AndroidHealthClinic

Advies-Reacties Kuur

Sundance

Novice
Waardering
0
Hey Beste Sportvrienden :D

Volgende info:
Ben in training geweest van begin jaren ‘90 tot 2000. In 2000 door zware omstandigheden van de een op de andere dag moeten stoppen. (behoeft verder geen toelichting)
In december 2006 weer begonnen met 2 dagen per week opbouwend naar 4 dagen.
Stats Dec. 2006: Lichaamsgewicht 104 kilo
BF plus minus 32 %

Stats Febr. 2008: Lichaamsgewicht 88 kilo
BF plus minus 15,3 % (Handgemeten 01-02-08)
Lengte 183 cm
Leeftijd 45 Jaar.

Nu ga ik volgende week beginnen met een “eerste kuur” Doel is dan ook om weer rustig aan te beginnen. En op advies ervaringsdeskundige/sportarts begin ik met 8 weken.
1 – 8 Boldenone (vetnolan) 300mg (Dinsdag)
1 – 8 Winstrol 100mg ( Dinsd/Vrijd.)
1 – 8 Sustanon 250mg (Zondag)
1 – 8 Nandrolone 300mg (Vrijdag)
Aansluitend een nakuur, waarvan door middel van bloedprikken nog gekeken gaat worden wat precies en hoeveel.

Eetprofiel:
Maandag tot en met Donderdag:
06.00 uur: Eiwitten 40 gr. op waterbasis + 4 geperste sinasappel + 2 boterham (vikorn) 30+ kaas.

08.30: 4 boterham met 30+ kaas/rundrookvlees/kipfilé/gekookte eieren.

10.30: 4 boterham met 30+ kaas/rundrookvlees/kipfilé/ gekookte eieren.

12.30: 150 gr zilvervliesrijst + 200 gram Kipfile/kalkoenfile/rundsvlees + 150 gram groente/salade.

14.30: plus minus 300 gr. kwark met annanas/grapefruit

16.00: Banaan

16.30: Trainen

18.30: 40 gram eiwitten op waterbasis
19.30: 150 gr zilvervliesrijst + 200 gram Kipfile/kalkoenfile/rundsvlees + 150 gram groente/salade.

21.30: plus minus 300 gr. kwark met annanas/grapefruit

22.30: 20 gram eiwitten op waterbasis.

(Vrijdag t/m zondag het zelfde vanaf 09.00 uur en er vervalt dan 1 broodmaaltijd)
Doel is Netto 4 kilo bij te komen (verwacht bruto zo’n 7 a 8 kilo)

Graag reacties, aan- en opmerkingen over zaken die ik vergeten ben, wat beter zou kunnen e.d.

Alvast bedankt voor jullie reacties, :rolleyes:

1e kuur en dan zoveel middele tegelijk???

bold is veel te laag en veel te kort op 8 weke
sust 250 vind ik ook laag en ook weer kort
deca 8 weke is ook weer kort,

je pakt test win, deca bold in 1 klap zo weet je niet waar je goed op gaat en waar niet

begin eerst met test only is prima 1e kuur op 500 mg

idd. vreemde kuur voor een sportarts/deskundige...

sust 1x per week schiet niet op ivm de korte esters

sust veel te laag in verhouding met de rest

winstrol beter eod ipv 2x per week

of bold, of deca, zou ze niet beide nemen, hoewel
t op zich wel kan, veel te zwaar voor een eerste kuur.

• Topic Starter Topic Starter

je pakt test win, deca bold in 1 klap zo weet je niet waar je goed op gaat en waar niet

Hey Ciko,

Bedankt voor de snelle reactie.
met "eerste kuur" wil ik zeggen dat ik vanaf 1999 niet heb gekuurd. Toch ben ik blij met je advies. Blijft je mening ook hetzelde nu je weet dat ik eerder heb gekuurd, alleen dan een lange tijd (8 jaar) niet?

+1

Waarom ga je zoveel dingen tegelijk zetten? Zo kan je niet kijken wat er aanslaat en wat niet. Pak gewoon idd lekker Test-e 500mg voor 8 weken of als je zo gek ben op prikken ;) ga dan voor korte esters. Props ed. Maar is dit echt je eerste kuur? Omdat het zo tussen aanhalingstekens staat ;)

Succes iig en complimenten voor de goede openings post, lekker duidelijk! Zijn er maar weinig die dat doen. Daar kunnen we tenminste wat mee!

Hey Ciko,

met "eerste kuur" wil ik zeggen dat ik vanaf 1999 niet heb gekuurd. Toch ben ik blij met je advies. Blijft je mening ook hetzelde nu je weet dat ik eerder heb gekuurd, alleen dan een lange tijd (8 jaar) niet?

op zich kun je de doseringen dan iets opschroeven, maar zou iig geen bold en deca samen nemen omdat hun werking nou eenmaal op elkaar lijkt, dus beter neem je 1 van de 2. op zich kun je dan wel op winstrol eindigen als je wil, je hebt ook al geen oral in t begin.

