is het dan voornamelijk vocht?)

Ja dat lijkt mij ook eigenlijk. Behoorlijke griep van bijna twee weken lang. Nu vraagt iedereen waarom ik zo dik ben geworden. Baal er echt van. Ik doe nu ook veel cardio en weinig kracht.

Misschien is het geen extra vet ( wat ook niet echt aannemelijk is in 4 weken) maar gewoon erg veel extra vocht wat je vasthoudt. Wat was je vetpercentage voor de kuur en nu? En wat is er veranderd in je voeding?

als je voeding en cardio in orde zijn dan kan het niet zo zijn dat je geen vet verliest / vocht.

pics ?
(srs)

Hoi,

mijn internet lag er helemaal uit, dus reageer ik nu heel laat, sorry. Ik ben in de twee weken 7kilo aangekomen.
Mijn vetpercentage is 30 % op dit moment. Ik ben niet ineens heel erg dik geworden, maar wel behoorlijk aangekomen op de verkeerde manier. Van verschillende kanten hoor ik dat clenbutrol goed is als nakuur om sneller te herstellen.( Misschien is het nu al te laat voor een nakuur )
Nu doe ik 4 keren in de week cardio. Niets met kracht. Mijn vochtpertentage is 50.2 , dus helaas zitten daar de extra kilo's niet in:-( hoop alsnog van jullie te horen ondanks de late reactie
groetjes

Clen is geen nakuur. Is wel een vetverbrandend middel. Icm dieet en cardio.

Maar nogmaals, je moet niet gaan nakuren.

Dankje. Je_bi_se ! Ik ga geen nakuur doen, en goed blijven sporten.

Terug
Naar boven