MuscleMeat

Advies voor mijn trainingschema

Bezoekers in dit topic

Ligt ook aan welk 'niveau' je zit. Vind het zelf onzin om 2 verschillende oefeningen die meer op gewicht gefocussed zijn achter elkaar doen terwijl je ze beide op een andere dag mee kan beginnen.
Het zit niet voor niks in het succesvolle 5x5 schema. Zou ik als beginner niet mee knoeien.is bewezen effectief . Heb er ook heel veel mee bereikt. Je kunt de rust tussen sets ook langer maken, 3 min bijv.
 
Het zit niet voor niks in het succesvolle 5x5 schema. Zou ik als beginner niet mee knoeien.is bewezen effectief . Heb er ook heel veel mee bereikt. Je kunt de rust tussen sets ook langer maken, 3 min bijv.
Weet ik, ik zei ook paar posts geleden dat ik in zijn geval 5x5 of iets in die richting zou doen.
Maar heb gewoon mijn input op marty zijn schema gegeven:p
 
Als ik ts was. Had ik een candito 6 week linear programma gedaan.

Heb je in 3 versies.
Strength control
Strength power
Strength hypertrophy.

Zijn leuke schemas
 
Als ik ts was. Had ik een candito 6 week linear programma gedaan.

Heb je in 3 versies.
Strength control
Strength power
Strength hypertrophy.

Zijn leuke schemas
Ik vind altijd dat er zo belachelijk veel schemas zijn dat het gewoon moelijk kiezen is. Zelfs als ik al weet wat ik leuk vind:D
 
Ik vind altijd dat er zo belachelijk veel schemas zijn dat het gewoon moelijk kiezen is. Zelfs als ik al weet wat ik leuk vind:D
Agree, die schemas is het enige waar ik weinig wijs uit kom. Ook nog niet op gefocussed. Ook wel de main reason dat ik begeleiding neem nu.

Xtje is op inlezen, basis ken ik wel hoor. Maar schemas echt goed opstellen...
 
Agree, die schemas is het enige waar ik weinig wijs uit kom. Ook nog niet op gefocussed. Ook wel de main reason dat ik begeleiding neem nu.

Xtje is op inlezen, basis ken ik wel hoor. Maar schemas echt goed opstellen...
Ja, als je programmas wilt maken (voor jezelf) moet je wel veel inlezen. Vind hypertrophy wel makkelijk te doen maar powerliften kan ik al niet haha. Ben zelf ook van het 'powerbuilding', leuk om te doen.
 
iedereen in ieder geval bedankt voor hun input! Ik heb een eetschema klaar om 3500kcal per dag te bereiken en ga marty zijn schema komende tijd proberen. Vind het nog steeds gek dat ik niet persee “8-12” reps hoef te halen om te groeien, altijd dat idee gehad 🤣
 
iedereen in ieder geval bedankt voor hun input! Ik heb een eetschema klaar om 3500kcal per dag te bereiken en ga marty zijn schema komende tijd proberen. Vind het nog steeds gek dat ik niet persee “8-12” reps hoef te halen om te groeien, altijd dat idee gehad 🤣
Gaat meer om de intensiteit dan de hoeveelheid in het begin. Is allemaal ingewikkeld haha, word alleen maar moelijker de langer je train.
 
Back
Naar boven