XXL Nutrition

Advies voor een nieuwe smartphone

Dre20

Competitive Bodybuilder
Waardering
306
Lengte
1m95
Massa
98kg
Beste buffels,

Ik ben druk aan het zoeken naar een nieuwe smartphone. Aangezien ik zelf nog een oude telefoon heb gaat het mijn eerste smartphone worden.

Momenteel twijfel ik nog tussen 2 modellen, namelijk de HTC Wildfire en de Samsung Galaxy Gio.

HTC Wildfire:
http://tweakers.net/pricewatch/257641/htc-wildfire-bruin.html

Samsung Galaxy Gio:
http://tweakers.net/pricewatch/282491/samsung-galaxy-gio-s5660-zwart.html

De maximumprijs is ong. €200,-. Verder ben ik niet van plan om alle functies direct ten volste gaan benutten, het gaat meer om het gebruik maken van Android, een goede camera en een goed werkend touchscreen.

De voorkeur gaat momenteel uit naar de HTC, alleen de schermresolutie schijnt tegen te vallen en de processor is iets trager dan de Samsung.

Iemand van de DBB'ers die kan adviseren?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beide al aardig ouwe modellen, en niet bepaald de snelste telefoons.
Is een abbotje niks voor je?

neem dan wildfire s

• Topic Starter Topic Starter
Prepaid internetten is vrij duur, en een smartphone zonder internet is ook een beetje zonde.

Ben nu zelf ook voor een nieuwe aan het kijken, waarschijnlijk wordt het een galaxy ace.

• Topic Starter Topic Starter
Prepaid internetten is vrij duur, en een smartphone zonder internet is ook een beetje zonde.

Ben nu zelf ook voor een nieuwe aan het kijken, waarschijnlijk wordt het een galaxy ace.

Als je thuis gebruik maakt van Wifi ben je verder geen kosten kwijt, maar als je overal wilt kunnen internetten dan wordt het duurder inderdaad.

Heb je ook nog andere toestellen overwogen?

Als je thuis gebruik maakt van Wifi ben je verder geen kosten kwijt, maar als je overal wilt kunnen internetten dan wordt het duurder inderdaad.

Heb je ook nog andere toestellen overwogen?

Gelaxy s en de desire s.

Heb ze allemaal eventjes geprobeert bij de mediamarkt, en denk dan de ace voor mij goed genoeg is. 4 inch smartphones vind ik persoonlijk toch iets te groot.

Terug
Naar boven