enzzo
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Alweer harstikke bedankt voor jullie reacties. Ik ga weer verder knutselen met me schema en kijken voor het resultaat. Ik begin zo vroeg met whey omdat ik dan uit bed kom voor de ochtendkrant. maar dan neem ik me onbijt wel 15 min na me whey. brinta neem ik met melk. ik vervang de kwark dan in de ochtend door lijnzaad olie. en de banaan neem ik dan een uur later. De sap ga ik dan omruilen met melk (hoeveel ml is het beste?) ik neem bruin brood volkore. kipfile weet ik niet hoeveel dat is gewoon me boterham vol smeren. ik neem 2 gekookte eieren op 4 boterhamen. in de middag tussendoor neem ik dan 1 blik tonijn met beetje rijst of havermout. het kwark van het avond eten haal ik weg.na het trainen dan 50 gram whey?? en dan rond 20.00 wat cashewnoten rond 22.00 als ik naar bed ga dan kwark nemen en een lepel lijnzaadolie.
Met het groente gaat het wel goed, bij me avond eten heb ik altijd aardig wat groente op me bord maar zal er wat meer op gaan letten op de hoeveelheid.
Met het groente gaat het wel goed, bij me avond eten heb ik altijd aardig wat groente op me bord maar zal er wat meer op gaan letten op de hoeveelheid.