XXL Nutrition

Advies-Reacties Kuur

alleen maar verstandig, tegenwoordig is het de mode om maar gewoon te doen wat een ander je voorschrijft.

Ik zou in jouw situatie of gekozen hebben voor een test only op 500mg of een combi test/bold op 500mg/400mg

op zich kun je de doseringen dan iets opschroeven, maar zou iig geen bold en deca samen nemen omdat hun werking nou eenmaal op elkaar lijkt, dus beter neem je 1 van de 2. op zich kun je dan wel op winstrol eindigen als je wil, je hebt ook al geen oral in t begin.

Mee eens geen deca + bold

zorgt voor dikbloed, pijnleke aders enz...

of je moest er bloed verdunners bij nemen

idd. vreemde kuur voor een sportarts/deskundige...

sust 1x per week schiet niet op ivm de korte esters

sust veel te laag in verhouding met de rest

winstrol beter eod ipv 2x per week

of bold, of deca, zou ze niet beide nemen, hoewel
t op zich wel kan, veel te zwaar voor een eerste kuur.

oh kan dat? wist ik nie, leuk :D

ff wat troep verwijderd.

hoi,

Ik ben ook naar een sportarts aan het gaan nadat ik een half jaar geleden eens een kuur genomen heb.
Ik mag volgende maand opnieuw een kuur doen nadat ik 3 maanden vanalle voedingssuplementen heb moeten nemen die eigenlijk wel goed geholpen hebben.
Maar nu waarom ik hierop reageer is dat hij mij dit voorschrijft.
6 deca's van 50mg
6 sustanons 250mg
12 winstrols 50 mg
20 ml vetnolan

Ik heb hier al een heel deel slechte reacties gelezen op sundance zijn kuur,
maar deze dokter zei tegen mij dat ik niet zoveel nodig had en moest nemen en dat ik dan ook bijna geen last van bijwerkingen ga hebben.

Mijn vorige kuur was 150 mg deca en 250 sustanon per week buiten 2 weken 500 mg sustanon en dit in 8 weken.
Ben van 85 naar 97 kg gegaan , en weeg nu een dikke 8 maanden later nog 89 kg en 10.5% vet

Weet niet wat ik moet denken van mijn nieuwe kuur, maar wil deze toch wel proberen.

Hoe bedoel je Deca van 50mg? Volgens mij is Deca toch 200mg/ml? Of mag je maar 1/4 ml? En Vetnolan, is dat Boldone? Is de Winstrol een inject of oral?

Ooh okeej, nog nooit van gehoord ;)

Oh vandaar. Lijkt me idd ook niet handig, als je op bijv 400mg Deca zit, moet je bijna 8ml zetten :D

wat een lage dosisen

heb ooit is van een arts 16 deca's van 50mg
voorgeschreven gekregen

wat is vetnolan?

• Topic Starter Topic Starter
Vetnolan komt van: Biogenas Intervet Limited (www.biogenas-intervet.com)
1 ML bevat bevat 20mg Boldenone acetate, 100mg Boldenone undecyclate en 80mg Boldenone cyclopentylpropionate. Vial herbergt maar liefst 20ml.
Een triple-Bold word het ook wel genoemd (Vial ziet er zo [Link niet meer beschikbaar]) uit.

Dat is alles wat ik weet,

Verder wil ik iedereen nog bedanken voor de reacties op mijn vraag.
Ik heb er heel veel aan gehad!!

Bedankt,
Sundance

Terug
Naar boven