Hey Ciko,

wat was je 1e kuur dan

+1

Waarom ga je zoveel dingen tegelijk zetten? Zo kan je niet kijken wat er aanslaat en wat niet. Pak gewoon idd lekker Test-e 500mg voor 8 weken of als je zo gek ben op prikken ;) ga dan voor korte esters. Props ed. Maar is dit echt je eerste kuur? Omdat het zo tussen aanhalingstekens staat ;)

Succes iig en complimenten voor de goede openings post, lekker duidelijk! Zijn er maar weinig die dat doen. Daar kunnen we tenminste wat mee!
Goedemiddag Animallegs,

I.d.d. heb al eerder gekuurd, alleen is dit de laatste keer in 1999 geweest. Ik ga hier alle reaties verzamelen om te kijken wat ik kan veranderen in mijn kuur. Wat vind je verder van mijn voedingspatroon?

Ziet er goed uit imo, alleen vind ik je ontbijt wat mager en zou even een snelle carb-bron nemen direct na het trainen. En eiwitten voor en na het trainen (vind ik zelf erg lekker gaan)

Ik zou het niet meer precies weten, eerlijk!! Dit heeft ook te maken de resten die ik heb over gehouden na de periode 2000-2005. Daarom wil ik deze periode ook niet toelichten, niet dat ik dit niet zou willen, maar ik ben gewoon een heel gedeelte van voor 2000 kwijt. Wat mij betreft ben ik opnieuw begonnen in december 2006. Wat ik wel weet is dat die langer was dan 8 weken( 1ste kuur) en dit is geweest omstreeks najaar 98. 2de kuur is geweest najaar 1999. Volgens mij waren dat de Primo, Sust, Deca, Oxie's, boldenone in die periode.

tja je kan wel beginne met 500 test en 400 deca en wat dbl mischien

Sundance je bent al een stuk zwaarder geweest, dus zal het niet zo moeilijk worden om weer wat massa te pakken. Truc is nou wel om het te doen en je BF te handhaven of te verlagen.
Wat ik in dit geval zou doen is een test/boldenone combi en de laatste 6 weken er winstrol of masteron bij toevoegen.
Daarnaast zou ik je 1e maaltijd vervangen door whey eiwitten en havermout of brinta.
Dit zorgt voor een goed kickstart.

Sundance je bent al een stuk zwaarder geweest, dus zal het niet zo moeilijk worden om weer wat massa te pakken. Truc is nou wel om het te doen en je BF te handhaven of te verlagen.
Wat ik in dit geval zou doen is een test/boldenone combi en de laatste 6 weken er winstrol of masteron bij toevoegen.
Daarnaast zou ik je 1e maaltijd vervangen door whey eiwitten en havermout of brinta.
Dit zorgt voor een goed kickstart.
Hey Hitman,

Die van 06.00 uur Eiwit combi brinta/havermouth op waterbasis en de 2 boteham/ of de geperste sinas?

Alvast bedankt voor de reactie.

op zich kun je de doseringen dan iets opschroeven, maar zou iig geen bold en deca samen nemen omdat hun werking nou eenmaal op elkaar lijkt, dus beter neem je 1 van de 2. op zich kun je dan wel op winstrol eindigen als je wil, je hebt ook al geen oral in t begin.
Hoi Roberto,

bedankt voor het advies!!

1. Bold is niet veel te laat mits het Veterinair is en geen UG.
2. winny kun je het beste eod/3x pw nemen (op 50mg per keer)
3. sustanon kun je het beste vervangen door test e als je 250mg pw, eens in de week injecteert (vanwege de korte esters)
4. 4 middelen stacken in een kuur is iets te veel van het goede.

sportarts die anabolen voorschrijft....man man man.....keep it natural

Suat
Ripped Bodybuilder

Karma Power: 20
Re: Advies-Reacties Kuur

--------------------------------------------------------------------------------

1. Bold is niet veel te laat mits het Veterinair is en geen UG.
2. winny kun je het beste eod/3x pw nemen (op 50mg per keer)
3. sustanon kun je het beste vervangen door test e als je 250mg pw, eens in de week injecteert (vanwege de korte esters)
4. 4 middelen stacken in een kuur is iets te veel van het goede.

Lid 4 AAA

Hey Suat,

Bold is een Vetnolan 200 van BioGenas: 1ml bevat 20mg Boldenone acetate, 100mg Boldenone undecyclate en 80mg Boldenone cyclopentylpropionate. Is ok??

Ook jij bedankt voor avdvies!

geile bold heb je daar....

ik zou het simpel houden met alleen test/bold, 4kg winst moet je daar wel mee kunnen pakken...

sust op 500 en bold op 400 verdeeld over 2x prikken, dus bv maandag 1ml sust en 1 ml bold en ditzelfde ook op donderdag. en de bold 1 weekje korter dan je test laten meelopen.

Laatst bewerkt:
sportarts die anabolen voorschrijft....man man man.....keep it natural
Voorschrijven??

Lees: Op advies van.. Ik heb zelf beslist om een kuur te doen!! Hij adviseert alleen maar, bovendien wil ik zijn advies delen hier op het forum om zo tot een goede kuur te komen.

Nix mis mee dacht ik zo.;)

Terug
Naar boven