Fitness Seller

Advies voor een beginner ?!?!

• Topic Starter Topic Starter
Voor de hoeveelheid die je traint eet je echt wel heel weinig vind ik. Meet je je vetpercentage met zo'n apparaatje? Die zijn niet echt betrouwbaar. Waarschijnlijk is een hoop van je gewichtsverlies te danken aan vetverlies, maar je wilt het spierverlies zoveel mogelijk beperken.

Zoek op internet het boek Burn the Fat, Feed the Muscle van Tom Venuto. Fantastisch boek waarmee je de kneepjes van het vetverbranden kunt leren.

Dankje voor de tip. Zal overwegen om het aan te schaffen. Zal wel moeten, 15 kg lichter maar nog steeds zo'n buik :(
nqrara.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Hopelijk vinden de moderators het niet erg dat ik hier reageer. Had dit zo'n anderhalf jaar geleden geopend toen ik net begon met trainen.

Heb nu eigenlijk een vraag, vond dat ik het net zo goed hier kon vragen ipv een nieuwe topic te openen. Mijn excuses als dit niet gewenst is.

Ik heb nu meerdere malen opmerkingen gekregen dat mijn schouders naar voren staan. Zelf merk ik vaak de opening tussen mijn armen en zij wanneer ik sta, maar dit zal niks te maken hebben met de houding van mijn schouders.

Heeft iemand hier ervaring mee ? Ik heb gehoord dat het te maken heeft met het teveel trainen van je borst en je rug/trapezius te weinig. Of valt het wel mee ?
foto_1.png

foto_2.jpg

foto_4.jpg

Terug
Naar boven