- Waardering
- 12.186
Klinkt mij alsof je je beter zou omscholen en een job zoekt die je graag doet.
Hehe ik had tien jaar geleden toen ik mn hbo moest kiezen al geen inspiratie, maar voor iets met internet gegaan, en nu zou ik het al helemaal niet weten. Kan ook niet eerst weer 4+ jaar gaan studeren en dan pas werken, het moet nu.
Wat ik wel heb gezien zijn cursussen op reis,http://www.xtreme-gap.nl maar daar moet ik dan eerst weer budget en ruimte voor creeren.
---------- Post added at 12:15 ---------- Previous post was at 12:02 ----------
Als je moeilijkheden met jezelf hebt dan gaat verhuizen niet helpen imo. Je kunt niet vluchten voor jezelf, beter zoek je uit waardoor je je zo voelt.
Sterkte
Hehe daar ben ik me zeer van bewust. Ik wil niet perse van mezelf weg vluchten, maar juist naar een situatie waar ik meer tot uiting kan komen en met meer ervaringen geprikkeld word. Enmezelf ook weer even hard kan tegenkomen, maar ik ga toch liever een romantisch beeld achterna dan uitzichtloos achter een bureau in dit grauwe landje zitten afvragen waarom ik me doodverveel.
---------- Post added at 12:18 ---------- Previous post was at 12:15 ----------
Ik heb vaker mensen gezien die vanwege persoonlijke problemen zijn gaan reizen. Die komen met enorme (15.000 - 25.000) schuld terug en zodra ze thuis zijn, kunnen ze alleen maar denken aan een nieuwe reis.
In mijn opzicht niet bepaald een manier om je depressiviteit of je sociale problemen op te lossen.
Huh hoe krijgen ze dat voor elkaar haha ik weet niet eens hoe je een schuld kunt krijgen (ja studieschuld) 25k is wel een aardige vakantie heh.